N-are cum, frate!

Ba are. Clipurile de mai jos sunt parte din show-ul de improvizatie “Zis si facut!” pe care il facem tot noi, impreuna cu Suzi si Micutu’, tot la Cafe Deko, in general miercurea, de pe la orele 21.00. Ce se vede acolo este parte din proba muzicala, si da, este improvizat pe loc spontan fara sa se stie pe dinafara cu mult timp inainte sau alte pleonasme. Tema este data de public, si in seara cu pricina tema a fost mineritul.

Costel si Micutu canta aici dance despre doi mineri goi:

Link de dat mai departe.

Iar aici tot ei fac un pic de haos. Sau house. Sa ii zicem haouse:

Link de dat mai departe.

12 responses to “N-are cum, frate!

  1. deci…GENIAL e putin spus. Cred ca tocmai m-ai convins sa merg in Cafe Deko…..sunt GENIALI =D

  2. am uitat sa zic ca am ras juma’ de ora dupa asta =)) thank you

  3. pai asa se infinteaza o trupa … cu pasiune pentru muzica. Varianta Hause este nice rau🙂 – apoi, mi-a placut cum a luat-o Costel pe aratura in primul filmuletz, nu mai rezista la sfarsit si incepe sa defuleze in felu’-i caracteristic …. :))

  4. caterinca rau🙂

  5. :))))))
    am descoperit recent filmuletzele “Flavor Flav Roast”. stiu, un pic off topic, da’ meritau mentionate😀

  6. Mult prea tare….geniali baietii :)))

  7. eu,una,tot ma uit si nu pot sa ma satur de ei!Costel mi-e din ce in ce mai drag,are un umor de nota 10!bravo,baieti!

  8. vreau si eu. cand ii urmatoru’?

  9. @nonentity
    la momentul actual, se pare ca urmatorul show ZIS SI FACUT nu va mai fi facut in Deko, si nici o data anume nu avem. cand il facem, anunt aici ce, cum si unde. stei tiund.

  10. si cum ma vaz ( adica ne vedem ca-suntem doi) la tine in blogroll propun sa adaugam dara si blogu’ lu teo la noi – 10x si ne mai auzim/vedem noi si cu alte ocazii. Sorry de off topic🙂

  11. si legat de filmele din “imaginilii alaturate” prevad o perioada foarte buna pentru industria prelucratoare a muzicii si mineritului de la noi din tara. Si nu uitati…”minerul isi construieste singur cerul” asta cand nu e ocupat sa bata-n loc… celebru adica in piata universitatii.
    Pe bune? Ce-ai fi vrut sa zic? ca sunt ok? :))

  12. Cu astfel de ‘interpretzi de muzica haussss ‘ as merge si eu prin cluburi cu astfel de ‘specific’ ..adica Hausss ( cum imi place mie sa-l numesc )😀😀 :)) Super tari baietii :))😀

Leave a Reply

