Inter-viu

Partea 1

Partea 3

Nu stiu ce s-a intamplat cu partea 2 sau cand o sa apara pe net.

Probabil cand o sa imi scot capul din cur si o sa trimit la oamenii de la BizCampus materialele de care au nevoie, adica iarta-ma, Andrei.

22 responses to “Inter-viu

  1. Voi mergeti destul de “regulat”…sau “regulati”?!
    Observ folosirea acestui cuvant in ambele video-uri.
    Am gasit pe youtube chestii noi cu voi din Hypnotic.
    In cazul in care nu stiai sau nu stiati las un link aici:

    Din strafundurile gandirii mele mi-am dat seama de o mare chestie:
    Ba, nu tot omu’ poa’ sa faca stand up.
    Gata, am gandit.
    Bafta fratilor!

    P.T. unu: Poate imi scot si eu prietena la un Deko intr-un weekend ca sa ne radem si sa ne simtim bine.
    P.T. doi: Am auzit ca sunteti comerciali…e adevarat?! :))

  2. Cum se numeste melodia?
    Va faceti voi mari. Aveti mult potential.
    Multa bafta.

  3. @ciobi

    te asteptam pe acolo😉

    si la punctul doi: da, suntem comerciali, pentru ca facem treaba asta pe bani. de altfel, toti cei care fac stand up sunt comerciali, ca nu prea sunt showuri facute pe gratis. de altfel, mai toti oamenii sunt comerciali ca au salarii, remuneratii si alte alea… comercial nu esti cand faci totul pe gratis. deci ai auzit bine😀

  4. “Foarte tare, frate !!!”

    Spor si inspiratie in continuare !!!

  5. super tari interviurile :))
    cum pot sa fac si eu rost de ele?😀 in afara vde youtube downloader ca ala nu`mi mai merge de ceva vreme😀
    plsssssss :D:D:D:D::D:D:D:D:D

  6. unde are tibi asta show-uri domne?😀 :))

  7. @roxyk

    nu stiu cum sa te ajut, nici eu nu le am salvate.

    @hoinaru

    tibi face parte din trupa Showtime. daca vrei detalii despre ce si cum, vezi blogul lui tibi http://neuronu.nabelea.com

  8. “noi credem in inima omului…” god…=))

  9. Pingback: deko[interviu] | Gina

  10. cand prin sibiu???

  11. buna,contra cost evident,ma poti onora cu prezenta la o petrecere privata??mersi.astept raspunsul tau!

  12. buna,contra cost,ma poti onora cu prezenta la o petrecere privata?mersi.astept raspuns!

  13. bv pt ceea ce faceti si pt ceea ce va urma sa faceti..sunteti 3 oameni care au introdus ceva nou in romania si care se bucura de un real succes..eu sunt din pitesti si deci nu am ajuns la deko sa va urmaresc dar o data vam prins in costinesti si nu am regretat ca am fost. am inteles ca turneul vostru include si pitestiul oras minunat de altfel.. matusa lu nick carter sta aici…e aia cu termopane…dabia astept sa vin la spectacolul vostru si inca odata va multumim pt ceea ce faceti si va multumim ca ne mai faceti sa zambim deoarece tara asta sa imputit de oameni care “fac divertisment”. tinetio tot asa si sa stiti ca incurajati tinerii sa faca ceva bun si frumos nu neaparat ceva de unde sa iasa bani.aaa si nu uitati de fanclubul deschis la pitesti si mai nou fac skimb de postere dau postere cu eminem si adrian copilu minune in skimb cu ale voastre. va astepam la pitesti.salutare si succes pe mai departe

  14. Hai mai, ca aveti fani, nu mai fiti modesti, eu as fi unul dintre ei. Bafta!
    PS: Bilete la Nick Carter neintrerupt de momente de stand-up se mai gasesc?

  15. Cu cat mai multe materiale despre voi cu atat mai bine, fiindca oricum sunt o tara cu un mare deficit la capitolul umor.

    P.S. Am intrat pe site-ul vostru, insa singurul buton care functioneaza este “paraseste” … cand va fi gata ?

  16. Aveti fani teo stai tu linistit.toata ziua stau pe youtube si ma uit la materialele voastre si abia astept sa mai veniti prin brasov ca atunci cand ati venit am aflat prea tarziu.colegii mei de camera sunt toti infectati cu virusul deko cafe chiar daca le place sau nu.

  17. ceva noutati??nu am mai vazut niciun show nou pe youtube de mai bine de f.multa vreme…cand reveniti???sau poate sunt prin alte locuri si nu stiu eu😦 ca deja mam saturat sa tot revad aceleasi showuri la nesfarsit…nu mai au farmec😀 banuiesc ca ati mai facut showuri prin tara da nu le gasesc…va rog,daka ma puteti ajuta??oricum,teo,tu esti baza…u rule !!! si restu membrilor trupei imi plac,da tot cele mai multe filmulete cu tine erau…bafta in continuare & keep up the good work😉

  18. Hey, sunteti super😀. Sper ca in viitor aveti de gand sa veniti si pe la Galati, ca va asigur, sunt fani destui. Va asteptam😉

  19. In Buzau ajungeti ? Parca Vio e din Buzau,nu ? Daca aveti de gand sa veniti sa va asteptati la multi “deia care vor sa va vada” (fani).

  20. costel e cacarea lumii cu “pitesti, venim!”!!!!!!

  21. i meant that in a good way😀

Leave a Reply

