Hmm…

Am observat acum 5 minute ca sunt pe locul 4 in topul blogurilor in romana de pe WordPress.com , criteriul fiind, zic ei: “according to a special formula”. Sa fie adevarat? Sa aiba vreo importanta? Nu ma pricep, dar ma bucur😀 Plus ca s-ar putea ca pana dai tu click, ca sa te convingi, sa nu mai fie aceeasi situatie.

4 responses to “Hmm…

  1. ai dreptate..esti pe locul 4..(cel putin acum cand am verificat si eu :D).. ce sa zic? …cat mai sus! si la cat mai multe post-uri!🙂

  2. locul 3🙂

  3. Eu sunt pe locul 75 şi tot mă bucur enorm.😆

  4. Bravo…esti pe 2…🙂

Leave a Reply

