Nou!

Am mai pus la cale o pagina, se vede sus in dreapta cum va uitati din fata monitorului, sus in stanga cum va uitati din spatele monitorului sau jos in stanga daca stati in maini. Dar daca cititi asta in timp ce stati in maini in spatele monitorului, dati un mail ca putem face bani buni impreunašŸ™‚

Se numesteĀ Informatii si intrebariĀ – acolo gasiti cateva date de contact pentru diverse trebusoare ce puteti avea cu noi in materie de showuri si tot acolo puteti sa intrebati diverse ce nu isi au locul in commenturi. Si daca tot am deschis sectiunea aia, va pun si o intrebare, ca sa aveti la ce da raspunsuri: in ce cluburi de prin tara vreti sa venim? Ca idee, ar trebui sa fie maricele (peste 100 de locuri), sa aiba o scena care sa se vada de peste totĀ si niscaiv lumini pentru scena mai sus mentionata (dar aici deja intram in domeniul moftului, nu?)

A, si diseara suntem in Brasov, la Tequila Bowling.

8 responses to “Nou!

  1. O singura sugestie/rugaminte/propunere : sa anunti urmatorul show macar cu cateva zile inainte, nu in aceeasi zi ’cause it’s so freakin’ annoying :)) no, seriously, it’s annoying.

  2. Rog o eutanasie mare la domnul.

  3. @dadatroll: vorba lu’ Dave Attell – “You’re partly queer with a chance of fag”. Give it a rest already…

  4. Va rog eu mult ignorati-l pe dadatroll. Singurul lui scop e sa ma enerveze pe mine si pe voi. Daca ii raspundeti, il ajutati.

  5. @ Acoustiq, foarte tare. Mam cacat pe mine de ras. Mult mai tare decat bancul ala super tare al lui Teo: cum zic ardelenii la zero? Ardelenimic. Ha Ha ha ha HA.

    @ Teo: mey, dar tu crezi ca eu numai aia fac toata ziua, umblu cum sa te enervez pe tine? Cine crezi tu ca esti tu? Inteleg, un comic vestit si teribil de bun (vezi gluma de mai sus, super tare), dar nici chiar asa. Eu de fapt doar vreau sa imi fac rating la blogul meu super tare.

  6. @dadatroll
    asta vroiam sa aud. avand in vedere ca ai recunoscut ce scopuri ai, acum pot sa iti confirm ce ti-am spus si pe mail: din momentul asta iti voi sterge toate comentariile de pe aici. te-am lasat pana acum pentru ca nu vreau sa dau impresia ca inchid gura oamenilor care nu au neaparat o atitudine pozitiva, dar tu nu ai problema cu mine sau cu ce fac, ci ai doar nevoie de un loc in care sa faci un picut de circ.

    eu nu sunt prea bun sau cunoscut, blogul asta nu are prea mult trafic, asa ca ma gandesc ca daca nu te mai las pe aici nu fac decat sa te ajut sa gasesti alte locuri mai bune pentru tine.

    o sa imi fie dor de tine ca de herpes.

  7. TOTI CACATII IN PLOAIE SI-AU FACUT BLOGURI. TINE-O TOT ASA CACANARULE. GLUME PENTRU SCLAVI DE LICEU CU COAIEA MICI SI MUCI LA GURA. SA TE PAZESTI DE MINE SCLAVULE CA O SA NE INTALNIM NOI CUMVA. O SA ITI PARA RAU PENTRU TOATE GLUMELE DE BUDA SI O SA ITI BAG PISICA IN CUR

  8. Si daca atunci cand stau in maini nu ma uit la monitor ?

Leave a Reply

