Mare ti-e gradina…

Dupa cum scriam aici, s-au suparat avocatii lui Hrusca pe mine si au urlat ca am incalcat copyrightu’ vampirului de iarna. Am crezut ca e o gluma proasta, dar daca vreti sa va convingeti ca ei nu cred ca asa sta treaba, click aici😀

Am cerut reuploadarea materialului, sa vedem ce se intampla.

Pana una alta, bre Hrusca, mai da-te’n leru’ meu!

12 responses to “Mare ti-e gradina…

  1. scoate un http// din linku’ spre iutub

  2. Iacata …International:) , f funny

  3. Probabil ca i-ai creeat pagube de cateva milioane de dolari …. oricum nu te poti pune cu vedeta internationala din reclama cosmote. …unde e inernational asta?

  4. Pingback: I heard it through the grapevine… « Webloaga lui Paul

  5. Dear,

    Infatuation and arrogance don’t go well with humour. Let the guy be, he’s made his share of history – go make yours if you’re able, without picking on others too much;)

    From Santa to the Naughty Guy

  6. @ o Ioana

    presupunand ca stii limba romana: a trecut un an de cand am postat clipul ala… si acum m-am pomenit cu necazul… deci cred ca the guy doesn’t let me be… plus ca unde e aroganta? el a sarit cu avocatii pe mine😉

  7. De cînd este interzisă ironia şi umorul?

  8. This video is no longer available due to a copyright claim by Stefan Hrusca International Inc.

    Bwhahahahahahhaa. Sa faci plici de nu-ti faci companie si tu: Teo International Inc.a.o.data si sa-l dai in judecata pentru hartuire :)))

  9. Stefan Hrusca International Inc. Eu zic ca e groasa. Adica daca te cheama la el la Incorporated si la intrare, pe jos e o placuta pe care sta scris, langa un ler stilizat, Est. 2007, dec. ? Ce te faci atunci? Eu zic ca merge la intimidare. Fight, win! May the true ler win.

  10. Asta e o poanta care merita un show in exclusivitate. S-a trezit gigi cantaretu’ (nu intamplator fara majuscule) sa faca gat ca cineva vorbeste despre el. Eu cred ca ar trebui sa fie multumit ca i se intampla un asemenea miracol, in fond nu l-am vazut invitat pe la vreo emisiune mai de Doamne-ajuta… Ma bufneste un ras isteric cand vad cat de prosti pot fi unii oameni. Ma intreb ce dracu facea daca se trezea vreunul pe care il cheama Hrusca, un simplu anonim, sa posteze un clip in care face sex cu o minora. LOL…da’ nu…n-are cum… Hrusca n-a facut sex…Hrusca s-a futut.

  11. teo…foarte tare clipul si tot ce ai zis in el…cat despre avocati, zic k n-au ce sa-ti faca…argumentarea ta din clip e sustinuta de dex (culmea nu:)))
    look: LER interj. Cuvânt care apare ca refren în colinde, cărora le dă un anumit colorit eufonic. [Var.: léroi, léroloi, lérui, lérului interj.] – Probabil lat. [Ha]llelu[iah, Domine].
    Sursa: DEX ’98 | Trimisă de LauraGellner, 19 May 2004

    in concluzie: wtf is LER =))

  12. Apropo , eu stiam ca lerul e un fel de soba in zonele Ardealului. Totusi m-am uitat pe dexonline.ro sa ma conving :))Si cum a zis si George:
    “LER interj. Cuvânt care apare ca refren în colinde, cărora le dă un anumit colorit eufonic. ”
    Deci ,nu inteleg de ce lerul e iar ler =)).
    Nu am CD cu Hrusca acasa si nu imi pare rau.
    Apropo ,ai facut o greseala in video. Vezi ca Iisus se naste nu reinvie de Craciun =)).
    Oricum nu e mare lucru ,tine-o tot asa! da-l in lerul lui pe mosneag.

Leave a Reply

