Bendeac

Sunt atat de scarbit de tot ce trece in momentul asta la televizor drept divertisment incat am pierdut incet-incet speranta sa ne mai facem bine. Sunt mici insulite care se ridica din mareea de rahat pupincurist post-comunist imbracat in costume amuzante si cu bancuri zise la persoana intai: Cronica, daca dai la o parte scheciurile de la sfarsit, 1% din show-ul Divertisului si Mondenii atunci cand adauga si poante la imitatii.

E, acum am ceva mai multa incredere ca s-ar putea sa ne facem bine, caci i-am gasit blogul lui Bendeac. Ne-am cunoscut la o emisiune de la B1 acum vreun an si ceva si am mai stat de atunci o data sau de doua ori de vorba, si mi se parea ok. Acum ca am citit ce scrie pe blog si cum vede lucrurile, imi place mult mai mult de el. Pe langa faptul ca e unul din putinii care face umor cu o sinapsa in plus, imi place energia, foamea de a lua gatul rahatilor de carton reciclat care trec drept vedete pe la noi si sinceritatea cu care povesteste despre ce face. In plus, avem acelasi foot fetish😀

Deci cititi. Incercati doar sa treceti peste partea cu cearta dintre cei doi, ce e val ca valul trece.

Ne vedem pe piata in scurt timp, Mihai😉

Voi la ce va uitati la televizor cand vine vorba de divertisment? E ceva ce am ratat?

6 responses to “Bendeac

  1. singurul lucru care ma mai distreaza la TV la ora actuala , si aici ma refer strict la romani, sunt Mondenii

  2. Cronica si Mondenii. Da’ in general nu prea ma uit la TV. Daca am chef de caterinca iau de pe net un stand-up, ceva. (Mencia bineinteles :P)

  3. da… televiziunea e un lucru fenomenal.. plin de chestii interesante…DA’ NU LA NOI!
    incearca sa te uiti la reclame…eu doar atat pot sa prind noaptea cand adorm

  4. La romani nu ai la ce sa te uiti. Pe un post romanesc, in schimb poti vedea The Tonight Show… mai invarte timpul :-“

  5. Pingback: ArTiStul mă semnez » Arhiva » (2008) Poveste de cartier

  6. sincer, la tv nu prea ma mai uit ca e deampulea…pe mine ce ma amuza le tv is telenovelele(la care am uneori niste creize de ras la partile dramatice :)) ) si ma mai amuza emisiunile prezentate de dan negru…nu ca ar fi el amuzant, dimpotriva mi se pare mai mult decat penibil

Leave a Reply

