Caut mops

…si va rog eu, fara glume despre mai multe unelte de sters pe jos sau chei, nu cred ca o sa o nimeriti chiar pe singura pe care nu am facut-o sau nu am auzit-o pana acum😉

Vreau un mops fetita. O mopserita cum s-ar zice. Sau mai bine zis, cum zice iubita mea.

In caz ca nu stiti la ce ma refer, trimiteti prietenelor voastre poza asta si apoi ascultati cum se ridica prin cartierul vostru un cor de “owwwwwwwww…. ce dulce eeeeeeeee….”.

Dulce si urat ca o punga de zahar calcata de motocompresor.

Dulce si urat ca o punga de zahar calcata de motocompresor.

7 responses to “Caut mops

  1. Vezi aici, poate găseşti ceva.
    “Dulce si urat ca o punga de zahar calcata de motocompresor.” hahahah lol

  2. Dude, check this out:

    http://www.petshop-online.ro/vanzare-caine/Mops_047.html

    “Cainii din aceasta rasa sunt caini de incredere, maleabili, calmi in interior, sociabili, sensibili, cu un foarte dezvoltat simt al umorului, foarte afectuosi si inteligenti. Multi dintre ei sforaie.” =))

    Sunt mai jos numere de telefon pentru detalii si preturi.

  3. awwwwww..i want one too :>

  4. ummm…a da, shar-pei sunt muuuult mai draguti.

  5. Sunt un Mops ( Pug ) si abia astept sa ajut un baietel din rasa mea, frumusel si dezghetat, care vrea sa-i fac pui mititei si frumusei. Eu una nu sunt numai frumoasa, dar si extrem de isteata, am invatat chiar si sa sofez. Cine nu ma crede, sa o intrebe pe mamica mea la telefonul… 0721.50.56.52 sau 0741.675.984 / BUCURESTI.

  6. “owwwwwwwww…. ce dulce eeeeeeeee….”.

Leave a Reply

