Catastrofa de proportii epice

Sunt lucruri si oameni in viata care zboara pe langa tine fara sa ai vreo sansa de a captura esenta magica in care ti s-a parut ca te scalzi, uitand de propria-ti mortalitate si zambind pentru o clipa ca un copil retardat la un glob care se roteste in pomul de Craciun. Sunt de asemenea si clipe care se transforma in veacuri si care se impregneaza in tine mai rau decat daca te-ai fi incotosmanat in tifon si ti-ai fi dat foc. Ia ghici din ce categorie face parte perioada de timp in care stai in cinema si te uiti la “Epic Movie“?

De cateva ori am iesit de la un film prost dorindu-mi sa ii intalnesc pe toti cei care au facut posibil filmul, sa ii leg de maini si de picioare si sa ii injur in pace cateva ore… e, de data asta nici pentru asta nu as fi avut energie… acum i-as fi strans pe toti intr-o camera si i-as fi privit intr-o tacere apasatoare, dar cu atata furie si durere in ochi incat dupa cateva minute capetele le-ar fi implodat de vinovatie si rusine. Filmele de genul asta ar trebui interzise prin conventia de la Geneva, pentru ca am ajuns intr-un punct al dezvoltarii noastre ca specie in care nu putem sa permitem unor indivizi sa supuna oameni nevinovati la asemenea cruzimi.

Dupa 30 de minute imi venea sa le trimit scenaristilor un DVD cu Best of Tociu si Palade ca sa invete bazele umorului de calitate. Nu am vazut ultimul film Vacanta Mare, dar dupa ce am asistat la aceasta voma, ii acord 4 Oscaruri din oficiu. O singura data in viata am mai avut parte de mai multa bucurie:  la 9 ani, cand mi-am strivit un deget in usa de la lift.

Nu am putut sa scap, pe tot parcursul filmului, de impresia ca a fost scris de cativa adolescenti americani foarte prosti pentru alti adolescenti americani pe care primii ii considerau extrem de prosti. E de parca un mongoloid iti joaca o festa si apoi rade de cat de idiot esti. Dupa ce se termina filmul simti ca ai fost injurat de mama, tata si toate matusile pe care nu le-ai avut vreodata.

Avand in vedere ca filmul se vrea o parodie dementa in stilul “Scary Movie” si esuaza in a avea mai mult umor decat o tumoare pe varful penisului, voi considera acest film drept un record: este primul exemplu de sut nimicitor in propriile coaie. Una e sa nu stii sa povestesti ceva cu umor si carisma, si alta e sa zici un banc atat de prost incat la sfarsit sa iti lasi prietenii in lacrimi, tinandu-se in brate si planuind sa te ucida incet si dureros.

Ma opresc. Sper ca si ei. Atat de mult sper, incat le-as plati la toti un curs de istoria Japoniei, doar ca sa ma asigur ca stiu ce-i aia Sepukku.

PS: Singurul lucru amuzant e traducerea titlului: “Despre eroi si… alte aiureli”. E mai mult decat un titlu, e o scurta si foarte exacta recenzie🙂

8 responses to “Catastrofa de proportii epice

  1. Ma duc sambata la film. Din pacate aceeasi decizie, total eronata, de a viziona “Epic movie”.
    De cand am intrat in sala si am constatat cu durere in suflet ca sunt inconjurata de maxim 10 oameni, toti cu nivel maxim de liceu, mi-am zis ca tre sa fie film “din ala”…

    Astept “300”, desi prevad ca va fi unul din filmele “istorice” tipic hollywood-iene.

  2. Teo, buna recenzie, nu m-as astepta la nimic mai mult de la acest film, insa am doua intrebari:
    1) Daca dupa 30 de minute ti-ai dat seama cat e de prost filmul, ce te-a oprit sa iesi si sa gasesti o ocupatie mai putin dureroasa pentru urmatoarele 60 de minute?
    2) Tu stii ce inseamna mongoloid? Daca da, atunci m-ai lasat in ceata cu fraza respectiva.
    Toate bune.

  3. Incearca ghost rider.
    Da… stiu… se scrie cu litere mari, intre ghilimele si toate cacaturile alea… dar oameni buni… sa fim seriosi…

  4. parodiile s-au oprit la hot shot-urile lui jim abrahams.

  5. @sea : am vazut eu aseara “300” …e genial filmul …intr-adevar cam multe efecte speciale pentru ce vroiau sa arate de fapt , dar le-a iesit supoer filmul …. l-am urmarit pana la sfarsit chiar daca imi cadeau ochii-n gura ca era 2 noaptea si abia ajunsesem acasa … chiar merita vizionat

  6. La Epic Movie nu am rezistat decat 10 min, iar 300 il voi urmari in noptea asta. I LOVE P2P;)

  7. @Teo – stii cat de prost stau cu timpul. L-am vazut. Eu cum mai recuperez timpul pierdut?!

  8. epic movie. haha. genul de film dupa care iti vine sa te zgarii pe ochi doar ca sa nu te mai manance retina.

Leave a Reply

