Gluma scurta de agatat expati

Am scris-o, dar nu am la ce sa o folosesc. Poate va ajuta pe voi… 

How do you call a blowjob in the morning?

A head start.

4 responses to “Gluma scurta de agatat expati

  1. Salut.
    Scriu din partea unui Festival, Festivalul Peninsula http://www.peninsula.ro/, organizat in fiecare iulie la Tirgu Mures.
    Acolo eu ma ocup de organizarea programului de umor, program ce se desfasoara in fiecare zi, de la orele 15 pana la ora 18, intr-un cort special amenajat, pentru umor si teatru. In paralel nu se vor desfasura concerte.

    Vreau sa te intreb, daca intre iulie 26-29, ai cumva o zi libera, in care sa vii cu un stand up de 40 de minute, si daca da, te rog sa-mi scrii, cat va costa acest lucru Festivalul.

    Te rog sa-mi raspunzi, daca citesti acest mail, e destul de urgent.

    BF

  2. Pot sa-ti raspund eu, am citit acest mail, costa 89.99 EUR / min fara TVA.

    Desert inclus.

  3. @befe…. scriu din partea unui festival :)) genial!!!
    carpe noctem!

Leave a Reply

