Fratilor, am infrant!

Vama Veche. 1 Mai. O stare de spirit minunata, asortata cu o fata minunata alaturi, o bere in nisip, vant in fata, soare in ochi si putine ganduri negre in cap. Zambetul crapa fata si iteste dintii din gura ca lautarul la masa imbelsugata, exact genul de monent la care ai vrea sa ii dai copy paste de cateva mii de ori si la sfarsit sa mori impacat. 

 Insa nimic bun nu dureaza, pentru ca de undeva, ca de nicaieri, langa mine aparu pe plaja emisarul nenorocirii mele, o scarbavnica unealta a dracului, stropul in plus de otet in salata mea perfecta… pe atunci nu ii stiam inca numele, si Dumnezeu mi-e martor, nu ii stiam inca intentiile. Aparuse ca o naluca supraluminica, un vortex de energii negative si  pangaritoare, ca un rahat de pescarus ce isi gaseste din inaltul cerurilor o victima nebanuitoare la cateva sute de metri dedesubtul tariilor. Un crestet care sta drept nestiind ce il asteapta.

Arata ca nimic altceva ce vazusem pana atunci, si sper din toate balamalele sufletului meu nici sa nu mai vad vreodata. Era o combinatie de consum de spatiu in scopuri necurate cu o gluma sinistra. Parea ca e cumva constient de impresia pe care o facea si compensa disconfortul pe care il provoca privitorului cu o aplecare spre violenta ce i se citea in ochii ca de papusa. Am simti imediat un gol in stomac si gandurile negre s-au inmultit in capul meu ca bacteriile in vaginul de tirista… ceva avea sa se intample si speram sa nu fiu eu victima. De ce chiar acum? De ce chiar aici? Si mai presus de orice, de ce chiar eu?

Speram sa ma ignore si sa isi caute hrana sinistra in sufletele celor cativa punkeri beti din dreapta mea. Dar speram in van, caci dupa o scanare scurta a imprejurimilor, fiinta a sarit exact pe cutia mea de bere si m-a fixat hipnotic cu o privire in care se citea chinul evreilor in marsul lor prin desert, altoit cu durerea de burta pe care o capeti dupa ce mananci prea multe mere si apoi bei doua beri reci. Era atata durere ancestrala si atata furie si nedreptate in acel corp mic incat nici macar ochiul nu focaliza pe el, de parca pana si cristalinul simtea amenintarea si incerca sa refuze evidentul.

          resize-of-29042007002.jpg

Am incercat sa stau nemiscat, am inceput sa ma prefac ca admir orice venea din alta directie, ocazie cu care am privit lung si cu maxima minutiozitate un pet de Bergenbier si doua hipioate care ar fi infricosat si copacii pe care ii adorau cu mirosul emanat de glandele lor pacifiste. Vroiam sa ma transform…

 …. intr-o tinta neinteresanta pentru aratarea de langa mine, ajunsesem cel mai mare fan al tacticii strutului, credeam in sinea mea ca daca nu o privesc, alcatuirea desantata nu ma va putea vedea nici ea la randul ei.

Gresit.

Mai repede decat ai putea spune “Vadim Tudor a luat-o razna si exact asta ii spun si copii lui la micul dejun inainte sa fie plezniti crunt peste ochi cu o Biblie Istorica Romaneasca”, fiul cel mai de incredere al Satanei facuse un mic salt si ajunsese acum sa se odihneasca pe gleznele mele. Fiecare vena si fibra din corpul meu tipa PERICOL!, dar creierul imi impunea sa raman calm si sa reactionez doar la ce se intampla efectiv, nu avea rost sa supralicitez si sa ma fac de ras in fata femeii de langa mine. In fond *arata* ca un mic peste obisnuit, nu?

          resize-of-29042007004.jpg

Tocmai pe cand eram pe cale sa ma calmez si sa alung aratarea cu un gest simplu, m-am simtit cuprins de ghearele unei furci de gheata ce mi s-a incolacit in jurul tamplelor si am inceput sa aud un zgomot de fond puternic si fara noima, ca atunci cand cauti printre posturile de radio… FIINTA ERA IN CAPUL MEU!

