Cainii latra, ursu’ se caca pe el de ras

 A aparut duminica trecuta acest articol in Evenimentul Zilei. Se intampla sa fiu convins ca autorul articolului e de buna credinta si ca de la materialul pe care l-a scris pana la ce a aparut efectiv in ziar, au fost multe maini murdare de editori care storc senzational de acolo de unde el nu exista. Daca cititi articolul, de altfel, o sa observati ca mai mult aproape trei sferturi nu e despre mine sau Stratani, ci despre limbaj licentios in teatru. Deci titlul, poza care il insoteste, impreuna cu plasarea pe prima pagina, nu au avut alt rol decat faca fum acolo unde nu era foc. Evenimentul Zilei s-a distanta de perioada in care gainile nasteau. Acum caii fac oua.

Ca sa incep cu sfarsitul, nu mai am ce sa adaug la toata treaba asta cu Cleopatra Stratan. Punctul meu de vedere e in clipul de pe YouTube si in cateva din comentariile pe care le-am adaugat acolo. Valva creata in ultima vreme pe subiectul asta deja depaseste importanta subiectului in sine. Mi-am exprimat, sub forma de pamflet, apeland la exagerari ca si instrument, o parere. Si atat. Nici macar nu am mai zis materialul ala din decembrie, cand a fost filmat. Pentru mine lucrurile se opresc aici.

Clipul a ajuns pe net pentru ca am vrut ca in clipurile pe care le fac publice sa nu vorbesc decat despre lucruri pur romanesti, stiind ca o sa fie o groaza de oameni, avizati sau nu, pregatiti in orice moment sa ma acuze ca am furat de la americani. Nu credeam ca oamenii astia sunt atat de prosti incat sa o si faca, cand materialul NU AVEA CUM sa fie furat din State. Dar s-a intamplat si inca se mai intampla. Sa le dam pace si sa le facem loc. De veci.

Cat despre bucata despre Cleopatra, acolo reactia majoritara a fost viscerala, negativa si indreptata nu asupra a ceea ce spuneam, ci asupra mea. Sa fie. Probabil ca ar trebui sa ma sinucid, sa ma duc la doctor, sa ma las de orice fac. Doar sunt sfaturi prietenesti, omu’ mai si asculta de prieteni :)

Ceea ce m-a facut pana la urma sa scriu despre articolul ala este faptul ca, pe langa articolul in sine, care nu are decat un prefacut ton neutru (vezi poza angelica a lui Cleo, alaturata unui titlu continand “atacati vulgar”, ca sa trezeasca mila si indignarea maselor), mai exista acolo pe site si comentarii lasate de cititori. Va rog, cititi-le si apoi intrebati-va daca stiti pe cineva care ar fi putut sa scrie umor de mai buna calitate. Eu unul, nu. Si zic asta in principal pentru ca aproape jumatate din cei care m-au injurat, acuzat de pedofilie, care mi-au dorit moartea sau arestarea si-au exprimat parerea ca sunt motivat de invidie.

Mai cititi o data ultimul cuvant de mai sus. INVIDIE. La adresa Cleopatrei Stratan.

In cazul meu, e perfect adevarat: vreau sa o distrug pe Cleopatra Stratan si apoi sa devin eu ingerasul blond preferat al Romaniei, tragand dupa mine o valiza rosie. Nu mi-ar sta mult mai bine decat ei? E trist, dar real. Invidia ma mana in lupta.

Deocamdata, am 25 de ani, 1.80 si sunt brunet. Dar, o data si o data, tot o sa ajung sa am 3 ani, 1 metru si sa am bucle blonde. Si atunci sa vezi bani si faima… Pana atunci, nu pot decat sa arunc cu noroi in orice ingeras prind si sa sper ca o sa ajung si eu, poate, daca sunt foarte nesimtit, violent si gretos, o icoana de copil cu glas de privightoare.

Ma ierti, Cleopatra, dar asta nu e despre tine. E intre mine si tatal tau. Invidia ma face sa vreau sa ma adopte.

Punct si de la capat, ca mai avem oameni de ofticat si pe alte subiecte.

21 responses to “Cainii latra, ursu’ se caca pe el de ras

  1. Dude, usor usor devii un Lenny Bruce autohton🙂

    Asta e publicul, asta e mentalitarea. De-asta am insistat si voi insista in continuare asupra faptului ca romanul mai are mult pana sa inteleaga ce-i aia “standup comedy”.

    Ultima fraza e cea mai utila. Spor la treaba😉

  2. acum, ca tot ti-ai recunoscut invidia pe Cleopatra, ar trebui sa fii sincer si sa recunosti si ca esti invidios pe urmatorii:
    – Hrusca, pentru ca e faimos si are “ler” de calitate;
    – tigani, pentru ca si tu vrei sa se teama lumea de tine ca-i bagi in sac;
    – pula, pentru ca si tu vrei sa fii mentionat atat de des.

    Ceea ce ma nedumereste pe mine la Cleopatra Stratan e numele. Imi aminteste de tiganii pe nume Maradona. Serios, ce nume e asta? daca o sa aiba un baiat (nu stiu daca are), Pavel Stratan o sa-i puna numele Ramesses? Sau Imhotep, si-l face arhitect?

  3. @agentul

    corect. hai sa plecam de la premiza ca sunt invidios pe absolut tot si toti, si de acolo incolo vorbim pe indelete😀

  4. Imi inchipui ca n-aveai dubii, cand ai bagat materialul pe YouTube, ca ceva de genul asta o sa se intample. E multi oameni, si ei nu intelege. Puterea nu mai sta de mult in creiere.

