O onoare surprinzatoare

Am fost nominalizat la roblogfest. Sincer, am fost foarte surprins… blogul asta are doar doua luni si inca foarte multe de dovedit pana sa invete sa mearga pe picioarele lui. In aceeasi categorie (“Cel mai bun blog de cultura – cel mai care ne gadila neuronu’) sunt nominalizati grei, care au toate sansele sa castige si asa ar si trebui sa fie, precum Gramo, Bukres sau Terorism de cititoare. Totusi, ar fi ciudat daca nu v-as invita sa ma votati. 

 Deci, daca v-a placut ceva pe aici, click aici si apoi va descurcati voi.

Multam.

5 responses to “O onoare surprinzatoare

  1. hai bre… a ajuns eola in blogu’ tau… ce de kkt. Parca tzi-am mai zis: Noroc cu blogurile ca au shi femeile urate un loc unde sa fie fitzoase. Alea care pot se duc la Mall iar alea care nu… se dau shmechere pe bloguri. In fine… ea are rolul… adica un rol… gen… cum trebuia sa fie shi Andrei Gheorghe. Doar ca nu e pe gustul meu shi speram sa nu fie nici pe gustul tau. Piss

  2. Teo – f.bine ca ne-ai spus. Sti, unii din astia care mai scriem p’aci poate chiar au chef sa te voteze. De ce nu!🙂
    Adika, imi rezerv un pic de timp sa scriu commenturi aici. Imi rezerv mai mult timp sa ma uit la stand-up-urile din Deko si la stand-up-uri in general, mai vin si prin Deko odata la 1 luna jumatate sa mai vad un show … si e mare greutate sa dau click pe un vot ?!🙂

    Pace!

  3. Te-am votat. Oricum, de cand cu blogul asta te iubesc din ce in ce mai mult! Succes!Te pupa dulce, o mama eroina.

  4. meriţi mă!

  5. aaa… mda… te-am votat shi io… daca nu tu atunci cine draq?

Leave a Reply

