Fumam iar, ba!

images.jpegUitandu-ma prin statistici am vazut ca ieri am avut doua hituri in urma unei cautari “cum crestem marijuana”. Am crezut ca am scris asa ceva si am uitat, asa ca am cautat prin blogu’ propriu si am constatat ca nu am sfatuit nicaieri pe nimeni cum sa creasca marijuana. Deci se pare ca o mai da si Gugle in bara, dar intelepciunea nu ii lipseste, caci se pare ca stia ca vroiam sa scriu ceva despre subiect si nu stia cum sa imi aduca aminte.

Eu sunt de parere ca decat sa o cresti, mai bine o cumperi. Si daca tot o cresti, mai bine o vinzi. Si daca tot o vinzi, nu mai bine mi-o vinzi mie? Nu de alta, dar tocmai ti-am dat niste sfaturi bune, probabil mai multe decat au putut parintii tai… si chiar daca parintii tai ti-au dat sfaturi mai multe si mai bune pana acum, doar nu le-oi vinde lor. Cat de marlan sa fii sa nu le-o faci cadou?!

La sfarsit, nu uitati: nu fumati iarba, pentru ca heroina ucide! E singurul argument rezonabil pe care l-am auzit pana acum.

PS: daca tot am indemnat lumea sa nu consume, acum sper ca nu exista nici un articol de cod penal care sa incrimineze incitarea la trafic😀

7 responses to “Fumam iar, ba!

  1. Umm… si cum se creste La Marie-Janne, pan la urma? Nu de alta, dar ma bate gandul sa pun in aplicare idea ta. Nu le-ar strica alor mei un pic de iarba magica… They could sit back and relax a little:P:P

    Misto articol…😉

  2. Facem pariu ca ai scris ?

    https://bloguluteo.wordpress.com/2007/01/24/bila-neagra-pentru-robert-turcescu/

    Acolo ai un citat din Turcescu in care aparea cuvantul ”marijuana”. In acelasi post, ai scris cuvantul ”cresc”. Google le-a gasit pe ambele in aceeasi unitate xml (post de blog) si i le-a aratat amatorului. Cautarea se gaseste pe la pagina 5-6 deci omul chiar a avut rabdare🙂

  3. Eu zic sa ne luam ceasuri cu internet, televizor, radio, telefon si, culmea, care sa-ti arate si ora!🙂

  4. Eh kkt! Commentul era pentru articolul de mai sus. Nu stiu cum a nimerit aici, dar asta e! Ok, ok, stiu!! Am dat eu clik din greseala pe alt link decat trebuie. :”> Sowwy! Pot sa-l stergi, sau poti sa le stergi pe amandoua, sau poti sa iti bagi pula si sa nu le mai stergi deloc.😀

  5. marijuana,este cel mai bun drag,ar trebui legalizat cei care spun ca nu este bun sunt niste cretini,ce sa mai spunem de tigari. Poate ma ajutatuti sa-mi esplicati si mie.VA PUP

  6. vreau sa aflu si eu cum se creste.

  7. daka vreti ku adevarat sa cresteti iarba intrati pe http://www.comunitateaprocannabis.com…si vedeti si voi acolo sfaturi de crestere…nu aici…kkt

Leave a Reply