  5. Go Teo go..
    lasa presa si cacaturile astea si continua treaba buna…
    stratan junior o sa se apuce droguri pe la 17 ani, la 21 se tunde chel si face un copil, la 24 divorteaza si se casatoreste cu fiul negru adoptiv a Loredanei Groza si pe la 30 moare tragic din cauza unei supradoze de calmante combinate cu alcool.

  6. Cleopatra Stratan si alte simboluri ale culturii pop
    Am ras de am crapat la cuvintele astea. Cleopatra Stratan e simbol al culturii pop.😆
    In alta ordine de idei, astia o sa latre in continuare mult si bine. Cand nu mai au ce sa scrie in ziar, mai cauta si ei cate un subiect din-asta “exploziv”, doar-doar or mai vinde vreo 2-3 ziare in plus.

  7. romanul inca e prea rusinos ca sa auda astfel de cuvinte. din pacate.

  8. nu e vorba de cuvinte in sine, ci de context.

    potrivit EVZ si a ceea ce am invatat eu din manele, acum Stratanii ar trebui sa vina si sa arunce cu bani si bautura in Teo. asa se face dusmanilor care-ti poarta pica, nu? de fapt asta o fi fost planul de la inceput, nu? ii enervezi pana arunca cu bani in tine, si apoi te retragi bogat.

  9. BUSTED!

    Total de acord cu ce a zis “Acoustiq / eXiGe” : romanul mai are mult pana sa inteleaga ce-i aia “standup comedy”.

    Si nu numai… românul mai are mult până să înţeleagă oamenii normali. Oamenii care nu apar pe sticlă şi fac altceva decât media.

    Dooh!

  10. bai, citesc de doua ore la comentariile ale si nu-mi vine sa cred! Daca e sa ma iau dupa ei, moarte e o pedeapsa muuult prea mica pt tine. Cum de ti-ai permis sa te iei de un inger,simbol al culturii pop? Asta nu se iarta asa usor!
    Ma gandesc cu groaza ce s-ar fi intamplat daca aparea vreo filmare cu gluma lui Adi despre cleopatra! Pe bune ca-l cautau astia cu furci si topoare! Ma pune pe ganduri articolul asta. Deci, sa-mi notez “fara glume cu/despre copii de acum incolo”

  11. Heh, până la urmă şi publicitatea negativă e publicitate.🙂

  12. :)) Asa e cand lumea nu intelege o gluma.
    Am citit articolul si e total aiurit, au schimbat prea multe, se lasa sa intelegi ceva cu totul si cu totul altceva.

  13. de acord ca articolul nu zice nimic, dar tu ce vrei sa spui?😀

  14. articolul e destul de favorabil tie, in cel mai rau caz neutru. titlul e dat, mai mult ca sigur, de altcineva decat autorul articolului. partea proasta e ca multi au citit titlul si doar atat. fara sa fi vazut clipul de pe youtube, multi oameni sunt convinsi ca esti un pedofil scarbos care injuri copii de trei ani.

  15. Man, ajung in Medgidia … vreme tipic englezeasca, nimeni si nimic pe strada … 2 taxiuri, 3 magazine deschise, 1 bar plin [crema orasului] … imi comand o cafea [de fapt era apa de chiuveta cu aroma de cafea] si aflu de la prietena mea ca exista un nou hobby in oras. Fratziku tzinte bine … toti manelisti se uita la Teo@cafe_DEKO@Cuvinte_vulgare …🙂 misto e ca au inceput sa fac stand-up intre ei la o bere … deci frate, deci pana mea … manelisti au inceput sa te plagieze.

    Am vrut sa fac ceva, insa m-am razgandit: “Mai bine nu fuck nimic”!

  16. am ras cu lacrimi, am avut curiozitatea de a citi comentariile articolului din evz, tare draga mi-a cazut Doctoritza isteatza cum spune ea: “DE BECALI AI AVEA CURAJ SA TE IEI???? Dezgustator, dar cei care se uita si rad”

    Dupa care sindicalista hits again:
    “Sa-i spunem si patronului ce gindim!!!!
    Adresa lui publicata in presa e dan_chisu@yahoo.com.”

    BETON, mi-a inseninat seara desi e destul de trist.

    Deci:
    draga Teo,
    ai curaj?!

  17. @rashela

    am curaj. dar nu stiu de ce am impresia ca orice zic, despre oricine zic, astia tot pedofil o sa ma scoata😀

  18. Teo,

    tie ti-e frica de gura oamenilor sau ca ajungi la puscarie? In ultima varianta poti sta cu sufletul impacat: Cleo te va astepta dupa portitza:-)

    PS: ai intervale cand scrii absolut delicios:-)

  19. Nu e bine ca EVZ are bani de cheltuiala… Iti dai seama Teo, cate bilete a decontat Lica Manolache sa scrie despre atrocitatile din TNB?!? Mai bine scria ceva despre aglomeratie in intersectii si nici nu mai urca atatea scari…

  20. Cei de la atac nu au vrut defapt dekt sa para niste oameni culti,inteligenti si morali din cap pana-n picioare.Defapt,pot fi sigura k si ei la randul lor au ras k noi toti cand am vazut clipul(asta dak au aflat c e ala youtube)😉 Keep up the good work si da-le mai multe motive k nu fac dekt sa se ridiculizeze publicand astfel de articole si sa ne arate ce inapoiat e romanul.

  21. sry.am plasat reply-ul aici din greseala.trebuia plasat la comentariul articolului celor de la atac:P sry again

Leave a Reply

