Viata ca-n box

Asta e cu ce ne-am distrat intr-o noapte la mine acasa (stiam eu ca o sa imi foloseasca la ceva pana la urma faptul ca mi-a fost lene sa spal vasele o luna).

Mai facem?

Link

22 responses to “Viata ca-n box

  1. ok…acolo chiar eraaaaaaaau multe vase =)) meciul de “box” interesanta idee =P

  2. Foarte tare man … initial am crezut ca-i pe bune, apoi am zis ca e totala katerinca – si cand am vazut ca au inceput sa se pupe, m-am gandit: Uite ce usor trec oamenii peste probleme si stres.

  3. mi-a placut, super idee, super actori!;) il astept cu nerabdare pe urmatorul!

  4. da…tare ca idee.. la realizare presupun ca o sa fie mai bine data viitoare..deci e ok

  5. realizarea inseamna eu cu o camera de rahat, fara lumini si fara aptitudini. nu o sa fie mai bine decat atunci cand cineva o sa bage si bani in chestia asta🙂 deocamdata, nu e bani, dar e idei.

  6. hârtie_reciclată

    zi-ne şi de protagonişti dacă nu mai e inside joke. şi poate-l expui undeva mai la trafic amestecat, pentru feedback (sau nu). mie-mi pare o treabă simpatică.

  7. @hartie_reciclata

    pai protagonistii sunt eu, vio si costel, plus prietena lui costel, suzi (care e si ea parte din trupa pentru ca face improvizatie in ZIS SI FACUT)

    cat despre trafic amestecat, nu stiu exact la ce te referi… cred ca o sa il urc pe youtube.

  8. l-am urcat pe youtube si am updatat linkul de pe blog. daca vreti sa dati mai departe: http://www.youtube.com/watch?v=dC_6JRyx05s

  9. Haideti si la mine. Inca nu m-am hotarat daca vasele mele sunt mai triste ca ale tale sau nu..O lasam pe Suzi sa-si dea cu parerea, ca ea are termenii de comparatie.

  10. Caterinca, frate! Good way to start a day ;P

  11. big up!

    la cât mai multe chestii de genul ăsta!

  12. I bet you really missed me there🙂

  13. super caterinca🙂
    profi

  14. k si shotie intre amici e ok si o amintire demna de arat nepotilor…dc se vrea a fi o testare a reactiilor si dc ar prinde k si concept … e iarasi ok….dar dc se vrea sa se continue as recomanda fie cautarea unor sponsori …fie o colaborare direct cu un post de televiziune kre sa va puna la dispozitie instalatia necesara…ori o improvizatie mai reusita…se pierde fff mult prin sonorizarea slaba si cadrele luate mult prea departe…

  15. foarte tare! la cat mai multe filmulete d-astea…si poate chiar un sitcom😀

    off-topic: cat e biletu’ in cafe deko pt stand-upu’ de vineri? (am cautat o adresa de mail pe care as fi putut sa-ti adreseze intrebarea asta, da’ n-am gasit pe nicaieri). rezervarea e facuta si cu siguranta va fi onorata…voiam doar sa stiu cam cu cati bani sa-mi umplu buzunaru’..mersi

  16. super tare….asteptam continuarea…:D

  17. cand ziceam “realizare” ma refeream la cizelarea poantelor…care data viitoare ar putea sa fie putin lucrate inainte.sincer cred ca ar fi un serial pe cinste.

  18. @alexunder
    din cate stiu, biletul e 18 lei. cat despre bani, daca vii la mine si zici ca stii blogu’ ai o bere🙂

    asta daca esti baiat. daca esti fata, ai o sansa. o sansa sa ma refuzi.😉 asta daca nu esti grasa. daca esti grasa, ai doua beri. asta daca nu esti urata. daca esti urata, dar nu grasa. nu ai nici o bere. daca esti si urata si grasa, ai trei beri.

    pai sa nu-ti bagi pula in ele de scheme logice?🙂

  19. :)) ok, mersi frumos…ca sa simplificam schemele alea ilogice declar cu mana pe inima ca sunt baiat. e prima oara cand vin in deko si, de frica, vin cu inca vreo 8 prieteni dupa mine. v-am mai vazut in prometheus si prin vama; am fost tare incantat…asa ca de-abia astept! deci..ne vedem acolo!

  20. precum iti spuneam live este absolut geniala faza de la sfarsit cand ea, pisicoasa, ii spune ‘hai iubitu, nu-i asa ca speli vasele?’. aia a venit din inima si din cruda realitate. mai asteptam dureri de cap din pat, lupta pe baie dimineata si iesirea la cumparaturi.🙂

  21. aliceintaraminunilor

    foaaaarte simpatic! ti-am cunoscut si blenderu’
    a fost o implinire.

  22. Tare ideea! Frumos! Felicitari! Parca ma vedeam certandu-ma cu a mea😀

Leave a Reply

