Suntem inapoiati ca tara

Uite, la suedezi, popor civilizat si cu constiinta civica, o prezentatoare TV si-a dat seama intr-o fractiune de secunda ce chinuri provoaca jocurile astea poporului privitor si si-a administrat o autocritica severa in direct. Pe cand si la noi o asemenea curatare de constiinta?

17 responses to “Suntem inapoiati ca tara

  1. da` ai vazut frate cu ce atitudine vine inapoi in cadru?🙂 vine cu un Oouu! super vesel!🙂 de parca tocmai ar fi facut ceva foarte placut si fain🙂

    intr-adevar suntem inapoiati; io de ex, daca as fi vomitat, dupa, m-as fi pus in cur si le-as fi spus alora: “inchideti in pula mea camera aia!” ..si s-ar fi dus de pula show-u:)

    asa ca la fata ii zic sincer: respect bitch!🙂

  2. Am pus si eu faza la mine pe blog,ieri.:P
    Intr-adevar nota 10 domnisoarei…a vomitat cu grija sa nu dea pe camera si pe colegii de platou.Iar revenirea a fost spectaculoasa….mai inghitea din cand in cand.=))

  3. E criminala chiar si fara traducere!! :))

  4. aplaudam jetul, the performance si machiajul…ar putea fi usor bagata intr-un horror scene in care buffy primeste o potiune naspa, una trucata, de la iubitul ei vampir-cu-freza, si dupa ce o intoarce cu picioarele in sus si se bat cu ha si ha si pumni si craci, ea vomita in holul liceului cu lumina de reflectoare de studio\
    te iubim, buffy a vomitatului suedez televizat

    (o bate de fapt pe buffy, si intra in categoria de best live performance, concurand numere ca beyonce- aruncarea pe scena during a live show, cu britney- spooky live naked show si cu whitney houston- wordless live performance)

  5. gata, nu mai mănînc la ikea.

  6. Mie scena asta nu mi se pare nici vesela, si nici un semn de civilizatie.

    In primul rind, m-as intreba daca scena nu a fost trucata. Duduia a reactionat suspect de usor.

    Apoi, daca a fost reala, nici unei femei nu i se face greata de la menstruatie. Exista tot felul de dureri, dar nu vomeaza nimeni din cauza asta. As banui mai degraba ca la mijloc au fost niscaiva droguri, probabil ca a simtit nevoia ca sa reziste la un asemenea debit de prostii pe secunda, ore in sir. Chestia cu menstruatia nu mi se pare credibila.

    Mai departe, daca m-ar plati si pe mine cineva cit o plateste probabil pe ea televiziunea privata, as avea si eu grija sa salvez situatia. Replica cu “e emisiune live si se poate intimpla orice” e replica standard, pe care prezentatorii o spun oricind se intimpla ceva neprevazut, egal ce.

    In fine, nu mi se pare o dovada de civilizatie sa ai la tv asemenea showuri (si din pacate sunt peste tot, desi se stie ca nu sunt decit o forma deghizata de escrocherie), eu unul prefer emisiunile de cultura. Iar toata scena mi se pare, si pentru spectator, de-a dreptul gretoasa.

  7. @pinocchio

    commentul tau m-a lasat fara grai si cu un zambet tamp pe fata. apoi ti-am gasit blogul si, concomitent, scuza. esti inginer, nu?😀

    nu de alta, dar doar asa se poate explica cat de neobservata a trecut ironia pe langa tine, ceva de speriat, a alunecat mai repede decat un copil gras pe un tobogan nou :))

  8. Mai incearca. Mai exista si alte explicatii. Ca sa fiu mai explicit: Traiesc in Germania de suficienta vreme ca sa-mi pierd simtul umorului cind e vorba de asa ceva.

  9. [quote]Apoi, daca a fost reala, nici unei femei nu i se face greata de la menstruatie. Exista tot felul de dureri, dar nu vomeaza nimeni din cauza asta. As banui mai degraba ca la mijloc au fost niscaiva droguri, probabil ca a simtit nevoia ca sa reziste la un asemenea debit de prostii pe secunda, ore in sir. Chestia cu menstruatia nu mi se pare credibila.[/quote]
    am si eu o intrebare.. cine a zis ca tipa era la menstruatie?

  10. @otravitu
    Daca vei cauta pe youtube, vei gasi clipul si cu traducerea aferenta, unde tipa spune ca are menstruatii foarte dureroase, care uneori ii provoaca si stari de voma.

    @Pinocchio
    [quote]
    nici unei femei nu i se face greata de la menstruatie. Exista tot felul de dureri, dar nu vomeaza nimeni din cauza asta.[/quote]
    Cat de sigur esti de asta ? Si cat de mare e lotul de femei pe care ai facut tu studiul ? Ca bauiesc ca iti bazezi afirmatia pe ceva solid…cum ar fi de exemplu: “Cele o femeie cu care mi-am tras-o io nu vomitau la ciclu”🙂
    Mai sapa…😉

  11. tipa e profesionista: the show must go on! asta imi confirmca inca o data ca europenii (si ma refer la europeni in sensul civilizat) chiar isi iau joburile in serios, indiferent care ar fi aia! asta e MAAAAAREA diferenta intr NOI si EI

  12. E vorba practic de un avertisment subtil, de o blanda adiere vomitiva..

  13. Pe cand si la noi o asemenea curatare de constiinta?
    ha?!…ce constiinta?

Leave a Reply

