Legalize it and i will advertise it!

 23 Martie 2008, in Constanta la Phoenix:

Share it!

40 responses to “Legalize it and i will advertise it!

  1. Teo, ati fost foarte tari! Ca de fiecare data. De-abia astept urmatorul show. Pana atunci, cred ca o sa ma retrag in bula atemporala. :))

  2. Felicitari ! Esti genial!

  3. Sunt convins k la Constanta a fost un super show… dar ce s-a intamplat cu Brasovu? M-am dus in Tequilla cu mult chef de ras si acolo pustiu… Knd aveti urmatorul show aici?

  4. super🙂

  5. Am mai auzit faza cu
    “Nu fuma iarba!
    De ce?
    Pentru ca heroina ucide!”
    pe undeva, nu-mi aduc aminte unde… Da’ oricum, funny as hell :))

  6. Super tare :))
    Va vreau si la Sibiu! Va rog! :)))

    Oricum… acum serios vorbind… niste studii noi si serioase au aratat ca (virgula) canabisul poate fi folosit foarte bine ca tratament impotriva maladiei Alzheimer datorita faptului ca una dintre numeroasele componente ale lui incetineste semnificativ pierderea memoriei… cre’ca din cauza ca o conserva pe asta si trece pe un alt tip de memorie in momentele alea…
    Oricum… oamenii de stiinta sunt de parere ca acesta nici nu provoaca efectele halucinogene si ca poate fi folosit extrem de bine in scopuri benefice si chiar tratament si diabetului de tip I (testele pe cobai au iesit foarte bine si acum vor sa testeze oameni)…
    Ne bagam? :))

  7. Pingback: Teo (Deko) în Constanţa at alleks’s blog

  8. lasa-mi un contact ceva.sambata,dupa show`ul de la ora 8 am vb ceva cu vio si costel despre o reprezentatie la valcea,as putea sa va ajut.dak va mai intereseaza lasa-mi un contact.apropo,sunt tiplu care iti facea semn sa vb despre iarba😀

  9. Pingback: Teo - Despre iarba « One`s Blog

  10. super show … felicitari teo , ai fost beton …. cand veniti si la Cluj ?

  11. hai si pe la Sibiu omule! Esti prea tare!😀

  12. Prestatia ta-excelenta…
    Dar nu as putea sustine in totalitate ideea ta…
    Adica… gandeste-te… de maine toti fumeaza si baga in ei tot, dar tot ce au chef… ok, se simt bine oamenii, se distreaza… si crezi ca o sa se opreasca? neah.. doar sunt oameni…
    Oricum… nu ar muri din cauza drogurilor oamenii cu cap… dar… ar face-o restul… si ar ramane tare putini…

  13. Subscriu celor care va cer in Sibiu,

    ar merge de minune. Plus ca din cate am auzit suntem cel mai prost public din tzara, deci daca vrei o tura de foc ..haide-ti si vedeti daca ne puteti face sa radem.
    Cheers!

  14. Dacă s-ar tolera iarba în România,industria alcoolului s-ar prăbuşi…deci nu au nici macar un mic avantaj sau interes…aşa că o sa ramânem în continuare cu o mentalitate învechită…
    Sfatul meu : Fumaţi tiraţi de faţă cu miliţienii că oricum nu înţeleg nimic şi mai nou nu văd nimic…Sau poate sunt prea “fumaţi”…

  15. salut teo ….. te superi daca pun un link la blogul tau , pe blogul meu ?

  16. 1 : am obs influente de la George Carlin, treaba cu violatul batrînei si de la Robin Williams, la treaba cu iarba blazanta. Ceea ce e bine, trebuie sa înveti de la cei mai buni.

    2 : am rîs tare pentru ca ai multe elemente originale, sticla de spirt cu asistenta, ajungi sa sugi pula daca bei bere etc.🙂

  17. @Ana – survival of the fittest🙂 Natural selection at it’s best.

