(per)Vesti

Deci.

Clujul a fost o surpriza extraordinara, cea mai plina sala de pana acum si o energie pe care nu o stiam in Ardeal. Multumim.

Pe partea mai acra a lucrurilor, show-urile din Valcea si Pitesti au fost anulate de organizatori pe motivul faptului ca s-au vandut prea multe bilete. Ei  s-au speriat si au zis ca nu pot sa ne faca rost de protectie la nivelul mareei de fani care va invada centrele oraselor, iar noi am inteles foarte bine ca pericolul de a fi sfasiati de o multime in delir e prea mare ca sa riscam. Deci s-ar putea sa ne vedem dupa Paste, in partea a doua a turneului… dar asta doar daca nu mai cumparati atat de mult bilete, ok?🙂

Bun, atat din Cluj, ma duc sa ma plimb incet prin soare.

 

19 responses to “(per)Vesti

  1. WTF ??? s-a anulat Pitestiul ? Doamne ce oameni de kkt …. deci tre sa ma duc sa imi iau banii pe bilet inapoi …. e a doua oara cand mi se intampla … prima oara a fost anul trecut la un spectacol vacanta mare … plm … de kkt ….

  2. salut!va admir si va respect foarte mult si imi pare nespus de rau ca s-a anulat spectacolul de la pitesti.mai veniti pe aici in vizita?

  3. Ce porcarie, chiar vroiam sa vin.

  4. da, am fost acolo… si a fost super🙂

  5. ce parere ti-a facut spectacolul de la sibiu teo?

  6. Organizatori de kkt tocmai azi 22 aprilie am sunat la un nr de tel de pe afis si ala mi`a zis ca sa merg sa`mi iau bilet de la casa sindicatelor din vl.Noroc cu blogu` tau… de kkt oricum … ca lume venea …poate ca au fost mai comozi si au preferat sa ia bilete de la intrare…

  7. aaaaaaaaaaaa loooooooool prea multe bilete vandute si voi era sa fiti linsati de talibani …. da da da interesanta vrj :)))

  8. mie-mi place super mult de voi, in special de tine. si aici ma refer la stand up comedy-ul pe care-l faci. n-as putea zice ca-s o fana din aia dementa sau ceva de genu. pur si simplu imi place. mi-ar placea sa luam legatura. imi place mult sa vorbesc cu oameni, sa aflu pareri si mentalitati. si eu blog. [ http://unique-me-andra.blogspot.com ] numa ca eu scriu simplu..specific varstei🙂 apropo..cand ajungeti in brasov?

  9. da, partea buna e ca in vl au si anuntat ca spectacolul a fost anulat :-j … oricum nimeni nu stia si era destul de multa lume stransa aseara, doar ca majoritatea aveau de gand sa-si ia bilete pe loc, deci TREBUIE neaparat reprogramata chestia😀

  10. @KillerINC
    Daca ai vrut sa mergi la Vacanta Mare, nu are rost sa te superi. Nu ai pierdut nimic. Deko nu is la fel de tari ca si Vacanta Mare!:))

  11. va asteptam si in Downstairs – http://www.downstairs.ro. Ia legatura cu mine daca sunteti interesati de o serie de reprezentatii dupa 5 Mai. Ti-am dat si un email

  12. Teo, fara suparare, dar organizarea si vanzarea biletelor a fost de tot rahatul. Pe afis sunt tiparite vreo 4 siteuri de pe care se pot cumpara biletele, dar de fapt nici urma de bilete pe vreunul din ele. Eu am fost la Cluj la spectacol, si singurul loc din care se puteau cumpara biletele a fost Casa de Cultura, iar casa de bilete era deschisa de la 10 la 17, adica exact cand lumea e la munca. Eu a trebuit sa rog pe cineva sa mearga sa-mi cumpere biletele, pentru ca nu aveam cum sa ajung intre orele alea. Promovarea a fost si ea slaba, in afara de cateva afise prin oras… nimic.

  13. @lush ai inteles complet gresit … vroiam sa vad vacanta mare numai pentru ce au fost odata … eram curios ce este diferit intr-un spectacol recent de-al lor fata de ce e la televizor , pentru ca am itneles de la cateva persoane ca difera foarte mult

    In alta ordine de idei, la ora actuala , Deko e cu mult peste VM , Divertis , etc …

    Si totusi Teo , am impresia ca si in Pitesti s-a intamplat ca si in valcea … si anume oamenii au vrut sa cumpere biletele la intrare, pentru ca nu prea se mai obisnuieste sa se cumpere in avans pe nicaieri … cel maib ine ar fi sa faceti o reprogramare , si daca nu la Casa Sindicatelor, prin vre-un bar ceva ….

    in alta ordine de idei, vezi ca aia de la TABU ti-au furat ideea cu molecula de alcool si au transpus-o unui caracter pe nume Liza … detalii aici >>> http://tinyurl.com/5vjjkz

    ce parere ai de asta ?

  14. esti bun mai baiatule😛 in pitesti ai drum?

  15. bai nene .. la Cluj nu mai e soare de multa vreme! Lasa o data plimbarea aia si da o raita pe blog sa ne mai zici de turnee si din alea ..

  16. dc nu ai mai scris nik de mai mult de o luna?

  17. Respect din aprtea mea, si chiar imi place foarte mult de voi mai ales de Teo, si i-am invatat anumite texte pe derost. :X Va astept la Cta :X

  18. hey. sunteti foarte tari..stand-up comedy-ul vostru e cel mai tare din romania, pana mea. ma pish pe vacanta mare si alte kkturi de genu asta.,.cu glume si poante de rahat
    so..revenind, prin bacau nu cred ca treceti, so, ceva prin costinesti pe la mijlocu lui august?🙂
    bafta

  19. Cand mai veniti la cluuuuuj?🙂 baieti va mai asteptam.cu bratele deschise!!:-D ati fost geniali. si nu strica o mai buna promovare pe viitor caci au fost multi oameni tristi [ si care ies din casa:-P ] care nu au aflat de venirea voastra.asadar astept vesti bune:-D bafta in continuare!

Leave a Reply

