Concurenta!

Pagina profilului spune asa: The best Stand-Up Comedy shows! Watch!

El e Claudiu Constantin, membru al trupei Comedy Now, alaturi de Cristian Dumitru si Catalin Iliescu.

Comentarii? Nu ale mele. Ale lor:

catalin_iliescu, 2006-11-25 00:09:16
TREBUIE SA VEDETI TRUPA DE STAND-UP DIN CLUB A, ESTE DE DEPARTE CEA MAI TARE , IN FIECARE LUNI

silky, 2007-02-06 00:36:40
AM VAZUT UN SPECTACOL SUPER TARE IN CLUB MALIBU LA ORA 21.00 STAND-UP COMEDY CUTRUPA COMEDY NOW … CU MULT PESTE ORICE LA NOI IN TARA

silky – vizitator Trimis: Joi 02 01, 2007 1:56 pm

salut, in fiecare duminica in club malibu este stand-up comedy cu trupa “Comedy Now”, la ora 21.00, baietii astia au inebunit publicul, sunt geniali si nici nu se compara cu alte trupe. Sunt prima trupa de Stand-Up Comedy pursange din Romania.

Le-am gasit si un site micutz si gradutz: http://globalart.3x.ro  Va urez sa-i vedeti live si sa radeti cu lacrimi!!!!

 silky – vizitator Trimis: Sam 02 03, 2007 12:07 pm 

am vazut cam tot c e stand-up in tara problema cu deko e ca prima oara iti placa pe urma devine scarbos .. nu cred ca sunt cei mai buni ..cei mai mediatizati da. astia din malibu prezinta lucrurile asemanator cu seifeld, pablo francisco, carlos mencia etc…numai ca ei sunt ai nostrii sunt originali

26 responses to “Concurenta!

  1. fara suparare, dar cred ca baietii astia ori nu au treaba prea mare cu standup’ul, ori nu stiu sa isi arate adevarata valoare

    in parerea mea .. se vede ca sunt la inceput!

  2. hmmm…
    cam… timid😐

  3. Îl ştiţi pe Neil Hamburger? Hahaha… fără nici o aluzie acum la cei de sus, însă mi-a sărit în minte ce face tipul. Căutaţi-l dacă nu l-aţi văzut. He’s the worst comedian ever. Hehe. Întrebarea mea era: ce părere aveţi de el şi de abordarea lui?

  4. Pe cuvant, il stiti pe Jim Breuer. Spunea ca nimeni nu intelege ce zice vocalul de la AC/DC, in afara de “are you ready?”. Eu de la tipul din clipul asta nu am inteles nici macar un cuvant.

  5. @celalatcer

    Indiferent ce crezi despre abordarea lui Hamburger, el o face intentionat😀

    Yabadabadoo!

  6. eu nu am ras😦 glume cu pasari…

  7. Vai cat de trist este tanarul domn…
    Ce pot sa zic, macar el nu este scarbos😛
    Ne vedem maine in Deko!

  8. Este bine de mentionat ca filmuletul asta este pus pe net chiar de el…si evident nu si-a pus cea mai proasta gluma a lui, ba din contra …asta cred ca spune multe despre “TRUPA DE STAND-UP DIN CLUB A, ESTE DE DEPARTE CEA MAI TARE” cunoscuta si ca “TRUPA COMEDY NOW … CU MULT PESTE ORICE LA NOI IN TARA” Looool. de asta spuneam eu ca astia fac anti-reclama stand-up-ului autohton. In plus…mi-a shoptit mie o pasarica cum ca au inceput sa fure si dume de la celelalte trupe de pe la noi Deko, ShowTime, Aristrocratii.

  9. bleaaahhh … Nu conteaza cine esti, conteaza cat de mari iti sunt koaiele. Adika daca asta este de departe cea mai buna trupa de Stand-Up de Comedie inseamna ca Pablo Francisco este cel mai bun Stand-Up comedian ever …🙂 si conform lui silky Pablo este top-of-the-top … te ia durerea de cap Teo ? Sau mai rezisti mai idelistule ?

    P.S. Poate silky se intreaba, hmmm “idealist” asta e plin de ideei sau crede in idealuri ? care o fi ? sau o fi ala care respecta stereotipul Cosmo … “barbatul ideal” … la asta s-o referi, ce dreaku … hmmm stiu ce inseamna … idealist inseamna “Lista ideala” – despartitzi voi cuvantul … ideal-list …🙂 nu ?!

    Pace!

  10. … ma simt din ce in ce mai bun…
    cel putin prin contrast😛

  11. Am vazut cele 4 clipuri de pe YouTube. It’s like an Epic Movie rerun.

  12. e bine ca le faci reclama!

