Mi-a dat-o Textier

De la Textier vine leapsa:

1 – Vorba preferată: “Problema e la modul urmator”

2 – Vorba nesuferită: “Eu nu fac sex, eu fac dragoste”

3 – Drogul favorit: Traficul din Bucuresti.

4 – Zgomotul, sunetul preferat: Clitoris aplaudand.

5 – Zgomotul, sunetul nesuferit: Clitoris reprosand.

6 – Înjurătura sau blasfemia recurentă: “Doamne, esti prost?!” 

7 – Pe cine punem pe viitoarea bancnotă? Pe Daniela Gyorfi, sa ii dezvatam pe avari de avaritie

8 – Meseria pe care n-aţi fi vrut să o faceţi: In fond, oricare.

9 – Planta, arborele sau dihania în care v-aţi reîncarna: Orice virus. Doar ca sa stiu ca mutatia genetica e ceva bun.

10 – Presupunând că Dumnezeu există, ce v-ar spune după moarte? “Ma cac in injuratura sau blasfemia ta recurenta!”

Ca si o boala venerica, o iau de la necunoscuti si o dau la prieteni, deci sa fie data lui Nenorocitu’ si lui Iulian Tanase.

7 responses to “Mi-a dat-o Textier

  1. Daca jocul asta trebuie sa respecte o anumita ordine si eu m-am bagat aiurea imi cer scuze. Mi sa parut interesant sa raspund.

    1) Vorba preferată: Sa mor daca stiu unde sunt!

    2) Vorba nesuferită: Crezi ca nu comunicam suficient?

    3) Drogul favorit: Nu ma pot abtzine (Ganja)

    4) Zgomotul, sunetul preferat: Bitu’ lu’ Cheloo

    5) Zgomotul, sunetul nesuferit: Bitzu’ lui Gutza

    6) Înjurătura sau blasfemia recurentă: Femeile urate ar trebui impuscate, ca ne sperie!

    7) Pe cine punem pe viitoarea bancnotă? “O imagine care sa contina: O pasarica, o tzigara si zambetul lu’ Marliryn Manson”

    8 ) Meseria pe care n-aţi fi vrut să o faceţi: sa fiu prost si ignorant ca sa muncesc intr-un birou plin de oameni in costum, care se agita ca niste basini ca sefu’ a dat la randul lui o basina … Suna cunoscut!

    9) Planta, arborele sau dihania în care v-aţi reîncarna. Un Vultur sau daca ar mai exista: un “Sky-Hunter” adika Half Eagle / Half Dragon

    10) Presupunând că Dumnezeu există, ce v-ar spune după moarte?
    Fiule ai trecut cu bine prin prima ta misiune. Acum am alte planuri pentru tine!

  2. Meştere, te-am văzut aseară la Naşu. Din nefericire nu am apucat să prind tot grupul din Deko, pentru că m-a reţinut un cârd de beri în cârciumă. Cu toate astea, din ce am apucat (nenea ăla care a fost în “Vouă”, tu şi ploieşteanul din Constanţa) improvizaţia ta mi s-a părut foarte bună. Din păcate, flăcăul acela care trebuia să anunţe când se râde şi când se aplaudă, ar fi trebuit să îşi facă meseria mai bine. Din păcate, nu prea există public aşa cum ar trebui la spectacolele de stand-up. Oricum, sunt nerăbdător să văd ce iese din alianţa “Oooh, DA!”.
    Felicitări şi ţine-o tot aşa, poate o să îmi fac timp pentru un live în Bucureşti, iar dacă eşti interesat, poate puteţi face un drum la Brăila. Public este şi am putea colabora. Drop me an e-mail când/dacă ai timp.

  3. Man … incepi sa devii celebru … ai grija ce ai promis: “Ca nu te schimbi”🙂

  4. N-am prins emisiunea, e undeva pe youtube?
    P.S.: Sunt Sorin din Phoenix, Constanta. Da un mail pe mailul asta.
    Mersi.

  5. Am luat la cunostinta.🙂

  6. Fara suparare simt nevoia sa refulez, poate aiurea…
    Sky-Hunter stii faza aia dragutza cand piciorusele tale simpatice se odihnesc pe scaunul de la frizerie si draguta ce va avea grija ca firele tale de par sa fie tunse asa cum trebuie si isi doreste chiar ca la final ele sa geama de fericire si placere iti intinde zambind numarul ei de telefon ? Ei daca nu o stii si totusi ti se intampla, nu zambi tamp si nu te gandi ca o sa futi…vrea doar sa devii unu dintre clientii ei!
    E si acum care e legatura zici..pai legatura apare in momentul in care tu brusc scoti pula si ti-o freci..
    Asta mi se pare mie ca ai facut tu.. aici… in frizeria lui Teo😛
    ——
    asta a fost tot. fara resentimente deci. ciau

Leave a Reply

