Despre media

Mi se pare mie, sau OTV e un fel de ProTV fara P.R.?

4 responses to “Despre media

  1. OTV = Manele = Telenovele = ProTV . Daca un cakat face rating in Romania pe un post de televiziune atunci hai sa ne cakam cu totzi si sa il filmam, poate in felul asta rispim tot cakatul in toti romani astia de cakat. Fiindca pana la urma ce mai conteaza ce promovam daca cakat-ul in sine se vinde in Romania. Ar trebui ca ProTV-ul sa faca un nou “Slogan Pubilc”: Promovam tot ce tzine de cakat in scopuri culturale si papilo-olfactive. Romane, Gandeste Liber, fi altaturi de noi. Parthzzzzz Parthzzzz!

    P.S. Milelul ala curentat de Dan Diaconescu imi repugnašŸ™‚ [vb ardeleanului]

  2. nu numai pr. nu au nici manageri, redactori, reporteri, spatiu, aparatura, bani.

    reportajele sunt realizate de reporteri/cameramani, care se filmeaza singuri. Cum sunt platiti? Pot pastra camerele de filmat in weekend si mai scot un ban de la nunti.

  3. multam de explicatii, baieti. dar era o gluma, un joc de cuvintešŸ˜€

  4. fara legatura, dar te-as ruga sa-mi dai si mie adresa ta de mail pentru un mesaj oarecum confidential (nu, nu sunt femeie si nu vreau sex…). adresa mea de mail am lasat-o. merci

Leave a Reply

