Showuri

Doar ca sa va aduc aminte, vineri si sambata, 21 si 22 Septembrie, showuri in Deko, de la ora 22.00.

Weekendul viitor avem doar vineri, 28, show in Deko, tot de la ora 22.00, pentru ca sambata, 29, suntem in Constanta, in Club Phoenix (care intamplator e clubul unde ne-am simtit cel mai bine din toata tara… e ceva cu oamenii din Constanta, nu stiu exact ce, dar sunt cel mai plin de energie public pe care l-am avut vreodata)

Si o intrebare: stie cineva un club/bar/cafenea in Sibiu unde am putea sa facem un show? Ne-ar trebui un loc maricel (100+ locuri), care sa aiba o scena cat de cat si o forma de asa natura incat sa se vada scena de peste tot.

24 responses to “Showuri

  1. bun, am aflat ce fac pe 29! cum procedez cu intrarea, se cumpara bilet acolo, se fac rezervari la narcisa? eu am fost doar o data in Deko, in Cta mi-e mult mai usor sa ajung si nu vreau sa ratez aceasta ocazie.

  2. un loc potrivit ar fi Imperium Pub (Sibiu), doar ca nu e foarte mare…dar s-ar potrivi ca si atmosfera, de obicei e live jazz and stuff ….si ma mai gandesc….revin😛

  3. Constata e tare-n toate .
    Mereu a fost si mereu va ramane ..

  4. @weird3ida
    ai mail

    @spiri
    Imperium Pub stiu si nu e prea potrivit – e mult prea mic si are o configuratie pacatoasa, cu mai multe incaperi si cotloane. Ne trebuie ceva mai apropiat de un dreptunghi maricel🙂

  5. @Teo
    multumesc pentru mail. astept cu nerabdare sa ne vedem acolo.eu,una, cu siguranta n-am sa lipsesc!

  6. Sambata la 22 la Deko, am facut rezervare pt 7 persoane.
    sunt cam sictirit momentan dar sper sa-mi treaca pana maine seara, daca nu, las pe voi, hehe.😉

  7. Neaparat club/bar/cafenea in Sibiu? cred ca cel mai potrivit ar fi la casa de cultura sau la teatru. Cum zicea cineva in Imperium(acolo au mai fost showuri de stand up comedy), Venetia (parca ati mai fost prin mai :)), ar fi mai multe…

  8. @Dreamy
    ar fi mai bine sa gasim un bar, sa poata omu sa fumeze, sa bea si sa se simte bine🙂 la teatru e mai scortoasa atmosfera oricum ai da-o.

    Venetia e un jeg, arata ingrozitor si nu mai vrem acolo. De altfel, si oamenii care au fost atunci la show s-au plans de locatie… am vrea sa nu ne mai stresam publicul🙂

  9. in sibiu ar fi atrium…dar nu stiu exact cam cati oameni incap acolo…

  10. felicitari pt show-ul din aseara asta! m-am bucurat sa va revad ,chiar daca unele glume le-ati spus si saptamana trecuta( au fost la fel de bune).un singur lucru m-a scarbit ,atunci cand un oligofren din fata mea i-a spus tipului care a deschis show-ul :”Nu-si da seama ca e penibil ?”,atunci mintea mea mica si creata se intreba doua lucruri :de ce tatal lui nu s-a sters de hartia igienica cu miros usor de musetel ,in loc sa-l conceapa pe imbecil? si ,de ce mama lui nu a supt pula toata viata (chiar si ajutata de maini) in loc sa procreeze dobitocul ?(daca tu ai un raspuns pt asta il astept cu mare interes).in rest toate bune si frumoase ;costel e foarte talentat , vio e foarte simpatic , iar de tine cred ca m-am indragostit !🙂 felicitari pentru show !

  11. @alexunder
    da-mi te rog niste detalii pe mail: adresaluiteo at gmail dot com

    @ioana
    sarumana de apreciere. nu stiu ce sa zic, din pacate nu cred ca te-ai indragostit de mine… mai degraba de geniul, talentul si fizicul meu adonisian. mi se intampla tot timpul, stai calma, bea multe lichide si trece.

