Vama Veche Vibes

Cam multa absenta de pe blog in ultima vreme si o sa mai fie ceva, ca avem mult de alergat prin tara. Ultimele zile am stat prin Vama si azi plecam inspre Brasov.

Nu am timp acum sa stau sa povestesc cum a fost prin Vama, dar una peste alta a fost foarte misto. Am prins cateva concerte, unele bune, altele extraordinare. Am vazut asa:

– formatia vocal-instrumentala de punk-nostalgic Niste Baieti (pe plaja) – Energie, sunet impecabil, prea putin alcool in mine = concert bun.

– Byron (in Suburbia) – prieten mai vechi. Suna incredibil de bine, m-a rupt un cover dupa Gorillaz la “Feel Good Inc.”. Nu credeam ca se incumeta cineva sa cante Gorillaz doar cu instrumente, fara un sampler, un computer, un platan, ceva. Asta pe langa faptul ca Byron a facut vreo 3 voci, inclusiv partea de rap. GG Byron!

AG Weinberger (la Soni) – King of Blues. Cantarea a inceput greu, era destul de frig si lume putina. Dupa cateva melodii s-a mai strans public si sfarsitul a fost demential.

– Tamango (la Soni) – Concert incredibil! Tamango e extraordinar de natural, amuzant si plin de energie, si pe langa asta a fost sustinut de Iordache la saxofon (pentru cine nu stie, cel mai bun saxofonist de jazz de la noi) si apoi, in a doua jumatate a cantarii de 3 ore, a aparut, multumita alcoolului, si Mihnea de la Luna Amara, cu trompeta. S-a intamplat dans, voie buna, multa palinca, public in delir, Tamango care si-a cerut “mii de scuze la toate personajele” si ne-a rugat ca daca intalnim un alt tigan care sa cante jazz mai bine ca el sa ii trimitem o scrisoare si sa ii scriem acolo “Tamango, te urasc!”. Basca, unchiul lui Tamango la vioara si backing vocals😀

Prietenul Cezar a fost pe acolo cu aparatul si deci iaca, pentru placerea ochiului si desfatarea inimii, niste super poze.

Ne auzim din nou cand ne intoarcem de la Sibiu, se pregateste o serie de aventuri cu o fiinta ciudata si aroganta: PesteleDubiosGenBufnita. Stay tuned!

resize-of-dsc_0035.jpg   resize-of-dsc_0147.jpg   resize-of-dsc_0100.jpg   resize-of-dsc_0073.jpg   resize-of-dsc_0077.jpg   resize-of-dsc_0039.jpg   resize-of-dsc_0125.jpg   resize-of-dsc_0094.jpg      resize-of-dsc_0074.jpg   resize-of-dsc_0048.jpg   resize-of-dsc_0055.jpg    resize-of-dsc_0278.jpg    resize-of-dsc_0213.jpg

16 responses to “Vama Veche Vibes

  1. bine ca n-ai prins underlondon in shire – bleah!

  2. Lixandru Georgiana

    Servus.

    Vreau si eu sa vorbesc cu cel care a facut pozele. Nu am reusit sa il prind acolo fiindca eram prea ocupata cu organizarea concertului. Ne trebuiesc si noua.

  3. georgiana…lasa o modalitate de contact!

  4. Lixandru Georgiana

    Mobil 0745 423 245

    Eu ma ocup de Tamango. sa ma sune omul. Multumesc

  5. Lixandru Georgiana

    PS. Mihnea nu a cantat din cauza alcoolului. Era teribil de incantat de ce se petrecea acolo si m-a intrebat daca poate sa vina si el pe scena, ceea ce a fost super.

    Mai rar in ziua de astazi oameni care se baga pe scena intr-un session fara sa fie invitati si fara sa ceara bani. Bravo lui.

  6. Imi pare rau de faptul ca Byron a parasit Kumm , indiferent de cat de bine se descurca ”on his own”.

  7. Lixandru Georgiana

    Cezar,

    Te rog da-mi un email si te sun eu. E-mail: lixandru_georgiana@yahoo.co.uk Nu prea raspund la numere necunoscute in aceste zile. Imi las casuta vocala sa intre.

    Eu ajung Miercuri cu Tamango la SNSPA in Bucuresti. Poate faci cumva sa ne intalnim ca sa imi dai un CD cu poze.

    Tu intelegi nu ca te folosesti de imaginea artistului meu fara nici un acord obtinut in prealabil.

  8. @lixandru georgiana

    Mie imi e adresata ultima propozitie? Daca da, crede-ma ca nu inteleg la ce te referi… nu ma folosesc de nici o imagine pentru nimic, doar am postat pe un blog non-profit niste fotografii facute de un prieten la un concert care ne-a placut mult si despre care am scris lucruri frumoase. Cu greu cred ca trebuie obtinute drepturi si aprobari pentru asta…

    Inspira, expira, relaxazea-te🙂

  9. din pacate, teoretic vorbind nu prea ai voie sa faci poze la un concert organizat… dar legea bunului simt ar zice sa o dai dracu de treaba ca doar nu e deepdish sau nush ce formatie cunoscuta…
    bafta cu procesu🙂

  10. o ardeti aiurea. teo, te-ai imbogatit de pe urma pozelor, nu?

  11. Lixandru Georgiana

    mai teribil mai sunteti. nu vorbeam de nici un avocat. vorbeam de bun simt. atat!

    si am mai spus ca nu este nici o problema. daca era, atunci nu lasam pe nimeni sa faca poze la concert. singura mea rugaminte este de a primi si eu acele poze. cu cei mai multi dintre oamenii care au facut poze am vorbit si toti au fost ok. pozele sunt reusit.

    care este problema deci?

  12. da fratzilor…io is mai bogat!!..cu 2 lei si aia vechi ;))

  13. georgiana..0745151380 este nr meu de molecular ..insa de intalnit e mai greu…io’s de la malu’marii!! stabilim detaliile afacerii(sic) la tel.

  14. si chiar ne bucuram de poze…ca’s reusite si expresive!!

  15. s-a pierdut esenta..concertul a fost super..si toata lumea facea poze pe acolo, nu am vazut pe nimeni sa sara la omor cu nu faceti nu faceti

  16. Lixandru Georgiana

    nici nu aveam de ce. ba chiar imi doream sa se faca poze. singura mea conditie fiind sa le primesc si eu pentru a le pune in mapa de prezentare a lui Tamango.

Leave a Reply

