Stricam Vama Veche!

Singurul mod in care poti sa nu strici Vama Veche e sa nu calci pe acolo. Si avand in vedere ca avem show sambata in Club Gulag, de pe la orele 9 jumate seara, e clar ca o sa stricam Vama Veche in asa hal incat, dupa ce terminam cu ea, o sa se numeasca Vama Super Moderna Si Securizata Informational Plus Ca Are Si Termopane La Monitoare!

Si ca sa nu zici ca am postat doar sa fac reclama, iaca si o poanta foarte misto de la Toma si Sergiu:

13 responses to “Stricam Vama Veche!

  1. Pingback: Vacanţele Mântuitorului | scribu

  2. v-am vazut am stat cateva minute, dar ma grabeam spre concertul Timpuri Noi. Daca nu va ia prea mult timp, dati-mi si mie un mail cand mai performati ca sa postez stirea pe http://www.vamaonline.ro. sarumana!

  3. www.mihaipopescu.com

    Salveaza-l pe Mihai! are 24 ani, e din Timisoara si trebuie sa stranga 40 000 de euro pt o operatie pe creier, in Germania pt a extirpa o tumora craniana. Intra pe mihaipopescu.com pt mai multe detalii si poate pt a face si o donatie care ii poate salva viata : mihaipopescu.com

  4. Am fost acolo, v`am vazut (de mult vroiam sa va prind live) si m`am distrat de minune. Felicitari pentru prestatie! Ati fost geniali.

  5. ROMANIA DE 5 STELE

    Pentru ca m-am saturat sa aud ca bulgarii au carnatii mai lungi si castravetii mai vanjosi decat ai romanilor, pentru ca m-am saturat sa aud ca palmierii din Thailanda sunt mai mijto decat ai nostri din Mamaia, pentru ca m-am saturat sa aud ca hamburgerii cu ceapa sunt mai buni decat parjoalele cu usturoi, pentru ca nu vreau sa cred ca ospatarii romani sunt mai nesimtiti decat cei italieni, m-am gandit sa lansez campania ROMANIA DE 5 STELE.

    Nu este un concurs, ci doar o cursa cu noi insine. Provoc autorii de bloguri cat si cititorii acestora sa descrie intr-unul sau mai multe articole unde s-au simtit ei cel mai bine in vacantele si excursiile sau calatoriile de afaceri din Romania (ar fi OK si poze), descriind cu exactitate cum a fost la restaurantul sau hotelul care i-a impresionat.
    Dar, puteti scrie si despre vacantele ratate din cauza marlaniilor din turismul romanesc. Pentru ca ne-au coplesit ! Sau sunt doar legende ?!?

    Nu trebuie sa fie o opera literara, ci doar un text coerent care sa te lamureasca daca a fost bine/rau acolo unde autorul spune ca a fost. Nu conteaza care este obiectul descrierii tale – poate fi o terasa modesta cu un fel de mancare nemaipomenit , un fast-food curat, o pensiune ospitaliera sau un hotel de naishpe stele cu servicii catastrofale.

    Primele 50 (cincizeci) astfel de articole vor fi daruite de catre mine cu cate o caseta ce va contine 2 sticle cu vin vechi Gold Collection de la podgoria mea preferata de la Pietroasele (valoarea casetei este 20 euro). Pentru a participa la campania ROMANIA DE 5 STELE trebuie doar sa postati articolul pe unu din blogurile romanesti, sa specificati cine este initiatorul campaniei si sa imi trimiteti un link unde pot citi textul vostru pe care il voi prelua si il voi posta si pe blogul meu cu mentionarea autorului.

    VACANTA PLACUTA IN ROMANIA DE 5 STELE !

    PS – imi cer scuze, nu ma pricep cum se da leapsa si de aceea va rog sa faceti voi asta pentru ca sunteti mai priceputi in ale blogarelii, eu sunt mai priceput in ale vinurilor vechi de Pietroasele 😉
    – si mai promit ca voi pune la cale si un uikend beton cu prietenii mei blogerii intr-un loc ospitalier tare !!! (ma gandeam ca in toamna cand s-o face mustul si pastrama …)

  6. Vama este stricata demult.

  7. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

  8. Imi placeti mult baieti,din pacate pana acum nu am avut ocazia sa va vad live numai pe youtube, tocmai de aceea as avea o mare rugaminte la voi…sa veniti si la arad o data pentru ca mai mult ca sigur o sa fiti bine primiti.Iar in incheiere vreau sa va urez:tineti-o tot asa si la cat mai multe realizari!😉

  9. deci Vio s’a lasat de tradus?
    iti eram dator cu o dovada de pe forumul guerrilla… scuze ca te iau pe tine dar pe el nu’l gasesc virtual.
    (oricum, nu trebuie sa accepti comentariul asta)
    uite

    il stii, nu?
    si stii si gluma lui Vio cu Stefan cel Mare… eh…
    in speranta ca nu mai face romanisme d’astea, te salut si o vara minunata’n continuare va doresc.

  10. Am fost si eu anul acesta pentru prima data la Vama Veche. Este un hotel acolo, cat se poate de penibil, tiganesc care nu-si are rostul.

  11. hello hello…imi spune si mie careva unde se face open mic in bucuresti. m-am hotarat sa urc si eu pe scena sa-mi impartasesc kkturile de zi cu zi dar habar n-am unde se face. let me know chioreanraul@yahoo.com

  12. Apa trece ….si curvele pe Turziiii(in Cluj)tot raman, ziceti-mi shi mie in Cluj cand veti veni, ca din ce am vazut(cu urechile)si auzit(cu ochiul ca pe celalalt l-am da unei batrne care avea cataracta si purta dressuri cu gaurele si nu a putut alege intre a-si mai cumpara o palarioara sau sa-l plateasca pe nea’ dr!!!!)sunteti foarte “intelepti”si mi-ar placea sa va vad,zau asa.Deci astept un rasp….prin posta(k platesc eu taxele)
    Mno hai pa!!!

  13. Pingback: Vacanţele Mântuitorului | scribu

Leave a Reply

