Ahem, stiti showul ala pe sest din Deko?

E, se face. Dar nu miercuri. Din cauza unor probleme organizatorice atat de complicate incat daca vi le-as explica ar trebui ca apoi sa inceapa sa va placa de Corneliu Vadim Tudor, showul s-a amanat pana vinerea viitoare, pe 23 24 august.

Tineti minte sa ma anuntati atunci daca vreti rezervari, o sa mai scriu si eu o data pe aici ca sa va aamintesc.

Si imi pare sincer rau de amanare, dar s-a produs o invazie ciudata de absenta de personal in Deko.

6 responses to “Ahem, stiti showul ala pe sest din Deko?

  1. Păi, dacă puteţi şi aveţi posibilitatea, ajutaţi-mă şi pe mine cu o invitaţiune, să-ţi trăiască franţuzoaica. Ionuţ ce mai face, îl chemaţi şi pe el?

  2. ce bine, asa poate ajung si eu🙂 azi nu aveam nicio sansa

  3. Teo 23 vineri este cumva joi?🙂
    Vreau si eu o masa de 5 te rog mult! Sar’naaa!

  4. My bad, corectat, showul e vineri, 24 august. Si pentru rezervari, trebuie sa imi dati un mail la adresaluiteo at gmail dot com cu numarul de persoane si un numar de telefon de contact, pentru confirmare.

  5. Să nu uit: la cât începe?

  6. Bai functioneaza mailul ala? Ca am trimis acu ceva timp si nimic…Nu de alta, dar ar fi chiar pacat sa pierd show-ul de vineri😀

Leave a Reply