    Serios acum, sunt destui cretini care baga alcool si ies cu masinile pe strazi lovind oameni nevinovati. Cand esti fumat ti-e lene si sa deschizi ochii, ce sa te mai deplasezi pana la masina😀

    Parerea mea e ca ar trebui legalizata. La inceput ar fi ceva exces, dar dupa o scurta perioada ar ajunge la moderare – exact locul in care trebuie sa ajunga consumul.

    Parerea mea.

  18. Pingback: » Blog Archive » Un clip nou de stand-up comedy cu Teo

  19. heheh aici trebuia…ok…atat.
    la cluj ai fost?:D

  20. mai…eu cred ca chiar e trist ca un om are nevoie de substante ca sa se simta bine. si argumentu ” da si voi bagati la fel de multe prostii in voi” e destul de varza…eu fac ceva rau..dar hei, si tu faci la fel, so..nu mai e rau? totusi!
    cum zicea si ana-uni nu se opresc.
    da oricum show ul e tare! si ideile cum sunt spuse sunt f amuzante..si cred ca asta e si ideea, so..felicitari!

  21. bre, da` voi la iasi cand mai popositi?
    ca a trecut cam mult timp de la ultimul show de p-aci..

  22. Foarte tare! :)))

    Subscriu si eu celor care va cer la Sibiu!

  23. pot sa pun filmulete cu tine pe blog-ul meu? si apoi sa le comentez in stilul meu?

  24. off-topic, yes. Iupii! Marţi la Galaţi.😀 Fun.

  25. Super tare ! Abea astept sa veniti inapoi pe la Oradea. Si un mic ceva pentru Ana la partea cu “Oricum… nu ar muri din cauza drogurilor oamenii cu cap… dar… ar face-o restul… si ar ramane tare putini…”. Parerea mea … ok raman putini … dar destepti😀 …

  26. deci in 19 la sibiu daca e sa ma iau dupa afis🙂

  27. Teo is God...

    dude esti criminal:)))Toata stima,keep up the good work si… daca n-ai treba printr-un weekend da si tu o fuga prin pitesti!:D CHEERS!

  28. C, am murit de ras – frate sunt pe jos … este atat de adevarat ce spui incat simpla constientizare a vorbelor tale m-a adus in punctul in care vorbele lui Ombladon imi suna obsesiv in minte: “Hai sa rasucim una mica”

    – d’abia astept sa vin in Deko … au trecut 3 luni si mi s-a facut dor (ata ete … sunt mai nostaglgic in perioada asta a lunii aprilie)

  29. Je suis: Sky-Hunter … m-am deghizat sub noul nick😀

  30. Fa unul si despre homosexuali🙂 , ca s-au inmultit🙂

  31. Pingback: Teo - Despre iarba « Blogul lui Erik.

  32. aa.. nu comentez materialul.. ca imi plac poantele.. dar e interesant ca nu stiti unde aveti reprezentatii.. ca de exemplu, la sibiu e la casa de cultura a sindicatelor, nu casa de cultura a studentilor.. si at te sfatuiesc sa te uiti la propriul afis data viitoare, poate te ajuta.. later

  33. ” Auzi frate.. nu esti tu ala cu ‘plm’ ? ” =)) Geniali ati fost la Ploiesti! :)) Cu lacrimi am ras :)) Super!😀 Sa mai veniti.. in fiecare zi! :))😀 Va/ Te Puuuuuup🙂 …[ gata, acum sunt PIUA ] :)))

  34. Haha, din Olanda te sustin🙂

  35. Pingback: A fost o vremea…. | Staicu Ionut Bogdan

  36. e si ceva din Bill Hicks pe aici, recunoaste🙂

  37. http://view.break.com/526149 <- in acest caz, iepurele poate fii periculos :))

  38. Pingback: Droguri de risc ridicat??? | Staicu Ionut Bogdan

  39. Dumbo ia de unde trebuie :)))

Leave a Reply

