N-ai cum sa nu

razi

Ce ciudat… stii ca ai vrea sa rezisti ordinului dat cu impertinenta, dar nu te poti abtine, a naibii natura umana. Cred ca e lipsa semnului de exclamare de la sfarsit care te face sa iti imaginezi un ton plictisit al mesajuluišŸ˜€

De asemenea, cred ca o sa imi fac o pancarda mare cu poza asta si o sa o vantur in fata acriturilor care se mai ratacesc din cand in cand prin Deko. Si nu neaparat cand sunt pe scena, poate chiar de la intrare. Poate asta ar trebui sa tiparim pe bilete. Poate asta ar trebui sa ne fie sloganul. “Trupa Deko. Stand up comedy. Adica razi, manca-mi-ai pula.” Nice fantasy.

Apropo, nu am fost niciodata de acord cu injuratura asta… pentru ca e prea dureroasa si definitiva. Plus ca stiu un anumit om care, desiĀ ciordesteĀ dinĀ pungiĀ de la femei, oricat de mult nu l-ati putea suporta unii dintre voi, trebuie sa ii dam Zaharului ce e al Chisului, ar fi in stare sa gateasca o pula de sa te lingi in gura dupa ce o termini de mancat. Si atunci, unde e neplacerea? Plus ca cineva ramane fara. Adica eu. Tu te-ai bucurat de un fel inedit si gustos de mancare si eu nu mai pot sa fut nici macar in mana. Unde e “avantaj eu” care ar trebui sa existe in orice injuratura?

PS: Mare minune ca e scris corect. Nu de alta, dar vesnicia s-a nascut la sat si ortografia a murit pe Internet.

PS2: Maine vine cel mai naucitor spot romanesc facut vreodata. Pregatiti-va!

Via Vlad.

LATER EDITĀ  Bine ma ca l’ati avut voi drept avatar pe vremea lu’ Cuza… eu acum l’am primit si deci acum l’am comentatšŸ˜€

4 responses to “N-ai cum sa nu

  1. mai este si factorul “ochi 1/2 inchisi” care adauga masiv la senzatia de sictir profund + faptul ca e pisica (deci cool).
    Am tinut si io o vreme imaginea asta ca avatar in yahoo, si viata mea a fost mai buna.

  2. really nice. l-am tinut si eu la avatar, everyone jumped =))

  3. :))… nice pussy! … by the way .. ai citit cartea ‘nu toata iarba e la fel’ Alain Gavrilutiu … genial … divin .. O NEBUNIE!!

    astept raspuns!

  4. ha ha ha .. ce tare … mi-am gasit commentul!!! :X:X inca un vis implinit pe blogul lu teo!! … doamne … ma simt ca la Surprize Surprize …

Leave a Reply

