Pur si simplu demential

Greg Pattillo. Are mai multe clipuri, dar aici mi-a placut mult de tot groove-ul.

13 responses to “Pur si simplu demential

  1. frumos, frumos rau..
    cam incredibil omu

  2. Mama ce tare omu’ … foarte greu … foarte misto ce face.

  3. Bai eu ascult si hip-hop dar am oarece retineri fatza de genul astuia de manifestare artistica. Recunosc ca-i prejudecata si mi-o asum ca atare.
    Dar as vrea sa-i vad moaca ochelaristului flautist la Filarmonica de pe scara de la mine daca ar fi pus fata in fata cu aceasta… blasfemie :))

  4. ne bombardeaza cu atata talent…🙂 bine ca mai exista oameni cu gusturi

  5. Ce vocabular bogat avem.

  6. Asigură-l pe Adi Călăraşu că totul e bine.
    În fapt, demn de mai multă mirare e că bieţii (flautişti, în cazul nostru) crescuţi din gimnaziu până în pragul licenţei cu flautul sub buza de sus nu îndrăznesc să se gândească la altceva decât la presiunea constantă asupra emisiei şi la vibrato-ul permanent, de asigurat prin diafragmă. Dacă i-am rugat să renunţe la una sau la alta, au fost ca nişte copii rătăciţi care se uită la flaut de parcă ar fi prima oară când li se pune la gură. Problema şi vina nu le revine lor, ci profesorilor, care, din comoditate, nu şi-au mai bătut capul să-i atenţioneze că jazz-ul, rock-ul, ba chiar şi muzicile tradiţionale din unele părţi ale Europei folosesc tehnici foarte străine de „flautul clasic“ al vecinului de palier. Când ţi se dă tehnica mură-n gură, o crezi pe cuvânt şi fără proteste. Cu anii, din pricina studiului pentru care ţi-ai sacrificat cam tot timpul şi toate, e drept că ai să capeţi un fel de orgoliu şi ai să zici că strugurii sunt acri când ai să-l vezi pe Pattillo, deci că face nişte chestii tehnice nepermise pe flaut. Sau ai să rămâi trăsnit de cât te-a îngustat studiul de-a lungul a măcar patru ani şi poţi să tragi o concluzie constructivă, că e bine să asculţi şi de gusturile tale, nu numai de dom’ profesor. M-aş bucura să citeşti ce am scris, Adi, pentru că tinzi să greşeşti la fel de amarnic ca flautiştii de orientare „clasică“, diferenţa fiind că acum ei sunt strugurii acri şi nu… dumneata (deci, minţile mai libere).
    Cât despre jongleur-ul pe care-l avem mai sus, cu adevărat e prestaţia lui complicată ca un număr de circ! Frumuşel, îmi place câtă forţă se degajă din ce cântă, numai el singur, în condiţiile în care instrumentele de suflat din lemn (precum flautul – aşa e încadrat tradiţional, chiar dacă de multă vreme se construieşte din metal) sunt privite ca nişte mironosiţe, cărora le fură melodia orice pală de vânt. Am să spun numai atât: în orchestră, doi interpreţi la coarde pot râde la o glumă de zor în timpul concertului. Dacă aude gluma şi un flautist… aţi ghicit.

  7. Un Kila Kela cu flaut😀

  8. @wehaveheaven
    Am ascultat, am citit, am inteles si ti-o pasez mai departe.
    Eu am ascultat/vazut ce poate face un MC/showman cu un flaut.
    Acum e randul tau.
    accepta provocarea si asculta/vezi ce poate face un rocker cu o pianina:

    http://adriancalarasu.wordpress.com/2007/03/17/sick-tired

    Demonstreaza-mi ca/ce ai inteles si sunt dispus sa continuam discutia cu “cine e mai deschis la minte si cine are ochelari de cal”
    In putine cuvinte…

  9. Inca o incercare si plec acasa😀

    AICI !

Leave a Reply

