Vocabular urban

Frate, in seara asta am ars-o cam aiurea, la modul ca gen m-am tripat pe ciluiala.

10 responses to “Vocabular urban

  1. Tripat-ul asta face bine unora dintre noi, fara nici un fel de caterinca…

  2. Frate, eu am intrebat un coleg in birou ce inseamna chestia asta:) incep sa ma simt arhaica:)

  3. Fii bun şi tradu.😀 Te-ai ce pe ce?

  4. Ne-ai ostracizat pe toti intr-o divagatie fara precedent. Explica-ne ca si cum am avea 5 ani … ce-ai vrut sa zici, sau ce inseamna de fapt “a zice”?!😀

  5. “prietenii shtiu de ce” :)))))))

  6. @all🙂

    a o arde – a te comporta, a fi, ca in “ce-ai ma, o arzi suparat?”; “a o arde aiurea” – a te comporta intr-un mod diferit, ciudat sau nepotrivit cu circumstantele

    “gen” – exact ca si “ler”, folosit abuziv fara nici un rost anume

    a (te) tripa – provine din “trip”, calatoria interioara psihedelica provocata de halucinogene. intre timp si-a largit sensul pentru a include atentia sporita acordata unei activitati intr-un oarecare interval de timp, mai scurt (m-am tripat cu tipa asta de vreo ora) sau mai lung (de vreo doi ani m-am tripat cu filatelia)

    ciluiala – de la “Chill”, stare de relaxare, liniste, lene. folosit si ca indicativ al starii, dar si pentru a indica consumul de marijuana; sinonim cu “blanoseala”

    explicatiile nu au pretentia de a fi extrem de exacte sau exhaustive, deci orice completare e bine-venita.

    Postul nu imi descria vreo activitate, era doar un mod de a pune la un loc toate expresiile astea, atat de dragi multora😉

  7. Beton. Bănuiam ce e tripat, dar la ciluială nu m-a dus mintea.😀

  8. eu am o problema cu “gen”-ul. oricat de gratuita e folosirea lui, mi se pare ca felul in care l-ai bagat in exprimare ii incalca sintaxa.

  9. Vezi cedry2k – alchimia veninului : “eu nu numai ca m-am schimbat, m-am tripat sa schimb si lumea”

  10. interesant copilasi. asa am gasit eu forumul. damn cedry2k!
    dar totusi.. nu va mai chinuiti atata.

Leave a Reply

