Un user, trei bijuterii

Injuraturile curg in continuare pe youtube, si asta e cursul normal al lucrurilor, dar uneori apare un user (ionutzu22 in cazul acesta) care mestereste din sinapse putine si timp liber mult niste nestemate care cu adevarat trebuie impartasite. Sa purcedem, copii!

Intai l-a suparat clipul cu Cleopatra Stratan:

“DA MATA O SUGEA CAND AVEAI TU 3 ANI?nu te intrebi?TE DUARE CA E TARE COPILU?AAAAAA????????TE ROADE CA AI 300 DE ANI SI NU AI FACUT NIMIC SA TE VADA LUMEA??????OLIGOFRENULE TU STI CAT FAC 2 GHITA?…ITI SPUN IO….MATA FACUTA POSTA…nu de alta dar de oftica ta si de coeficentu tau de gandire redus…hai ca te oftici sa moara mata=))))))))))))))))e mai tare un copil ca tine “INTELECTUALULE”=)))ofticate fi rau…=))))))))))))))”

A se remarca tema comuna a invidiei, altoita insa acum spre amuzamentul vostru si cu un atac la adresa intelectualitatii, care are “coeficent” de gandire redus. Dar asta am remarcat doar eu pentru ca sunt batran si intelept si mult prea educat😉 Fortele mele intelectualistante mi-au permis de asemenea sa remarc ca daca nu faceam nimic sa ma vada lumea, nici ionutzu22 nu avea unde sa ma vada. Ia mai zi o data, Alanis, zi’o p’aia cu ironia!

Apoi ionut descopera si clipul cu Cuvinte vulgare:

“si uita ca coeficentu meu de gandire nu ma lasa sa nu ma iau iara de mentalitatea ta mai culturetule…ce mai face mamica ta?:)ca sa nu fiu si eu vulgar…aleargate singur sa vezi daca te prinzi;)”

Dar doar dupa o ora, ionut nu mai suporta presiunea si, dandu-si seama ca a fost prea bland lasandu-ma sa scap doar cu “culturetule”, scoate din nou armele grele din “coeficent” si ma pune la punct:

“morti tai de kacattttttttttt….ce muia mati vrei ma sa vezi?sau ce vrei sa auzi?esti tare cu clasele tale multe?bai retardatule te oftici?ai prb cu fizicu?sau te insala prietenu?te crezi Mugur Mihaiescu?prosti aia din sala stie de cine rade?2vb pt voi:o haimana de redusi mintali…va doare ca un copil la vasta lui e mai tare decat toata haita ta de astronauti;) ”

Genial. Umor pur. Sunt prea educat, deci ma cred… MUGUR MIHAIESCU! Dar pe de alta parte, Mugur Mihaiescu chiar este un etalon de educatie academica pentru un om care numara in “o haimana de redusi mintal” doar 2 cuvinte.

Iar “prosti aia din sala stie de cine rade?” este o propozitie atat de incorecta incat daca este repetata de 3 ori cu voce tare poate face un manual de limba romana sa ia foc ca din senin.

Si nu poti sa nu iubesti smiley-ul de la sfarsit. Imaginati-va un om mic, chel, cu chestie din aia scarboasa alba la colturile gurii si cu un tic nervos ciudat de a-si da un cap in coaie la fiecare 20 de secunde. Imaginati-va ca e ionut. Luati pauza 1 minut si minunati-va de cat de bine ati ghicit cum arata. Acum imaginati-va ca ionut recita sacadat si respirand greu commenturile de mai sus… si la sfarsitul ultimului comment clipeste smechereste dintr-un ochi.

Umor pur.

PS: Mama zice ca e socata de cat de bine o stie ionutzu22 si a inceput sa suspecteze cativa prieteni de familie.

18 responses to “Un user, trei bijuterii

  1. Genial!! Absolut genial. Oricum toata lumea stie ca Ionutz e nume predestinat. Iar cand iti botezi copilul asa il trimiti din start in lume cu un handicap de gradul III. Asa ca darga Teo, de fapt toata invidia ta pleaca de la faptul ca nu te cheama Ionutz Coeficent (asta cu coeficentu’ mi-a inveselit ziua). Haimanalelor..care esteti!!

  2. Chiar nu pot intelege de ce se ataca lumea ca ai facut misto de Cleopatra Stratan.Si ce daca are 3 ani?Orice persoana care apare la TV poate fi facuta de cacat deoarece este cunoscuta.Ce pedofilie?Ar trebui sa vada filmuletul ala cu Doug Stanhope…Daca reactioneaza in halul asta cand faci misto de altcineva eu ma intreb ce ar face daca unul din ei ar fi in sala si ti-ai bate joc de el.”Te ascunde” ? =))
    Acum 1 an Vio a facut misto de mine destul de rau,dar nu m-am atacat si am continuat sa vin, bine cu putina teama sa nu se repete experienta🙂.Astia nu inteleg ca e comedie?Sunt retardati cumva :|?

  3. :))) baaai asta e GENIAL! Teo, asta ar putea sa faca stand-up, pe bune…nu trebuie decat sa urce pe scena si sa incerce sa jigneasca pe cineva. 2 cuvinte iti spun : ar rade lumea din sala de ar lesina.

