Filminute

votebuttononly.jpgFilminute, festivalul internaţional de film de un minut, se derulează în perioada 1-30 septembrie. Shortlist-ul de 25 de filme reprezentând 19 ţări a fost selectat după vizionarea a peste 800 de filme.  România se distinge în continuare ca lider, câştigând 4 poziţii pe shortlist-ul Filminute 2007. Cei care reprezintă România sunt: 

Regizorul Cătălin Leescu, cu filmul About Time
Regizorul Raul Taciu, cu filmul Acrofobia
Regizorul Florin Piersic jr, cu filmul Poetic Mechanics
Regizorul Bogdan Dumitrescu, cu filmul Two Points 

Aceste patru filme sunt deja sursa a numeroase discuţii şi sunt votate în toată lumea. Încurajăm toată România să vizioneze, să voteze şi să comenteze cele 25 de filme de un minut de pe shortlist pe site-ul www.filminute.com. Premiul Filminute din Partea Publicului este acordat prin vot public pe plan internaţional.”          

Eu am votat cu filmul bulgaresc, dintre cele romanesti mi-a placut enorm cum arata Acrofobia (la mare concurenta cu Celebrate) si nu am putut sa suport rahatul pretentios si auto-indulgent al lui Piersic. Mentiune speciala pentru umor: Dave Foley and fans.

                                                 

One response to “Filminute

  1. hârtie_reciclată

    eu m-am si executat si le-am vazut! two points romanesc mai era din el..parca l-am mai vazut mai lung. game-ul bulgaresc e cu umor involuntar (la mine, adica “lasa mama, ca daca n-ai picioare te faci comentator sportiv” it still blows sa n-ai picioare..) in general nu prea se intelege mare treaba, asta al tau “celebrate” chiar nu mi-a placut. dar mai imi place de tine, totusi.

Leave a Reply

