Distrugerea continua

Am avut pana acum 3 show-uri in Club Gulag, Vama Veche si nu pot decat sa zic: Multumesc, au fost extraordinare toate trei… chiar uitasem de ce Vama nu expira oricat de mult s-ar strica.

Am descoperit un loc care s-a deschis anul asta si care e extrem de misto: Shrooms by Suburbia. Am petrecut acolo cateva nopti despre care imi aduc aminte doar ca nu mai tin nimic minte… dar a fost foarte bine.

In rest, ne vedem tot in Gulag weekendul asta, doar ca show-ul e vineri in loc de sambata, asta pentru ca se completeaza si cu o petrecere Jagermeister dupa.

Tot la ora 22.00. Tot noi. Tot sper sa mai tin minte ceva din noaptea aia. Tot degeaba, probabil.šŸ˜€

Hai sa ne vedem acolo si sa dam un shot in cap.

2 responses to “Distrugerea continua

  1. vreau si eu sa aflu unde cand, cum e un open mic?

    doar ce-am ajuns din bucuresti, am fost pe la teatru, nush daca ala e vechu deko sau noul deko, cert e ca era inchis si nimeni, dar nimeni nu mi-a putut nici-macar daca se deschide in seara asta sau nu…n-am stat sa mai aflu. oricum, foarte de treaba barmanu ala mic si cu ochelari de la laptarie..cand l-am intrebat de Deko mi-a spus ca nu-i problema lui shi ca nu-l intereseaza (destept baiat, bucurestean adevaat..ii doresc cancer la prostata).. mai erau niste indivizi la parter care iar , nu stiau nimic. poate nici eu nu caut unde trebuie..in fine…

    vreau sa fac stand-up..incep ciu open mic…but wheeeeeeeeeeeeeeere?

  2. pai…nu-i asa ca si weekendul asta o sa fiti in vama?šŸ˜€ sau knd va mai show-uiti si unde?

Leave a Reply