  4. Se vede treaba ca publicul nostru e mai schizofrenic decat noi😉

  5. Păcat de pământ….că îl ţine!

  6. daca nu faci macar 3 minute de katerinka pe tema asta, ne suparam … Adika vreau sa-l vad pe ionutz [zis Nelu😀 – presupun] cum se blocheaza pe: “bai retardatule te oftici? te crezi Mugur Mihaiescu? bai retardatule te oftici? te crezi Mugur Mihaiescu?” …

    Mare mare lolex aici … “o haimana de redusi mintali” – o fi vrut el sa puna pluralul, dar poate coeficientul ala de gandire l-a impiedicat sa se manifeste liber …

    Pe bune mai Teohari, suntetzi neshte Golani, huua Bagabontzilor … dooh!!!🙂

  7. Asta seamana cu un user care comenta la recenziile mele de albume rock in stilul ”Totzy jtiu ca rockerii’s projti.. Mueeeeee….”

  8. BooBoo…si pe mine ma cheama Ionut deci m-am simtit UN PIC jignit de afirmatia ta….insa NU MA JIGNESTE NIMIC MAI MULT PE LUMEA ASTA decat faptul ca impart acelasi prenume cu retardatul de IONUT22…mie rusinee ca impart acelasi pamant cu un asemenea experiment nereusit

  9. Ar da bine intr-un talk-show cu becali… (oare ar trebui sa scriu cu B mare?)
    O fi din Bucuresti?
    (Fara suparare Teo, ziceai la un show ca sunt cativa bucuresteni care fac bucurestenii de cacat. Eu zic ca sunt cativa bucuresteni care incearca sa ii scoata pe restul din cacat, dar aia multi nu ii lasa)

  10. Eh, nici nu ma obosesc sa citesc comment-urile de genul ala. E o plictiseala totala dar ma distreaza post-ul asta deoarece e foarte distractiv din punctul meu de vedere sa vad un om care nu stie romaneste bine (sau cel putin sa scrie) cum acuza pe altii ca nu sunt culti. Si totusi daca nu ar fi dintr-astia ar fi plictisitor uneori nu? Terminam cu un citat din cuvinte vulgare al tau care arata bine o reactie potrivita la orice remarca tampita care vine:
    “Pula mea”

    PS: eu am gustat super mult faza cu Cleopatra Stratan si cam toti cunoscutii mei! De fapt, toti la care am dat link-ul ala au ras si au zis ca e foarte tare deci nu stiu ce sa zic. Mai sunt si oameni ca Ionutz22, ar fi material bun de un stand-up making fun of him session nu?

  11. eu zic sa-i multumim domnului ionut nu stiu poate ar trebuii sa-i zic domnului profesor sau doctor…totusi fara el cum am putea evolua noi oamenii inculti….

  12. “…La tot ce se petrece pe asa zisa scena a acestei spelunci de ce nu SE AUTOSESIZEAZA PROTECTIA CONSUMATORULUI ?….” a grait maestrul astraro, acum cateva luni bune. Deci de retinut: Cleopatra Stratan e protejata de Protectia Consumatorului :)). Teo a atentat la “consumatoarea” Cleo. Teo este cel ce ne “vinde” noua gogosi. Teo pune prea mult zahar in gogosile lui… Teo foloseste miere expirata in gogosile lui… Ceva TREBUIE facuta in tara asta!! SA NE AUTOSESIZAM CU TOTII!! Cine-i pentru autosesizare mainile sus!=)) Teo, show-urile din Decko Cafe in care apari tu sunt BESTIALE! Pacat ca le-am ratat de doua ori cand am trecut prin Bucuresti…

  13. ionutz, ejti redundant…te-am bagat in ceatza, asha-i?…nu prea stii tu ce inseamna..da` nu-i nimik, k tu ai coeficientu ala de care tot aberezi tu mare si te prinzi tu pana la urma…

  14. Nu am mai ras asa bine de foarte mult timp, dar dupa cum bine sti traim in Romania tara aia minunata de care multi nu or auzit si este spre binele lor, unde cine nu are treaba se ia de altu si isi face:D. Foarte bine l-ai caracterizat pe tip:))

  15. Un lucru e sigur..coeficientul de gandire al lui ionutz este cu siguranta prea putin dezvoltat incat sa fie in stare sa acceseze acest blog. Pacat, macar ar mai citi si el niste ironizari de calitate, chiar daca nu le intelege.🙂

  16. Nu stiu cat de mult realizeaza “ionutz22″(park asa era:P…nu prea imi incarc memoria cu lucruri inutile) k de fapt prin calmitate si indiferenta i-ai demonstrat ca e un mare idiot…e tipul de individ care are in masa vocabularului 50 cuvinte cu injuraturi cu tot…in acest caz posibilitatile lui de exprimare sunt multiple si foarte colorate…dovada, commenturile lui…de altfel nu am cum sa nu remarc capacitatea lui de a intelegere…uimitor…

  17. Tare asta , nu stiu eu una il vad pe ionutzu22 un cioban , nu stiu de ce dar mie imi inspira un aer mioritic amestecat cu stilul “omului cult”, imi si imaginez un nene cu burta , imbracat cu un tricou galben cu sclipici pe care scrie “Gigolo” ,cu ochelari de soare pe orice vreme , stand intr-o dacie cu vopseaua luata , din care bubuie manele(muzica pentru oameni culti).Eu asa il vad, in orice caz e penal:)) si foarte amuzant

Leave a Reply