  12. In atrium cred ca incap maxim 50.

  13. si eu am fo aseara in deko.
    prestatia voastra a fost la inaltime (mai putin gluma cu picatura de kkt) am ras si m-am simtit excelent dar localul insa lasa mult de dorit.
    o mica investitie nu ar stica!
    in rest tineti-o tot asa!

  14. 🙂 si modestia…modestia,de unde ai luat-o ? parca dincolo era mai ieftin !!!!

  15. @unaltblogger
    stiu ce zici, ai dreptate cu locul, dar investitii in deko nu se mai fac, din motive care deocamdata raman secrete. sa zicem doar ca intr-un an ne vedem in alta parte😉

    @dreamy
    thnx de sugestie, dar 50 e prea putin, nu renteaza pentru nimeni, nici pentru noi, nici pentru club.

    @ioana
    modestia e doar o infima parte a maretului meu complex de calitati😀

  16. calitatile sunt relative(caci nu-i asa, pe ale tale le stim deja-cele pe care le-ai lasat la vedere…)din maretul tau complex de calitati face parte si “fututul de necunoscute”?…faptul ca sunt blonda crezi ca este un plus?:) dar la capitolul “defecte” cum stam?

  17. @Ioana
    Nu c-ar fi treaba mea sa ma bag, dar nu ma pot abtine…deh, asa-s femeile. Vii mai intai cu afirmatia “de tine cred ca m-am indragostit” adresata lui Teo…buuuun ! El iti raspunde intr-un mod amuzant (cel putin pt mine) ca daca incerci cu multe lichide iti va trece repede. Eh, se pare ca aici ceva – nu stiu exact ce anume – te-a aruncat pur si simplu din sabotei, intrucat ai virat afirmatia initiala care ii aducea laude, la un unghi de 180 de grade. Se simte din tonul tau, daca pot spune asa, ca nu ti-a pcat bine raspunsul lui…si atunci vii si il intrebi sigura pe tine: “din maretul tau complex de calitati face parte si “fututul de necunoscute”?…” Nu te supara pe mine, dar ceva imi da senzatia ca daca tu erai una din necunoscutele alea intrebarea ta nu ar mai fi existat. Asadar, sfatul meu e sa te gandesti bine data viitoare cand mai asterni cuvinte pe pagina…pt ca uite cum poti sa te contrazici singura si sa ti-o iei…no offense🙂

  18. nu inteleg unde m-am contrazis singura? citeste “despre omul din spatele lui teo ” si ai sa intelegi de unde a aparut intrebarea cu ” fututul de necunoscute “.si pe mine m-au amuzat raspunsurile,tocmai de asta am continuat schimbul de replici . laudele raman in continuare valabile, cat si prezenta mea in deko in fiecare weekend.la urma urmei cred ca asta conteaza…si teo…eu tot pe tine te iubesc!!! :):):) ( aici punem punc acestui dialog care devine penibil )

  19. CAT FIGHT !!! yuuupyyy … pe cand runda a 2 a ?

  20. Show-ul de sambata 22.sept. a fost imperial man. De mult n-am mai ras in halul ala … cand am iesit ma dureau falcile, burta, … super super tare frate.🙂 e altceva cand stau in primul rand, imi venea sa rad in continuu

  21. Pentru sibiu ar fi: liquid , maestro live, kubata, complex cotton( beraria), cheers, imperium, stage. pick one🙂 in mare cred ca toate-s ok pt un show.

  22. vreau sa-mi cer scuze in numele publicului needucat din Slatina… pe aici nu prea exista mentalitate, organizare, bun-simt… chiar si asa, showul a fost extraordinar! sunteti adevarati profesionisti!:) bafta multa!
    … si…sunt egoist: sper sa mai veniti! :))

  23. @dan

    sincer, nu e nevoie sa iti ceri scuze, si nu are nici un rost. decat sa iti ceri scuze, schimba-i. si daca nu poti sa-i schimbi, pleaca!😉

    …si… sunt egoist: sper sa mai vii!

  24. zicea cineva de atrium mai sus..da e fain acolo, am fost la tzapinarii, dar mi sa parut cam micut…intre 30-50 de persoane..
    in stage e spatiul mare, scena, lumini tot ce vrei…nici nu stiam ca mai exista..stau de mult in tm, apropo cand mai veniti in timisoara ?

Leave a Reply

