Oracol

Eu in cateva cuvinte:

Tanar, voios, optimist, intotdeauna saritor si gata sa intind o mana de ajutor. Nu beau, nu fumez, nu trag fetele de codite, nu pierd nici o sansa sa dau bani la cersetori, nu cred in limitele a ceea ce poti face daca vrei cu adevarat.
De multe ori imi simt sufletul o fantana de bucurie in care as vrea sa se scalde cat mai multi copii oropsiti si adulti imbatraniti de greutati si apasari. Vreau sa transform soparlele in pasari colorate si apoi sa las pe altcineva sa le explice de ce au trecut printr-o trauma profunda doar pentru ca exista oameni carora le plac culorile vii.
Ador diminetile din timpul saptamanii, cafeaua bauta de oamenii din jur, privirea vanzatoarelor cand zambesc cald la insultele lor. Urasc oamenii. Nu toti, ci doar pe care am avut ocazia sa ii cunosc si au profitat de inocenta mea. Nu, unchiule, nu vroiam cu adevarat sa jucam jocul ala special al nostru.
Mai presus de orice, mint foarte mult.

Pe cine mi-ar placea sa intalnesc:

 1) Fondatorul sitului matrimonial pe care l-a folosit Alba-ca-Zapada. “Tu lesina. Noi iti gasim un print!”
2) Parintii mei cand erau tineri ca sa aflu in ce pozitie am fost conceput. Cred ca era misionarul derutat.
3) Hitler. Ca sa ii atrag atentia ca e neserios, uituc si uneori are obiceiul sa isi arunce ciorapii pe jos in loc sa ii puna in cosul de rufe murdare. Si asa ceva pur si simplu nu se face.
4) Pe mine in trecut ca sa imi ofer cateva observatii relevante despre avantajele folosirii prezervativului.
5) Bill Gates cand era mic si prost, ca sa facem un pariu nerezonabil la momentul ala.
6) Bula ca sa il intreb cat e adevar si cat e fictiune in toate bancurile alea.

Muzica: Manele. Dar alea bune, nu jafuri comerciale.

Filme: Productiile proprii in care joaca burta mea impreuna cu diverse frunti.

Carti:

“Titanic: o conspiratie iudeo-masonica?”
“Sa crosetam creativ”
“Concert din muzica de Moga”
“Vadim si Becali – o iubire interzisa”
“Sobieski si romanii”
Orice de Sanda Marin.

Modele de urmat: Dumnezeu, pentru ca si-a urmat visul si nu a abandonat decat destul de tarziu, chiar daca era clar ca experimentul nu a reusit.

Culoarea preferata: Vinetiu feminin

Mancarea preferata: Cacat.

Vedeta preferata: Dan Negru is God without a stupid son.

8 responses to “Oracol

  1. Imi place. Scurt, taios, poate putin prea subtil pe alocuri. La misto, asa cum e tot ceea ce faci tu. Nu chiar tot, glumesc… Te pup si noapte buna (sau cat a mai ramas din ea!).

  2. Salut. Imi place cum scrii si ce am vazut din “munca” ta. Iti urez succes cu blogu.

  3. Te-am descoperit prin amicu’ Bucurenciu’. Asta e cel mai tare post al tau de pana acum. Zic, poate te simti bine si ca sa stii.

  4. Foarte tare ! Cred ca in putine cuvinte este cea mai cinstita declaratie care am citit-o ! Iti impartasesc cu totul parerile si sa iti spun sincer am sa beau zdravan in seara asta pentru ca am descoperit ca nu sunt singurul suferind cu mansarda🙂 Hehe ! Bafta !

  5. celia_cruz_rumana

    ai imprumutat ceva din dan Negru: tipatul care te lasa fara glas😀

  6. are dreptate pen ultimul baiat

  7. ESTE FOARTE BINE ¿VIVA RUMANIA!!!!!!!!

Leave a Reply