Simultan cu realizarea acestui fapt, teasta mi-a fost inundata de o voce usor pitigaiata, dar in acelasi timp harjaita, de parca posesorul fumase Carpati de la gheata, insotita de un reverb puternic, denumit in mod curent “Florin Salam la nunta mileniului”:

~SEZI BLAND, MURITOR DE RAHAT! DACA NU TE LUPTI, NU PATESTI NIMIC!

Am inceput sa mormai ceva, dar de frica sa nu par nebun si pentru ca femeia de langa mine nu parea sa observe creatura, m-am retinut. Am incercat doar sa gandesc o intrebare sovaitoare:

~ ce-ai ma?

~ NU CA CE AM, DACA MISTI, NU MAI EXISTI! SCURT SI SINCER, SAC DE APA, ESTI SAU NU DIRECTORUL PLANETEI?

Aici era deja sa pleznesc in ras. Tampitul asta mic aparuse de nicaieri pe plaja in Vama si, dintr-o mie de rockeri, punkeri si oameni vraiste, se gasise sa sara cu scandalul tocmai la mine si sa ma intrebe tampenii. Bine macar ca nu i-a aparut in fata vreunuia care fumase ceva bun, ala ar fi fost caz de prajala pe viata. Una peste alta, senzatia de groaza inexplicabila pe care o simtisem pana atunci s-a evaporat. Daca era in asa hal de idiot, nu putea fi chiar atat de periculos. Poate putea fi chiar fraierit, zise bucuresteanul din mine. Ia sa vedem ce iese daca ne bagam un pic in jocul lui:

~normal ca sunt directorul planetei, ce esti prost, de ce mama dreacu’ crezi ca fumez Kent si beau Carlsberg…

~CINE SUNT KENT SI CARLSBERG? SI DE CE II SUPUI LA TORTURI?

E, zic in sinea mea, clar asta e prost ca un cacat, pana si dupa ce am mancat carne de porc am facut cacati mai destepti ca el, ce dracu’ se poate intampla daca….

~CACAT DIN CARNE DE PORC ESTI TU, DIRECTOR IDIOT!

Gandisem tare. Mare gresala. Fiinta de pe gleznele mele a sarit brusc la atac, mi-a aterizat pe slit si m-a lovit crunt in coaie. Durerea mi-a explodat in creier ca o simfonie absurda si de-abia am mai apucat sa ridic mainile sa ma apar.

          resize-of-29042007005.jpg

In ochi i se citea o furie nestavilita si mintea imi era plina de un tipat de lupta cacofonic si mlastinos, care tradus in litere suna, ciudat, cam asa: NAPOLAAAAACT! Zic, ce porcarie, chiar sa mor ucis de fiinte extraterestre care reprezinta adevarata forta din spatele unei marci de iaurt?! Daca mi-ar fi zis asta vreo ghicitoare ii futeam una peste ochi.

Ciudat, dar toti cei din jur se purtau de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Bagi pula in ei de semeni. Eu mor aici atacat de pesti dubiosi aparuti de nicaieri si astia beau bere si se plimba prin fata pe la Stuf. Meritati sa muriti, ba, da’ de ce sa mor eu primu’?

~PENTRU CA ESTI DIRECTORUL PLANETEI, ORI MORI, ORI MI TE SUPUI! SI VEI MURI PRIMUL, DAR IN NICI UN CAZ NU O SA FII SINGURUL CARE MOARE!

~auzi, ia mai da-te-n mata, peste! si nu te mai baga in gandurile mele, ce pula mea e asta?!

~OPUI REZISTENTA! PROASTA ALEGERE, DIRECTORE!

Si inainte sa termine, vectorul razbunarii fostelor mele prietene imi sari la gat, lovindu-ma cu forta in jugulara si trimitand scantei de durere pe toate traseele nervilor mei. In acelasi timp ma imobiliza, folosindu-se de intepatura unui ghimpe de langa anus, despre care am aflat mult mai tarziu ca injecteaza o substanta dureroasa si paralizanta, extrem de iritanta, numita in limba PesteluiDubioGenBufnita GAHKRLKJSIFOIU, traducerea aproximativa in romana fiind Fuego. Am inchis ochii ca pentru un somn odihnitor, dar pe dinauntru eram zugravit cu groaza si durere.

          resize-of-29042007006.jpg

Catarandu-se pe fata mea, PesteleDubiosGenBufnita isi implanta adanc tentaculele telepatice in creierul meu si urla cat il tineau gandurile:

~STAI JOS! ESTI INFRANT! ACUM PLANETA E A MEA, SI TU NU O SA FACI ALTCEVA DECAT SA LE COMUNICI OAMENILOR ORDINELE MELE! AI INTELES, SCLAVULE?!

