Vesti si povesti

Deci, cu Bucurestiul treaba sta asa: show-ul de la Preoteasa se face dupa Paste, intre timp, daca vreti sa ne vedeti, avem vineri doua show-uri in Deko, de la ora 20.00 si de la ora 23.00. Same shit, different place, more smoke.

Pana acum am trecut prin Constanta, Galati si Ploiesti, acusica plecam la Craiova. Constanta a fost ca de obicei prezenta la apel si oamenii au fost asa cum ne-am obisnuit acolo, cu multa energie si multi. Galati a fost o surpriza, au fost mult mai multi oameni decat ne asteptam dupa show-ul de anul trecut, si reactia a fost foarte misto, pacat de ce era pe pereti in clubul ala… e decorat ca un vis nebun de-al unui rocker beat in varsta de 12 ani.

Ploiesti merita paragraf separat. A fost primul show acolo, si a fost prea tare. Extrem de multa pustime in sala, cred ca peste jumatate erau elevi de liceu. Si orice ati putea zice de ei, e clar ca stiu sa se distreze si sa ofere energie, deci a iesit ceva bun bun, de-ti venea sa te lingi pe microfon :D Multam fain, Ploiesti.

Craiova, estem pe frecventa?

 

19 responses to “Vesti si povesti

  1. Si Ploiesti-ul va multumeste!
    Si sa mai veniti!

  2. Acum as fi vrut sa fiu din Craiova… sa mai vad 1data show’ul :)) ..Super a fost la Ploiesti! Cu lacrimi am ras, jur!😀 bravo! Sa mai veniti!!! ..saptamanal de s-ar putea ! :)) Bafta in continuare! Sunteti bestiali! Un PS: ( cum e la moda faza cu ‘rulzzzzz’ ) S-o zic si eu… Costel rulllzzzzz!!! :)))))😀

  3. si voi va faceatzi planuri pentru un bar de 150 de locuri?…iata ca atzi umplut sala casei de cultura…

    succes pe mai departe..si va mai asteptam si pe la noi😉

  4. app…am gasit ceva dar nu in ploiesti din pacate…ci in campina …si este spun eu cam ce vretzi voi…in plus nici la campina nu cred ca ar fi rau sa facetzi un show…

    http://www.clublive.ro – arunca o privire

  5. n-am ras in viata mea asa cum am ras la spectacolul vostru !!! sunteti super tari! ma bucur ca exista si in romania stand up comey de calitate. bravo!!! ploiestiul va iubeste :*

  6. ploiestiul va saru’manushitzele ;;)
    ati fost fenomenali…va mai asteptam😀 asa public mai rar ;;)
    ma dor obrajii,ma doare in gat,ma doare stomacul toate …de cat am ras🙂
    bravo!

  7. daca toti ajungeti la Craiova…. n-ar fi rau sa dati o raita si prin Tg-Jiu…😛

  8. genial! pur si simplu…genial🙂 asha mult nu am mai ras de o perioada buna de timp…presimt ca o sa mai apar pe la vreun show prin tzara ca prea a meritat😛 si cand te gandesti ca eram in dubii dak sa vin sau nu….mare prostie faceam :)) si din primul rand s`a vazut giugic :P:P anyway..u rule :X
    ps: teo..si eu am nasul mare =)) dar eu nu le pacalesc😛

  9. ps2: sa ii transmiti lui vio😛

  10. Sunteti DEMENTIALI ! imi dai si mie un jpg/avi cu autograf .. pe cd ? =))

  11. super show aseara in Craiova!! am facut febra musculara la burta de la atata ras!! tineti-o tot asa!! sunteti tari

  12. http://www.lupamea.ro/pozearticole/imagine.php?id=1032 uite o poza tare cu tine de la Craiova… pari interesant :))

  13. grupul craiovenilor dementi si mancatori de praz va saluta respectuos pentru show-ul genial de joi seara …

  14. Teo ..de ce nu veniti si in Iasi..stiu ca e departe de tine, dar eu zic ca ar merita, ai putea sa faci spectacole chiar si in cateva seri :)trupa deko e destul de cunoscuta si aici🙂 si la cati studenti sunt ….ce zici ?!

  15. am aproape 2 GB de filmări de la show-ul din Craiova, vreo 40 de minute fiind calitate DVD, restul cu telefonul că n-am mai avut baterie la cameră. le ţin pentru mine sau le pot folosi şi ca promovare pentru Deko? vreau să le pun pe blogul meu şi să comentez puţin câteva aspecte, iar dacă imaginile respective ar însoţi cele spuse, ar fi de bine şi pentru mine şi pentru voi.
    felicitări pentru spectacol, mi-a plăcut mult. V-aştept mai des prin Craiova, poate bem o bere în Pirates.
    PS: ratatu’ de care v-aţi luat pe finalu’ spectacolului era de la mine din liceu şi nu e în care să nu-l scuipe vreunu, să nu-i spună cineva de mamă sau să nu se ia de freza lui. însă ce-ai făcut Teo de el.. mai rar! oricum, dacă îşi bagă minţile în cap, ai o bere din parte mea😀

  16. teo flacaule, care-i treaba cu pitestiul? voi ziceti pe 22, astia d-aici zic pe 21 … si azi zic ca s-a anulat.

    deci?

  17. u am fost aseara in CLuj!
    Sunt absolut bestiali!

    Va recomand o terapie de 2 ore bune de ras continuu.
    Spre final nici nu mai avea suflu … laugh.gif

    Uite si dovada!!!!!!!!!!!!😀

    http://community.whozin.com/content/Stand-up-comedy-Romania/1061/Turneu-trupa-de-la-Cafe-Deko

  18. Ce a patit Costel? De ce nu a venit la Cj? Pacat, ca si el ii prea tare. Da si Micutzu ii tare. Am vorbit cu el afara. Fain show! Unde ati baut pana la urma?

  19. eu am plans k nu am avt km s ajung la spectacol…am invatat eminescu ..tu’i luceafaru :))…aveam simulare joi..si plm:))..orkm sunteti cei mai tari..daca ai stii k am invatat reproducatoru pe cuvinte vulgareai ai muri de ras..k nah la medicina..se cere si reproducatoru:)))

Leave a Reply

