Bine v-am regasit si un citat

Inapoi acasa dupa cateva zile la Brasov unde am obosit relaxandu-ma si simtindu-ma extraordinar – autoarea morala pentru asta fiind Cris. Deci cuplam din nou vitezele pentru viata din Bucuresti si pentru inca o serie neintrerupta de 7 show-uri pe ruta Deko Bucuresti-Club Phoenix Constanta-Deane’s Brasov. Dupa ce imi revin din trecerea de la molcomul rai la mlastina agitata, scriu si ceva consistent pe aici.

Pana atunci, pot sa va spun ca am apucat sa citesc, dupa o recomandare calduroasa de la maestrul Iulian, Zenobia lui Gellu Naum. Catartic, frumos si zdruncinator, daca intri in logica interna a cartii, sau, mai bine zis, in lipsa de logica.

Tot din Zenobia ne vine si citatul din noapte asta:

“Ei nu vroiau decat sa se convinga daca m-au varat sau nu in masinaria lor; imi venea sa urlu, aveam si eu un creier acolo, nenorocit, ma rog, facea si el ce putea, printre altele mai era si autorul erorilor mele, iar ei ma obligau sa-l astup cu ciorapul lor mancat de molii pe cand el maraia ca un caine pe care il purtam in teasta.”

Cumparati sau imprumutati, cititi si apoi inchideti ochii.

PS: Daca are cineva varianta electronica a cartii, as vrea sa o postez aici. Astept mail.

5 responses to “Bine v-am regasit si un citat

  1. draga teo, nu pot decit sa ma bucur ca ai intrat in „mlastina“. „zenobia“ e o carte minunata si, desi e greu de crezut, tot ce e scris acolo e adevarat si s-a intimplat in realitare.

  2. realitate, voiam sa zic🙂

  3. Am eu cartea in format electronic.
    Pe care mail o astepti ?

  4. Eu o astept pe carti-de-pe-wordpress-com@e-stas.net
    Merci!🙂

  5. daca isi face cineva timp de-un forward cu zenobia si pe marineci@gmail.com mare lucru ar fi

Leave a Reply