  13. singura reactie pe care mi-a starnit-o acest clip este dorinta si mai mare de a ajunge mai repede in deko!tineti-o tot asa,asta nu se poate numi concurenta,poate doar o jalnica imitatie a cuvantului..dar nici macar atat.si cred ca publicul ala innebunit dupa ei este format din cei carora a doua oara le-ati “devenit scarbosi”,adica din alba ca zapada si cei 7 pitici si probabil gigi becali care “nici nu v-a placut si nici macar nu s-a uitat”.utopic,dar sugestiv.

  14. cam inraznetz pentru gustul meu.

    eu vreau ceva mai inocent. :))

  15. ai scris sus: “El e Claudiu Constantinescu, ” de fapt il cheama Claudiu Constantin, sa nu inteleaga lumea gresit..

  16. asa deci teo sami sugi pula ..te bat de te sparg cand vrei sa ciontinui sa-ti bagi cioburi in pizda si sa nu uiti sa-mi sugi pula tot timpu asta

  17. futu-ti gatu ma-tii cine pula mea te crezi paluga pulii mele

  18. si apropo constantinescu e ma-ta

  19. si handicaqpatu asta de silky sa stea in banca lui cu cea mai tare trupa

  20. Hey …relaxati-va oameni buni……pt asta este stand up ‘ul asta inventat ….:)……ce rost are sa va purtati asa urat..?
    Pana la urma dorim sa ne amuzam si sa ne simtim bine…daca vream sa ne amuzam si sa ne simtim bine pe Pablo Francisco….ne uitam la domnul Pablo…daca vream sa facem asta pe Eddie Izzard….face amsta cu domnul/doamna ( si cred ca lumea e de acord) Izzard……si daca ne plac baietii astia…mergem si ii vedem:)……Chill….e mai frumos sa te relaxezi decat sa te contrazici :)….vizionare placuta…si mult spor baietilor…:)

  21. si tot pt tantalau de teo sau cum te numesti eu nu am facut stand-up in malibu

  22. sa lamurim totul :

    1. eu am scris mesajele alea … nu era destinate trupei deko erau doar reclama

    2. imi pare rau daca am jignit pe cineva n-am vrut

    3. sunt sigur ca numeni din trupa deko nu se simte jignit daca eu scriu pe un forum ca trupa comedy now este cea mai tare trupa de stand-up sau oricare mesaj din cele de mai sus, n-are cum sa se simta jignit .. toata lumea stie de deko iar comedy now este un zvon

    4. de altfel tot ce s-a scris pe bloguluteo despre acele mesaje au fost tratate destul de distant si doar ca “uite-i si p’astia ce scriu” de catre teo, in schimb multi altii care n-au nicio treaba nici cu mesajele si nici cu stand-up-ul sau cu mine isi tot dau cu parerea

    5. la vreme respectiva asa mi se pare mie ca trebuie sa fac reclama … dupa cum a spus si teo atunci tre sa mai invat .. si-am invatat. n-a mai aparut nimic, am incercat alte metode cand mi-am dat seama ca jignesc aiurea

  23. @claudiu

    “asa deci teo sami sugi pula ..te bat de te sparg cand vrei sa ciontinui sa-ti bagi cioburi in pizda si sa nu uiti sa-mi sugi pula tot timpu asta”
    “futu-ti gatu ma-tii cine pula mea te crezi paluga pulii mele”

    foarte greu imi vine sa cred ca lucrurile astea sunt scrise chiar de dl. claudiu constantin (am luat seama de gresala regretabila de nume si am corectat postul)… vreau sa cred ca e o gluma proasta a cuiva care doar se foloseste de numele lui.

    daca totusi ma insel…

    mi se pare haioasa reactia🙂

    un om care sare la bataie si injura cu toptanul pentru ca i-am pus pe blog un clip facut public de trupa, pe care l-am gasit pe youtube si care, mai mult, nu a fost insotit de absolut nici un comentariu, pozitiv, negativ sau de orice fel🙂

    e clar ca dl. claudiu, din nou, daca chiar el scrie si nu e vreo gluma proasta, se simte cu musca pe caciula si pleaca din start de la premisa ca l-am jignit, ceea ce e departe de adevar🙂 dansul se jigneste singur prin opera sa si apoi considera intemeiat sa ma bata pe mine. ceea ce vom organiza cu placere😉

  24. Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
    Sa-i impuste dracu cineva k sunt cei mai mari lameri.

    Cafe Deko RULES!!!

  25. Hahahaha, acum e si el amuzant :)) Stii cum ziceau la Kiss Fm…. Daca e el, tocmai si-a atins ratingul maxim =))

    Ar trebui sa faceti un back-to-back… mor de ras :)))

Leave a Reply

