PesteleDubiosGenBufnita

29042007-2.jpg

El e! Povestea modului in care m-a invins in lupta dreapta si m-a bagat in sclavie vine in doua zile😉

10 responses to “PesteleDubiosGenBufnita

  1. that’s one ugly motherfucker….oare poata sa tina un mar in gura?

  2. poate* pardon.

  3. ce a fumat peshtele ala?

  4. omu' ofuscat!!!

    la “prieteni si dusmani” ai comis o mica greseaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaa (care se poate incadra cu succes in categoria “sa mananca si gura lor” sau “oamenii care este”) si nu m-as irita daca nu ar fi vorba de un blog ft tare (cutish…).
    “dar totusi” – doua conjunctii adversative care nu pot sa stea niciodata una langa cealalta!!! (god bless profa mea de romana OH)

  5. Muistu ala d prof d zoologie nu mi-a spus niciodata ca bufnitzele ies din cocon.
    hmmm,daca ar fii sa aplic vastele mele cunostiinte in biologie as zice ca linia metamorfozei a fost urmatoarea :
    celula

  6. Muistu ala d prof d zoologie nu mi-a spus niciodata ca bufnitzele ies din cocon.
    hmmm,daca ar fii sa aplic vastele mele cunostiinte in biologie as zice ca linia metamorfozei a fost urmatoarea :
    celula-amiba-mormoloc-“unpestecuUNpicior-cocon-bufnitzaNimfa(vezi imagine)-bufnitzaDEbalta-pterodactil ^_-

  7. double post lololol…triple even:D

  8. 2 zile? incepand de cand?

  9. Two days before the day after tomorrow? Ca tot ma gandeam la Southpark zilele astea🙂

    Pestele ala e intr-adevar dubios… Iar la starea mea actuala – damn it, I’m freakin’ out!!!

  10. asteptam cu interes povestea😛

Leave a Reply

