Ia si un Dvd!

“Verde’n fata” – Iasi, 25 Ianuarie, la Teatrul Luceafarul, ora 20.00.

Facem acolo un show mai maricel si mai dolofan pe care il inregistram si il punem pe DVD. Care sunteti de acolo, pe acolo sau in zona, ar fi o smecherie sa veniti sa fiti cum ar veni imortalizati pentru posterioritate🙂

E primul nostru DVD si primul DVD de stand up comedy care va fi distribuit national, deci hai cu tata, manca-v-as fata aia a voastra de public frumos si destept, ce mare te-ai facut, al cui esti tu, ma?

17 responses to “Ia si un Dvd!

  1. Foarte tare. Sa inteleg ca aveti material nou?

  2. Nu, Alex, asa ceva nu se intampla niciodata. Noi avem fiecare cam 10 minute de glume pe care le repetam de 3 ori in cadrul unui numar de 30 de minute😉

    Hai sa ne intelegem, daca punem ceva pe un DVD, inseamna ca trebuie sa fie ceva verificat si de care esti sigur ca vrei sa ramana imprimat, nu? Tu crezi ca albumele de muzica sunt compuse din primele variante de jam session sau din niste piese cantate si bibilite de cateva zeci de ori?

    Pe de alta parte, in cadrul showului va fi foarte mult material care nu a fost niciodata dat la Iasi, deci absolut nou pentru ieseni.

    Acum ma gandesc, poate era mai bine sa fac si eu ca altii si sa te mint de la inceput si sa iti zic ca e totul nou?

    Se prea poate, dar am luat de la cineva din autobuz sinceritate, acum astept sa imi treaca🙂

  3. Bafta multa! Eu va tin pumnii!
    Desi nu am ajuns la show-urile vostre din Bucuresti, va stiu de pe Youtube. Cand se da spre vanzare dvd-ul sa anunti ca sa cumpere si baiatu’ una bucata. Asta e bun de pus sub brad de Paste; de dat cadou pentru zi onomastica.
    Cu respect iti doresc pace.

  4. Iti spun verde’n fatza ca-ti pun banii in fatza,
    Si rulez cat il urmaresc pana garda ma inhatza.

    Un exemplu de coperta ceva? Poate mai vine lumea cu sugestii.

  5. Si eu va stiu doar de pe Youtube. Cand veniti prin Timisoara?🙂

  6. @whoneedssound – e prea devreme cu coperta

    @Paula – am fost deja pe acolo de vreo 3 – 4 ori… ba pe la The Note, ba pe la D’arc, ba pe la Casa Studentilor. Nu stiu cand mai dam prin Timisoara, dar clar se intampla inca un show pana in vara😉

  7. Pingback: Deko-Iasi[r] | Gina

  8. zi s-un pret la bilet ca lumea-i curioasa🙂

  9. I’ll be there… am fost si la “Fara Filtru”…o sa fiu si acum:P

  10. la brasov cand veniti?:((

  11. He he, trecut in agenda! Numai bun pt o relaxare intre linii de cod scrise pt licenta…

  12. Felicitari sincer! V-am vazut la club Phoenix in Constanta mi-a placut mult si, personal, cred ca cea mai misto chestie tine de improvizatie si nu neaparat de baza de text pregatita de acasa. A nu se citit pritre randurii ceea ce scriu!(atentie amatorilor, romanii de obicei inteleg ce vor nu ce trebuie neaparat). Un salut de la malul marii si abia astept sa reveniti la Phoenix.

  13. hey…am si eu o curiozitate…daca mergeti la iasi ..nu treceti si prin suceava?:D

  14. @secre
    Multam si noi ne-am simtit extraordinar de fiecare data la Constanta si de-abia asteptam sa mai dam pe acolo😉

    @sasha
    sorry, e hit and run la iasi, sambata ne intoarcem ca avem showuri in bucuresti.

  15. mai eu am vazut cam tot ce era cu voi pe youtube si regret sincer ca n-am ajuns niciodata pe la Deko sa va vad si live dar astept cu deosebit interes dvd-ul si vroiam sa intreb cam pe unde o sa se gaseasca de cumparat respectivul dvd ! in rest toate bune … si regret ca am fost cu o saptamana prea devreme in Iasi😀 dar eh life … spor in toate si mult respect !

  16. God damn it!Abia astept sa va vad:(

  17. pai hai particip si eu…pe 25 sau nu ? textul e gata…ziua cea mare se apropie….plus ca sunt din iasi….hai ..miscare in teren

    ROMEO

Leave a Reply

