Take this, Romanian advertisers!

 Ba, cum se pricep americanii la publicitate! Mesaj clar, livrat cu carisma si repetat indeajuns incat sa iti intre in cap!

[insert ras isteric, usor diabolic, dar numai putin]

Hai cu tata, publicitatea romaneasca… de ce nu-l foloseste nimeni pe Brenciu?

10 responses to “Take this, Romanian advertisers!

  1. tu vorbesti serios? sper ca nu. Clipul este enervant, daca l-as vedea la tv as schimba canalul dupa 10 sec de “some fat guy singing about furniture”.

  2. Clipul e enervant , tyipul care canta si melodia sunt undeva la limita dintre tragic si comic …dar totusi , itzi ramane in cap reclama , ceea ce inseamna ca si-a atins scopul

  3. Clipul nu e e enervant, e foarte caterinca!!! Pe de alta parte, normal ca glumeam😀

  4. si mie imi place. si chiar daca m-ar enerva, asta nu inseamna ca as schimba postul. te pironeste cu ochii in tv ori ceva bun, ori ceva foarte prost. clipul are putin din ambele.

    este clar oricum ca la ei se insista mult pe reclama cu un sunet “catchy”. exact ca si intr-un episod din seinfeld, cand george vrajea femeile spalandu-le creierul repetand “constanza”.

  5. daca mi-as face lobotomie partiala probabil mi s-ar parea amuzant spotul. probabil mi s-ar parea amuzant tot ce ma inconjoara. daca as fi complet acefal m-as duce sa si cumpar de la un magazin care si-a facut reclama cu maruntisul gasit in canapelele oamenilor. …parerea mea!

  6. deja este a treia oara cand il vad (in zile diferite). cred ca devin dependent..:D

  7. probabil ca l stii, but i ll take my chances
    Smirnoff Raw Tea

  8. il ador pe domnu’ artist si asa vreau sa am si eu in casa!!! tu cum ai in casa?

  9. frate….sincer te respect, dar cred k ai o parerea proasta despre americani, in sensul k nu vad de ce noi ar trebui sa ne comparam cu ei(atat in stand-up cat si in publicitate…sau multe alte domenii). Daca tot ai parerile astea, de ce nu faci un post in care sa sustii ca ar trebui sa aibe si romanii niste arme semiautomate, sau automate,poate o sa se invete si astia mici sa faca vizite pe la scoala .
    Cred k cel mai important lucru pe care trebuie sa il invatam e sa filtram informatiile care ni se ofera si sa alegem ce e bun – nu sa incercam sa preluam totul de la americani(parerea mea despre ei e ca majoritatea sunt niste retardati si cretini).
    In alta ordine de idei, felicitari ptr blog.

    ps: knd mai vii la cantina :p

  10. hmmm…si tot nu pot sa ma decid care imi place mai mult? reclama asta sau imnul OTV?😀

Leave a Reply

