Si din nou show in Deko vineri

Doar ca sa va aduc aminte, vineri, 31 august, pe la orele 23.00 mai facem un show de antrenament in Deko. Va asteptam.

5 responses to “Si din nou show in Deko vineri

  1. once more, nu aveti show-uri prin restul tarii in septembrie?

  2. Duaaaamne, poate se intampla un miracol si ajung si eu

  3. @drea

    sincer, nu stiu. s-ar putea, dar sunt destul de slabe sansele, pentru ca daca nu avem nimic aranjat acum, e greu de presupus ca apare atat de din scurt ceva prin tara.

    cand plecam pe undeva, anunt aici😉

  4. teooooooooooooooooooooooooooo…. zi repede acum unde imi fac si eu rezervare…..vreau numarul narcisei….plizzzzzzzzz..:*:*

  5. never mind…l-am gasit pe aici pe undeva…. i`ll see you tommorow. te las acum k tre sa cobor sa imi iau activia cu bifidus..:P

Leave a Reply

