Yeah!

Asa, deci. In ultimele zile am primit efectiv un munte de nici un email intrebandu-ma ce am mai facut in ultimele zile. Si cum sunt un baiat de treaba, nu am cum sa nu raspund:

 Am fost la Timisoara si am facut un show impreuna cu colegul si dusmanul Vio, pretextul fiind aniversare a 5 ani de existenta a clubului D’arc. A fost minunat si infricosator in acelasi timp. Minunat pentru ca patronii si Mihaela de la 24FUN editia de TM au fost niste gazde absolut perfecte, si minunat pentru ca am dat in noapte de niste oameni dementiali care au stat de vorba cu mine desi eram mai plin de alcool decat un burete aruncat intr-o distilerie, cu care ocazie am aflat ca exista mame si invatatoare care adora viziunea mea despre folosirea cuvantului “pula”. Si asta e aproape infricosator. Dar cu adevarat infricosator a fost faptul ca show-ul a avut loc pe o terasa in mijlocul unei piete publice si la inceput se vehicula chiar ideea ca am putea incepe pe la ora 8.30. Din pacate, nu erau decat vreo 25 de copii care alergau cu baloane si zmee prin piata la ora aia, si nu erau destui pentru cursul avansat de tehnici de sex oral si ultraj la adresa mandriei nationale pe care il pregateam.

Una peste alta ca intr-o aniversare onomastica de lesbiene, show-ul a mers mult mai bine decat ne asteptam si, pe langa oamenii care aveau locuri la mese, pana la sfarsit au fost inca vreo suta si ceva de oameni care s-au oprit si au stat in picioare sa ne vada. Si nici unul nu a avut varza stricata la el, ceea ce ne-a umplut inimile de o bucurie greu de exprimat in litere.

Vinerea asta facem un drum la Suceava (din nou), dar nu stiu cand si unde o sa avem show. Cum aflu, revin. Daca citeste blogul asta cineva din Suceava, oferta cu berea ramane in picioare. Cu o mica modificare: acum nu mai dau, ci vreau.

In other news, se pare ca pe vara o sa avem o serie de 8 show-uri in teatrele de vara de prin Costinesti, Neptun si Mamaia, deci daca o sa vedeti in urmatoarele doua luni pe plaja o chestie mica si amuzanta tipand intr-o portavoce, nu va repeziti sa faceti poze cu ea, e doar Costel care anunta ca puteti cumpara bilete. Eu o sa fiu animalul paros care incearca sa isi ascunda tatele in spatele unei prajini la fel de paroase care bineinteles nu poate fi decat Vio.

 Si pentru ca blogul asta a devenit prea serios in ultima vreme, cred ca e timpul sa invatam putina engleza de la japonezi. Sfatul meu e sa aveti rabdare pana la sfarsit, acolo devine savuros😉

5 responses to “Yeah!

  1. Oho … deci busy rau,:) ce sa faci acum, asta e unul din pretzurile pe care trebuie sa-l platesti (devii celebru man :))… sa vezi ce frumos o sa fie cand nu mai potzi sa tragi o bashina, ca-s fanii peste tot unde te duci. Apar nervii si incepi sa-i iei la p..beep..la: “Va rog eu, sincer acum, vreau sa stau linishtit la o cafea cu o amica, nu este prietena mea, nu este viitoarea mea sotzie, nu mai scrietzi in ziare prostii ca e doar o amica” – a doua zi in ziar: Teo din trupa Cafe Deko a zis ca: “Ziarele scriu numai prostii” … si ne-a linistit (desi se vedea clar adevarul) ca fata dragutza cu un aer prostutz,era doar o amica, desi initzial i-am surprins intr-un moment foarte intim.
    🙂 … apoi o sa intzelegi manule de ce in videoclipu ala a lu’ Parazitzii “In focuri” – cand Freaka dormea langa frigider, s-a ridicat ala mare care statea langa Cheloo si Ion si a zis: “Futuuuutzi mortzii mattiii” si plosc o palma dupa ceafa …

    Foarte ingenuosi japonezii, la show-uri, la fun, la commercials …

    Take care, brow.

  2. Sky, ai innebunit😀 Vremea aia de care vorbesti e foarte departe, daca va veni vreodata.

  3. Dude, modestia asta ma umezeste🙂

  4. Mai era o tampenie similara pe YouTube. O japoneza dadea lectii de conversatie de genul ”May I have it in me ?” si explica diferentele de ton intre expresia ”You’re so good”(ironic) si ”You’re so good”( orgasm simulat). Japan rules !

  5. Filmulet(e) cu show-ul de la Timisoara se pot gasi undeva pe net?

Leave a Reply

