O fi bine…

…o fi rau?

Azi mi-am dat seama ca toate clipurile postate pe Youtube pe canalul cafedeko au adunat impreuna peste un milion de vizualizari.

Multumim.

4 responses to “O fi bine…

  1. la chestia asta ma gandeam si eu zilele trecute…si nu spun asta ca sa ma dau mare sau ca sa iti arat ca iti dau dreptate. ma gandeam ca asa e cu gusturile in materie de haine sau chiar muzica la mine in liceu. era la moda vama veche. mie imi placeau mult dinainte. acum ii asculta toata lumea. si chiar incep sa mi se para stupide melodiile. de ce? din cauza efectului de turma. si incerc sa caut altceva…la o adica sa tin pt mine…sa devin tot mai egoista…numai ca sa nu simt ca tot taranul imi distruge ideile referitoare la lucrurile care imi plac cu adevarat.

  2. 1milion de vizitator dintr-un popor de 20milioane, asta inseamna ca 5% din populatia roamniei s-a uitat la ele, numai vreo 20% probabil au acces la internet, adica 1 din 4 romani au vazut filmul cu voi… asta inseamna ca cel mai probabil nicoleta luciu s-a masturbat uitandu-se la voi…

  3. true,my friend!so very true!…sad…but true:)

  4. Chestia asta cu turma care te urmeaza are, pe langa regret, si o mica satisfactie a orgoliului propriu. Adicatelea, eu am fost inaintea lor ! Daca ramaneai singurul cu de puta madre nu mai exista gustul asta in gura. De exemplu, eu port un tricou cu caragiale si deocamdata nu am mai vazut nici unul. Ma simt bine ca nu mai poarta nimeni. Dar nu ma pot simti un trend settler nici macar asa, in sinea mea. Sau poate ca preferintele tale erau sortite gregaritatii, pur si simplu…

Leave a Reply

