Elodia sa va aiba in paza!

Si ca tot ziceam mai sus de TV, va dau si raspunsul la intrebarea aia. Exista un motiv pentru care televiziunile sufera de cancer la unda: oamenii care se uita. Publicul selecteaza ce ii place cu multa mai multa precizie si cu spor mai mare decat vor avea vreodata televiziunile la a educa. Oricate specialitati frantuzesti de paine neagra cu seminte vor aparea tot franzela se va vinde mai bine, intelegeti? Si se va vinde nu doar mai bine, se va vinde extraordinar de bine! Si asta pentru ca intotdeauna consumatorii de franzela vor fi mai multi… sunt deja mai multi. Prea multi.

Mult timp nu mi-am dat seama cat de grav e virusul asta care transforma oameni in cocalari, si asta pentru ca mi se intampla uneori sa traiesc intr-o bula de oxigen formate din prieteni misto, o carte buna, un film interesant, o masa gustoasa cu un vin bun… si de acolo din bula nu se vede decat interiorul bulei, exteriorul intra doar filtrat prin mistouri si caterinci catartice. Dar exteriorul exista. E acolo, afara, si e mult mai mare, mai motivat si mai sigur pe el decat oamenii din bula, tipa mai mult in metrou, are haine cu mai mult svarovschi si poseda mai multe voturi. Si mai mult decat atat, reprezinta viitorul.

Si ca sa scutesc statul de miliarde aruncate pe sondaje si studii sociale, iaca o radiografie cinstita a viitorului:

sau mai pe larg, aici:

sau dansand ca Angela Similea aici:

Ca sa zic asa, am vazut documentare despre Holocaust care mi-au ridicat mai putin parul pe ceafa decat imaginile astea. Pentru ca asta e acum, aici… asta e Romania. Cu manelistii m-am invatat, acum mi-e frica de cocalari.

In numele lui Dan si al lui Diaconescu si al Sfantului Direct, amin!

19 responses to “Elodia sa va aiba in paza!

  1. Tribul din ultimul material NU e comic! E cel mai COMIC!🙂

  2. Crap, we’re all doomed…

  3. la naiba… am avut nefericirea sa mananc in timpul in care ma uitam la filmulete (pe mute, of course). mi-e rau.

  4. Eu nu stiu ce sa mai cred: ori eu sunt pe planeta nepotrivita ori ei…si din cauza numarului lor incep sa cred ca eu.
    Problema e ca nu stiu unde mi-am parcat nava.
    La naiba.

  5. Eu chiar am stat si am vizionat videoclipurile pana la capat…
    Ce isi face omul cu mana lui…ii pot face altii mai bine.
    Renunt sa mai cumpar Libertatea pentu program tv!

  6. fara numar (la pantof) ca sa ma exprim asa,
    tocma ce-am vazut un banner prin victoriei si scria mare “Moarte Tiganilor” acum nu stiu la ce se referea campania respectiva
    da nu e bine sa moara nimeni, dar in realitate e o moarte lenta a noastra.

    PS:Pai total gresit cu Libertatea aia, ca nici sa te stergi cu ea nu e buna, mai rau te manjesti ca pentru asta a fost facuta. si sa fim seriosi ca programu tv il gasesti si pe net😉

  7. Eu cred ca am gresit planeta:D

  8. nu,cred ca si in cazul meu clipurile sunt mai tari…nu ca nu as scrie misto…DADA

  9. @Cataa – asta ziceam si eu…ca renunt sa mai cumpar ( repet )

  10. …. ce e de facut?

  11. poate asta va face sa va simtiti mai bine
    http://uk.youtube.com/watch?v=oL6JBWgTLHM

  12. da tu unde erai cand era gigel.org??

  13. mai sea… thank you :))))) taaaare filmuletu. noi oricum stiam ca-s prosti dar ce bine prinde cate o confirmare din cand in cand :))

  14. Sunt prosti, sunt multi, dar poate asa mai scapam de unii dintre ei😀

  15. De observat stilul aparte, tipic, de ochelar de soare.

  16. Aaaaaa , si “blingul” cat capacul de la canal pe langa cutia de Timisoreana (premium..?)

  17. aaa…dezgustator..aspra realitate…nu sh..cva insecticid, gaz toxic…cva.

  18. eu am vazut dansatorii aia live … a fost un show pe cinste😐

  19. teas ruga sami zici cum ai dat de filmarea asta cu cocalarii.pt ca eu am filmat si nu stiu cum drecu a ajuns pe net ca nam dat la nimeni

Leave a Reply