Era atata furie si putere in vocea care imi rasuna in creier, incat nu am mai incercat sa ma opun. Am gandit in surdina:

~da, stapane. o sa fac tot ce zici. ai vreun ordin?

~DA! TRANSMITE-LE IMEDIAT TUTUROR CA DE ACUM INCOLO E INTERZIS SA MAI FUMEZI CARLSBERG SI SA MAI BEI KENT! CINE NU SE SUPUNE VA FI EPILAT INGHINAL ZILNIC CU O MASINA INDUSTRIALA DE TUNS IARBA. AI INTELES? zise PesteleDubiosGenBufnita uitandu-se incrancenat in ochii mei inchisi, arzandu-mi pleoapele si privind direct in neuronii mei dezgoliti si timizi.

          resize-of-29042007007.jpg

~da, stapane, am inteles.

Dar o data cu acest gand, mi-a inflorit si un zambet in coltul unei sinapse: poate era totusi prost pestele asta. Dar pana una alta, ii eram sclav si imi era stapan. O sa incerc sa ma lupt cu el  pe cat pot si cand nu o sa mai rezist o sa ii transmit ordinele catre omenire.

Deci stati pe aproape daca nu vreti sa fiti atacati si inrobiti de PesteleDubiosGenBufnita. Deocamadata eu ma sacrific ca sa nu suferiti voi, dar trebuie sa fiti si voi intelegatori si sa il ascultati.

Pana una alta, de fiecare data cand va mai aprindeti un Carlsberg, pestele mi-a promis ca o sa ma dea cu capul de pereti pana cand o sa arat ca Daniela Gyorfi.

Nu vrem sa avem doua Daniele Gyorfi in tara, nu?

13 responses to “Fratilor, am infrant!

  1. Omg, ce poveste frumoasa!!!!!!!!!🙂

  2. daaa……e tare tare frumoasa!calitati de storyteller fooooaarte bine dezvoltate:D

  3. =))
    foooarte tare
    promit sa nu mai fumez carlsberg…mai bine vodca?

  4. Pingback: Ieri pe net (11) « Gramo’s World

  5. trebuia sa vina in doua zile… s-a depasit bugetul pentru aceasta epopee?

  6. Tormentul tau interior a meritat chiar si numai pentru ca s-a nascut postul asta.
    De pericolul invaziei insa nu cred ca ne dam seama inca. Masuri importante ar trebui luate la nivel de state si guverne si nimic din trairea ta nu ar trebui uitata. NICIODATA!

  7. I feel ya…

  8. PesteleDubiosGenBufnita are tendintza asta sa surprinda sufletele infrante de prea mult Kent baut si Carlsberg fumat, mai ales in Vama – si are o strategie foarte dragutza, se baga pe sub pielea ta … e atat de simplu … se baga efectiv pe sub pielea asta si intr-o clipa afli – ca nu mai poti sa traiesti fara el – ca face parte din tine – ca ti-e dor de el – ca te-ai atashat …

    Apoi mai avem un personaj care face cam acelasi lucru, numai ca daca PesteleDubiosGenBufnita nu poate fi pervertit, FemeiaCuFitzeDeGospodina practica pervertirea natural si fara dificultate …
    Trebuia sa incep si cu: curvasaria, pai ba Banele …😀

    P.S. Obsv. ca avem aceasi adidashi: Cam’Vars – si aceashi coloare😀
    Pace man.

  9. Man, am uitat sa iti arat fratzii tai gemeni “Cam’Vars” – icata-i:

  10. andy_underscore

    hahahaha !!! genial!1! :))

  11. ITI JUR CA daca ai avea o carte compusa doar in acest fel, as cumpara expemplare
    dumnezeu s te ajute :))

  12. bravo pentru blog, si ptr postari, succes mai departe

  13. Scrie o carte, neaparat !
    Si, pana la urma… ce era dracia aia?

Leave a Reply

