Despre depresie

In cadrul intalnirii de tineret de la biserica Emanuel, Domnul a vorbit celor prezenti prin mesajul lui Emi!”

Pentru partile 2 si 3, click aici.

11 responses to “Despre depresie

  1. Partea buna e ca am aflat de ce eram usor deprimata. Partea proasta e ca acum sunt deprimata de-a binelea.

  2. floringrozeahiq

    Asta e stand-up comedy sau omor involuntar?

  3. floringrozeahiq

    Asta e stand-up comedy sau omor involuntar?…

  4. vai de capul meu…e deprimant! asta e echivalentul romanesc a YMCA(Young Men’s Christian Association)?

  5. Am vrut, crede-ma, sa fiu obiectiv si sa-l inteleg pe omul asta fara sa rad de el. Am vrut si am esuat. Nu m-am putut abtzine … citez:”Din 10 milioane de romani, 20 de milioane sunt depresivi”, adika ?! ce a vrut sa spuna oratorul prin asta ? Ca noi romanii suntem 23 mil. maxim si 20 de mil. sunt depresivi, vai vai vai … eu cred ca nu traiesc in Romania atunci fiindca stiu foarte putini oameni depresivi, sau cine stie, poate nu umblu cu cine trebuie.

    Apoi, traim intr-o tzara dusa cu sorcova, ce inseamna sorcova, si poc se naste din el simtzul creator si baga o poezie scurta si cu mult mesaj … uhuuu m-am umplut de atat mesaj depresiv inca imi vine sa infulec doua portzi de ras cu Jimmy Carr.

  6. Academia Nae prin postarea acestui video a urmarit transiterea unui mesaj care e prins prin cocentrare si ascultarea intregului, imaginii holistice(majorittae comenturilor vad ca fac referire doar la primele minute-carcotasi de dragu critici sau care traiesc dupa faza ca daca n-ai ce sa faci , scrie orice)

  7. Sky Hunter, oratorul nu vb in termeni matematici ci metaforici.
    Se pare ca nu ai ochelarii necesari ca sa vezi dincolo de aparente.Depresia e mult mai subtila decat crezi sau iti imaginezi.

  8. Alxunder, Nu e asta e echivalentul romanesc la YMCA.

  9. Aprozar, ne bucuram ca ti-a fost foarte util si nu deprimant precum celor care nu cauta cum trebuie si ce trebuie.

Leave a Reply

