Green in the face – Caming sun!

Din ultimele vesti, in vreo doua saptamani ne apare in sfarsit DVD-ul filmat in ianuarie la Iasi. Tiraj limitat pentru inceput, deci facem asa – trimiteti mail la adresaluiteo arond gmail si inscrieti-va, cum apare vi-l trimit prin posta cu plata ramburs. Daca vreti, il si semnam.

Pretul neconfirmat este de 35 de lei, in cateva zile apare filmuletul de promo, iar acum, in premiera, iaca si coperta fata-spate:

Ambalajul

Ambalajul

ย 

Va pupa tata cu motostivuitoarea.

19 responses to “Green in the face – Caming sun!

  1. in legatura cu comanda pt dividi… as vrea si eu, daca se poate, una bucata cu semnaturi, – opropos, costa in plus daca e cu semnaturi? – dar am o mare rugaminte… m-ati face f fericit daca s-ar semna si domnu’ Chisu. Aaa, “pentru Tibi de la ShowTime!” Merge?

  2. bai neuronule tu n ai auzit ca trebe sa trimitzi mail la adresaluiteo arond gmail ? ce naiba …

  3. Si io vriau unu’ la fel ca a lu domnu Tibi neuronalu…

  4. @Tibi, se face
    @Bobo adica vrei si tu un dvd pe care sa scrie Chisu “pentru tibi de la showtime”?๐Ÿ˜€

  5. in sfarsit:)

    “Contine clipuri Deko de pe youtube”

    Prevad cum acesta va fi un DVD ce isi va depasi conditia…va ajunge cu totul pe youtube!
    .:)

    PS:
    ca o exceptie: s-ar putea pt copiii retardati sa se dea totusi si gratuit…in sensul sa primesc si io unul, la juma` de pret ? .:)

  6. TIRAJ LIMITAT SI TIRAJ FULL PE ODC…CU TOT CU “PT TIBI DE LA CHISU”

  7. vreau si io, dar pe al meu sa scrie “de la Chisu pentru Tibi”๐Ÿ˜€

  8. @nebuloasa
    imi trebuie mail cu adresa ta

  9. Teo, am trimis, doar ca m-am semnat cu numele meu๐Ÿ˜‰
    multumesc

  10. Gata sefu’. ti-am dat detaliile pe mail. Ma intorc in tara pe 15 August, dar nu-i nici o problema daca-l trimiti mai repede๐Ÿ˜› Daca puteti sa mi-l semnati, va astept la un material bun de ras๐Ÿ˜€

  11. va scoateti si dvd voi in plm ? care n-ati facut altceva decat sa dilatati versurile de la parazitii intr-un umor majoritar de kkt.

  12. “Va pupa tata cu motostivuitoarea.”

    Nice touch. :))

  13. @cemah
    domnu’ palade… va rog frumos… aici e un blog serios, se poate sa vorbiti asa de fata cu copii si doamne?

  14. ai fi uimit sa-ti dai seama de similitudinile dintre tine si palade.

  15. ai totala dreptate, as fi stupefiat sa le aflu๐Ÿ˜€

  16. da’ prin magazine ceva, nu-l gasim?๐Ÿ˜€

  17. Mai merge comanda?

  18. Tibi ce se mai aude cu dvd-ul?Ati avut plecari multe?Ca ti-am lasat vreo 2-3 mesaje si nu ai raspuns,as aprecia daca mi-ai trimite un mail cand ai timp pentru ca eu chiar imi doresc dvd-ul vostru(in dublu exemplar )

Leave a Reply

