Un vulturian si un pestilian intra intr-un bar

Cand va ziceam de umorul involuntar si suprema sa putere, nu ma credeati, a? Na, luati de aici. Live on DDTV.

Aici e clipul. Baiatul care l-a urcat pe Youtube a dezactivat embedding-ul pe clip, de frica sa nu i se fure traficul… se contorizeaza si vizitele pe embedding, ar fi trebuit sa stea calm😉

Stau si ma intreb,  e Dan Diaconescu broascatestosian?

via Filip de la www.chestionabil.ro – restecpa.

10 responses to “Un vulturian si un pestilian intra intr-un bar

  1. Pingback: Gorilieni, serpilieni si vulturieni… adica alieni at Jurnal de noapte

  2. da’ tu ? esti serpilian ? esti vulturian ?🙂
    De mult timp n-am mai ras asa. Multumesc, Teo.

  3. acum se explica de ce babuta de la n24 a putut sa calatoreasca pe planeta luminii. era pestiliana, iar una din navele care asteapta in jurul terei, a dus-o la o plimbarica. iar tipul din imagine este clar vulturian. se vede dupa nas. Din pacate pt mine, nu am apucat sa cunosc un balaurian. Mi-au fost descrisi, dar astia cica sunt foarte rari. Fac un apel pe aceasta cale la toti internautii. Care ati vazut un balaurian pe aici?

  4. Nu inteleg de ce radeti! Daca nu stiati voi despre ei asta nu inseamna ca nu exista. Eu le-am vazut cu ochii mei. Dar erau si niste pasarieni si niste reptilieni care stateau undeva mai in spate pt ca nu se intelegeu bine cu astialalti. Deschideti ochii oameni buni! Nu suntem singuri in univers. Aaa, si feriti-va de pasarieni. De unde credeati ca vine aviara???

  5. dumnezeu sa-l ierte :))

  6. Eu sunt balaurian…ca asa ma simt !

  7. eu cre’ca omu asta e deampulian… dar pe de alta parte, parerile mele nu apar pe posturi TV😀

  8. Mda … Chiar facetzi misto degeaba. Nici macar n-ar trebui sa radem la asa ceva. Fiindca o persoana ca nenea din imagine ar trebui tratat la fel ca si cei care urla in fiecare zi pe strada ca Isus Vine. Acum daca Isus vine intradevar, inseamna ca am belito la cat misto am facut pe tema asta … daca nu vine atunci eu zic sa bem o bere si sa meditam in liniste daca suntem sau nu singuri in univers …
    Personal cred ca suntem “atat de singuri” – vorba fetelor de la Talisman!

  9. Pupa-ti-as, multi nebuni umbla liberi!:))
    Macar asta e inofensiv.

    Un potrarnichian.

  10. sunteti niste prajiti ….

Leave a Reply

