PRO, tu esti?

Socant. ProTv se apuca sa difuzeze showuri de stand up comedy. E drept ca sunt tarziu in noapte si tin loc de mira de revizie tehnica, dar cine e pasionat are o bucurie. Culmea este ca am dat in programul de duminica peste un show cu David Cross, care e un baiat extraordinar de inteligent, abraziv si taios, un fel de antiteza a lui Pablo Francisco. Se recomanda cu caldura! Link aici.

Pana atunci, vineri noapte mai e programat un special de stand up: D.L. Hughley. Negru, material mult mai conformist si cuminte decat Cross, totusi recomandabil. Link aici.

E bine! E ciudat sa dai peste asa ceva intr-o mare de filme de tip “Atractie interzis de fatala”,  “Apropiere sangeroasa si fara limite” sau “Supravietuitorul luptei accidentale”, dar totusi bine. Sa fie un semn?

5 responses to “PRO, tu esti?

  1. ProTv e intotdeauna cu un pas inaintea celorlalte televiziuni din .ro . Nu ma mira ca incep sa intre si pe domeniul asta… si cam intr-un an o sa vedem acelasi lucru si pe la altii, pentru ca presupun ca o sa prinda incet-incet.

  2. hey hey, şi se pare că lansează şi un show de improvizaţie condus de Bordea de la Showtime / http://www.protv.ro/stiri/divertisment/din-19-iunie-pro-tv-aduce-primul-show-de-improvizatii-taca-paca.html

  3. Am vazut un show cu Robert Schimmel tot la Pro TV bestial, am ras de am murit. Pacat ca ora la care a fost difuzat a fost cam tarzie 4 dimineata:|

  4. floringrozeahiq

    Am vazut si eu Schimmel intr-o noapte, m-am distrat! Din greseala am dat pe Pro la ora aia.

  5. Bogdan (LevelX)

    Tipul a jucat in Arrested Development un rol beton! Daca nu ati vazut serialul recomand cu caldura!!
    http://imdb.com/title/tt0367279/
    nota lui spune totul…am ras de m-am c**** pe mine!

Leave a Reply

