Zero ragaz

Si daca tot ziceam ca suntem plecati in draci zilele astea, iaca si motivul: facem un turneu cu Coca-Cola, pentru lansarea de Coke Zero. Pana acum s-au intamplat doua show-uri, unul la Iasi si celalalt la Suceava. Mai avem vreo 8, programul e mai jos… daca sunteti pe acolo, veniti si ziceti ca ati vazut pe blog – dau o bere😉

           macheta-turneu.jpg

Concluzii preliminare: Moldova rules! 250 de oameni in Versus la Iasi, atmosfera foarte primitoare, desi mai mult de trei sferturi din oameni au stat in picioare, ceea ce nu e deloc prielnic unui show de stand up, dar, din ce am auzit, asa se face in acel club. La Suceava au fost undeva la 150 de oameni si show-ul a iesit un picut mai bine decat la Iasi pentru ca locatia era mai intima si am avut contact mai bun cu publicul.

La Brasov am avut deja vreo 5-6 show-uri pana acum si toate au iesit foarte bine, deci pentru azi, zero emotii. Am mai avut vreo 3 si pe la Cluj si unul la Craiova, deci ne raman cinci orase in care nu am mai fost pana acum si acolo e nevoie de niste pumni tinuti. In afara fetelor noastre, daca se poate, multam.

13 responses to “Zero ragaz

  1. Poate si filmeaza cineva, pt cei tintuiti in oras ca mine.
    Mult avant si forta creatoare in continuare😉

  2. bem un Ursus la cluj

  3. Nu merge poza cu programul

    Ati fost deja la Craiova ? Pe blog de ce nu ai anuntat ?😦 As fi fost acolo😦

  4. Zero ragaz- asta e f bine! La mai mare! In sfarsit lumea afla ca mai exista si alceva in afara de Stela & Arsinel, Romica Totiu & Palade, Nae Lazarescu & Vasile Moraru, D.O.D., Jean Paler si textele lor prafuite, ingalbenite de vreme, dar pe care ei “le dau” ca proaspete de ani de zile. Umorul lor “de calitate” a ramas repetent de mult. Acum la moda este stand-up comedy-ul. Stand-up comedy, un gen de spectacol care are o cerere foarte mare in ultimul timp! Stand-up comedy, un fenomen (si) in Romania!

    P.S. Sunt curios cum o sa fie la Oradea/Club Heat…mie nu mi-a iesit acolo (in primul rand nici nu prea ai unde sa faci ca e pe stil “vagon”) Bafta acolo! Cat despre Iasi si Suceava subsciu… SUPERPUBLIC … fff mishto publicul de acolo… intradevar Moldova rules!

  5. in seara asta mi-am programat deko, nu o sa fie la fel fara tine:)

  6. floringrozeahiq

    Felicitari pentru turneu! Felicitari Coca-Cola ca au ales stand-up comedy, cred ca e un pas important.

    Sper sa prind si eu unul, ca prea va lauda toata lumea!

  7. hmm….ati plecat la suceava si m’am hotarat eu sa ma duc la standup fara sa stiu acest detaliu:P:P….am promis ca mai merg pana va prind:P[mi’a placut,da:D]

  8. foarte_tare_frateeee
    sunt un ‘novice’ intr-ale-stand-up’ului ,dar glumele tale prind bine nene
    oricum,abia astept stand’ul din TM ..ah,si inca ceva,in Arad, a-ti sustinut vre-un show ?

  9. eu va astept pe 20 in phoenix.🙂 bafta.

  10. La Galati cat va fi biletul de intrare? Sau este stabilit de cei din locatia respectiva?

  11. Super tare show-ul. Acu am ajuns acas din clubul The Note. Super tari glumele. Pacat ca n-a fost si o bere gratis😦. Teo a fost foarte ocupat si nu am apucat sa-i cer berea. Poate alta data😉

  12. Super tare a fost la Oradea. Mersi ca ati venit si pe la noi. Cam putina lume pt. ca nu stia lumea cine sunteti si ce faceti. Problema lor ei au pierdut un show superb. Sa mai veniti pe la noi.

    PS: aici baiatu` pupat pe obraz de pretena… you know… fata sta deasupra ;;) …

  13. Bogdan (LevelX)

    In TM a fost super! Am ras de m-am cacat pe mine! Mi-am anuntat toti prietenii sa mearga deseara in Kubik in Craiova!

Leave a Reply

