“Sa faci dragoste pana la infinit fara sa te opresti”

Cand eu va zic ca la noi nu exista umor mai fin gandit, mai bine lucrat si mai atent tintit decat cel involuntar…

Exemplu 1: reactia baietilor de la sfarsit este in afara capacitatii majoritatii actorilor de la noi. Pe deasupra, a doua melodie incepe exact cand trebuie, exact cum trebuie. Pure genius, that is!

Exemplul 2: nimeni nu e in stare sa scrie un personaj ca Nikita, si absolut nimeni nu ar putea sa il joace cu atat suflet. Nikita este propriul ei sitcom. Oscarul pentru rol secundar merge la gasca de pe marginea cazii, uitati-va la minutul 3.33 cand isi uita intrebarea si asteapta sa i se spuna in casca… GOLD MY FRIEND!

Ce face Nikita in viata, in afara de a arata atat de bine intr-o rochie rosie incat sa puna in pericol intreaga industrie textila producatoare de articole de imbracaminte in culori asemanatoare? Logic, canta!

Uitandu-ma la clipurile astea mi-a dat prin cap ca daca vreodata Nikita ar face dragoste cu Becali, copilul rezultat ar avea o cantitate de tupeu matematic infinita. Ar fi genul de om caruia gaborii ii cer foc si apoi scuze. Genul de om care are puterea sa schimbe in timp real postul de televiziune unde e invitat in direct, si astfel sa poata fi pe absolut toate canalele simultan.* In sfarsit, genul de om care ar putea sa aplaneze un conflict verbal intre Nikita si Becali. Intr-un cuvant, Antihristul.

 *Doar el si American Chopper pe Discovery.

27 responses to ““Sa faci dragoste pana la infinit fara sa te opresti”

  1. Din întâmplare navigam printre minunatele posturi româneşti, când Nikita era pe AcasăTV, în rochia roşie… apoi în cadă, cu spume (cum e ea, de fapt, cu spume)

    E… penală? Sau cum o poţi numi pe aşa una??
    Am scris şi eu un articol despre ea, în care observam şi nişte greşeli de limbaj, incultură… Bleah, ce creatură!

  2. =)) am pierdut 11 minute din viata…clipul cu nikita e genul ala de clip pe care nu poti sa-l vezi fara sa te doara pe tine pt cat de penibila e…

  3. fuuuuck.. fuck fuck fuck
    care naiba e treaba cu nikita asta? vorba lui bubico, de la un punct incolo in primul filmuletz a inceput sa ma “doara”.. cat de pateeetic, cat de jenaaaant.. oribil!
    mi-o aduc aminte pe aratarea asta de cand eram in liceu si o vedeam pe la McDonalds in Romana, batand lume in dreapta si in stanga, mi-era o frica crunta cand treceam pe langa ea..
    imi imaginez ca plateste ca sa fie data atat de des la Acasa, dar totusi, ce e in mintea alora sa o pupe atata in fund.. de ce naiba ii pupa atata picioarele? “vai nikita ce femeie adevarata esti, vai nikita de doamna esti, vai nikita ce frumoasa esti”…

    puuuuke
    nici nu-mi vine sa rad, pe bune..

  4. dude! ai dreptate! atît de tare e nikita asta că am şi uitat de copchiii cu pernele de la început!😀

    sd :))

  5. acu pe bune: nu e f funny. mai ales imaginea nikitei în cadă… brrrrrr…

    dude, creşti media tensiunii arteriale printre blogeri. that’s some nasty shit!

    sd

  6. Deci e hilar. Am ras cu spume si de atata ras la inceput, cand am vazut-o in rochie rosie si mangaindu-se senzual (de parca iti datea un pumn) am inceput sa ma simt eu penibil ca ma uit la ea.
    In fine – E dusa cu pluta. As vrea sa o vad odata pe strada sa o bat sa-i iasa fitzele din cap, “ca cica ea la proste ii da palme si la prosti le bate.”

    Acasa TV mi-a demonstrat incaodata ca este cel mai bun canal din ROMANIA unde descoperi ca o femeie este intradevar femeie … of of mai mai …

  7. Frate femeia asta are senzualitatea unei gorile in calduri!!
    Bad image, bad image!!!

    Teo ai scapat de tigani, ai scapat de Becali, dar daca i se pune pata fetii asteia pe tine, deja ma tem pentru viata ta!

  8. Cat de gratioasa poate fi o grasa.
    wtf, aia era o mana pe san? Eu cred ca reporterita isi batea joc de carnatul ala imbracat in haine mult prea stramte. iar pretenul ei cu ochi albastri sigur e inteligent sau orb. Nu inteleg cum se suporta. Ea, femeia. Ea, ideala si perfecta.

  9. Sunt destul de scumpa la comment-uri in genere, dar aici nu pot sa stau deoparte. “Doamne iarta-ma!” cred ca le zice pe toate. La un moment dat mi s-a parut ca si ele se distrau de porcariile pe care le ziceau. M-am speriat… Ce filme de groaza? Nikita iti asigura cosmaruri o luna intreaga. Cat despre faptul ca se considera o doamna… Nu stiu daca sa rad sau sa plang. Vai! Cum e posibil asa ceva?… vad si nu-mi vine a crede. Infiorator!!!

  10. PS @bubico: so true! right on brother!

  11. imi vine sa vomit🙂

  12. versurile e “atunci cand ploaia va cadea/ tot ce pastrezi in mintea ta”, pentru ca e 2, doar ca ea -saraca- e foarte confuza si ii da inainte cu “tot ce pastrez in mintea mea”. Deosebit lip-sync.

  13. iubesc am iubit si voi iubi

    draga mea:))
    oo da sunt o adevarata femeie la inaltime🙂

    cred ca i-au dat pastile…sper🙂

  14. aproape ca nu imi vine sa cred ca exista oameni atat de tampiti!!!
    Cum naiba aduc astia de la acasa numai scrursurile societatii???

  15. Holy praz!!!
    Tipa asta e atat de mare, incat mi-a aratat “Low disk space” cand am vazut filmuletul.

  16. Damn it, now I’m blind. And deaf. Please…

  17. Deci ce-au facut deci da, deci ce sa faca ? Si-au folosit corpul, nu si-au folosit mintea ! Nu au stiut sa-si foloseasca propria sa putere de gandire…

  18. Si se mira de ce e tot virgina…

  19. intra la categoria “atentate pt olimpiade la fizica”..
    din pacate numarul loc creste….si cres…si creste…. de nu se mai opreste…bleasc

  20. @krossfire – eu cred ca si-a trasooooo si acum regreta si vrea sentiment. Adika daca dai sentiment asteptzi tot sentiment. (la schimb)

  21. @Cris sunt fata…deci right on sister…sau suna prea black?😛

  22. recunosc, eu sunt cel ce o hartuieste pe nikita.

  23. Dăi mamă cu biciu’m mine.

  24. Pingback: Nikita, Stanescu si prostia « Puterea cuvintelor nespuse

  25. Am si eu o intrebare. Cum poti posta clipuri embed de pe youtube, ca pe mine nu ma lasa programul de administrare ? In sensul ca codul html dispare dupa ce salvez ? Mersi.

  26. scrii textul bla-bla-bla, apoi selectezi Code (de deasupra ferestrei in care scrii in mod normal cu visual), dai paste la codul Embed de pe youtube si gata!

  27. Are cineva habar cine e “reporteriţa” aia de vorbeşte ca la sapă şi care pune crâncena întrebare “poţi să ne mai faci o mişcare?”

Leave a Reply

