Asa da! Emoticoncert!

Se pare ca s-a tot scris si s-a bloguit de cateva zile bune despre chestia asta, dar asta nefiind un blog de trenduri, ci mai degraba de trufandale, si eu afland de-abia in seara asta, acum zic, na!

Un baiat foarte destept si inspirat a inventat o noua forma de comunicare, folosind painea noastra cea de toate zilele, Yahoo Messenger. Se numeste emoticoncert si, cum se zice acuma?… “Ruleaza”?😀

Nici un rost sa va explic, se vede cu ochiul liber. Foarte tare. Uite ma, ca putem si noi, vezi, romanii, sa inventam ca suntem popor care de cand se stie a inventat zborul si penicilina, care ne-au furat toata istoria noastra, ca ei cladeau catedrale, si noi fugeam de turci in munti, metoda cu care ii si invingeam de altfel, ca asa suntem noi, aici, pe veci stapani…

 Scuze, mai iese Vadim din baie si se baga… Jenant, o sa incerc sa il opresc de acum inainte, da’ e rapid grasu’. Si da cu capu’ fara sa isi scoata ochelarii.

Ma rog. In continuare, Emoticoncert pe piesa “Mad World”, opus XI, in Web 2.0.

Si al doilea, care imi place si mai mult, probabil si din cauza melodiei care imi susura mie mai bine in ureche, pe melodia “Fata draga”, varianta din interpretarea formatiei artistice vocal-instrumentale “Niste baieti“, confrati punk ai lui Margineanu in teritoriul preluarilor din folclor, dupa o incercare asemanatoare ZOB de prin 1995-6, si acum vorbesc bineinteles de albumul “Parodisiac”…

A fost fantoma lui Iosif Sava. De cand s-a inhaitat cu Vadim in baie, numai tampenii face.

Mai multe exemple aici.

PS: N-am uitat de cea mai tare reclama romaneasca a tuturor timpurilor. O am in posesia mea proprie si vine in curand on a blog near you.

“Ramai puternic, nu iti implanta cip!”

11 responses to “Asa da! Emoticoncert!

  1. eu neavand sunet pe compu’ de la birou… nu pot decat sa ma uit la tipa din poza… hello nurse!!!

  2. aaaaaaaaaaaaaa…. I get it…. duh….

  3. Foarte tare😆 , mi-a placut.

  4. totushi nu prea vad cine shi de ce s-ar chinui sa faca asta… care in fond… ce draq e? e un fel de textier la karaoke… mi se pare ca pana la urma e doar text in timp ce ascultzi melodia altcuiva

  5. … care era gluma cu iosif sava si de ce o merita el?😦

  6. @maurice

    nu o merita, dar nici noi nu meritam neaparat ce primim, bune sau rele, nu? mi s-a parut amuzanta o referinta la un personaj ale carui manierisme i le cunoastem cu totii, plus ca treaba cu el si vadim se numeste “comeback” si reprezinta reluarea intr-un context nou a unei glume facute mai devreme. asta daca vrei explicatia tehnica a “care era gluma cu iosif sava”… se prea poate sa nu ti se fi parut haioasa gluma, mai mult, se prea poate ea nu fi fost in sinea ei extraordinara… dar daca s-a prezentat creierului meu, eram eu prost sa zic nu?😀

    iosif sava a fost un personaj magnific, dar cu asemenea trasaturi care nu pot scapa atentiei si ironiei… sa nu crezi ca orice referinta este una jignitoare. plus ca e mort, ceea ce garanteaza ca nu sufera in vreun fel… si nu cred ca am puterea de convingere si audienta de a afecta in vreun fel amintirea si mostenirea domniei sale. deci? de ce nu?

    obisnuieste-te cu un pic de cruzime, face bine la circulatie. tabu-urile ne fac cu ochiul sa le tragem pumni in fata, cine suntem noi sa refuzam?

    ca vom deranja si supara, in mod sigur!
    ca nu e bine? discutabil!
    ca ne vom abtine? extrem de rar!
    ca e garantat ca vom fi amuzanti tot timpul? niciodata!

    si asta o sa fie si urmatorul meu post pe blog…

  7. inteleg, e din categoria “bu…enci, un om prea destept pentru binele lui”. sau “nici teo nu se gandeste intotdeauna pana la capat, da’ e baiat bun altminteri”. aka “bad taste”. nu stiu pe nimeni 100% imun, si la o adica “face bine la circulatie”.

  8. Da cum se fac Emoticoncertele :-/:-?:-?? care vrea sa ma ajute sa imi dea add la id tavy_sefu_vostru :p

  9. fratilor vreau si eu chestia asta…de unde o pot lua???/ vreau si eu… :((…pls…..bagati in lista id ul meu nu_am_chef_de_voi…..si contactati-ma

  10. cum se fc //??????? cn ma ajuta shi pe mn i dau cv programe…..ori ce…..please…..:*:*:*:*:*:*……idu meu yotoshicu

  11. care ma ajuta si pe mn ???:-?…… id..g3orgyasweety:-*:-*…;x

Leave a Reply

