Si sa stergem panzele de paianjeni si sa facem un post nou, special pentru toata lumea mai ales!

Bre, ce mizerie se stranse pe aici pe blog… A trebuit sa dau cu picioru’ la cutii de pizza si sticle goale de sovinion de la jidvei pana sa ajung la butonu’ de log in. Mizerie, man, mizerie…

Ma rog, sa nu ma arunc asa si sa spal si sa calc si sa aspir din prima, asa ca o iau incetisor.

Prima veste e ca venim luni in Iasi… stiu ca unii dintre voi ati fost sambata la casa de cultura si ati crezut ca ne vedeti pe noi si ati dat de Trupa Showtime, stiu si ca unii dintre voi s-au dus acolo crezand ca or sa vada Trupa Cealalta, pe care ii confundau cu noi😀

Dar cea mai serioasa trupa de stand up comedy atat din tara, cat si dintre hotare, vine de-abia luni. In club For Fun. La ora 21.00!

Nu ratati ocazia de a face parte dintr-o masa de oameni!

A doua veste e ca…

hm

e ca…

nu stiu…

v-ati uitat bine la prima veste?

Bun.

Pai cam asta ar fi🙂

Multam fain ca ati trecut pe la noi si ne vedem in curand.

23 responses to “Si sa stergem panzele de paianjeni si sa facem un post nou, special pentru toata lumea mai ales!

  1. De-abia astept…am adunat 8 colegi de facultate sa venim..ca la gradinita :))

  2. Frate eu am fost la spectacolul celor de la Showtime stiind ca vin ei nu voi, scria si pe afis. Avem si noi net si stim ca nu sunteti singura trupa din tara asta…deja miroase a lauda de sine si a grandomanie. Pacat, sunteti baieti misto, coborati printre muritori.

  3. @edy
    man, bravo tie ca ai stiut unde te duci… nu se caca nimeni in gusturile tale, crede-ma, doar suna-l pe tibi de la showtime si intreaba-l cati l-au sunat si intrebau de trupa cealalta sau de cate ori a primit cereri de bucati de la noi😉

    diferenta intre noi e ca tu presupui ca am luat-o razna, eu stiu care e realitatea cu confuziile, ok?

    deci data viitoare sarim la concluzii cu mai putina pripeala, da edy? nu de alta, dar esti baiat misto, ar fi pacat😀

  4. mmm .. nu te supara.. ti`a picat vreo oala in cap si te crezi The Godfather of Stand-up Comedy? sa traduc? n`ai inteles ce am zis? are google translator🙂 in fine.. deviem. ShowTime si DeKo .. da.. foarte usor de confundat🙂 E ca si cum ai spune WC = DeKo🙂 d`aia de fiecare data cand ma duc la buda, mi`e sa nu ma astepte vreuna sa`mi taie bilet. ca deh, confund locatia nene. Diferenta intre voi si ShowTime e ca voi aveti reclame si ei au show`uri🙂 care e mai castigat? Teo, tati, stai linistit. de ce vrei sa pari grandmoman? de ce vrei sa pari un cocalar basit? sau na.. poate..🙂 nu te mai caca pe tine, ca incepe sa miroasa. te rog mult.

  5. @bogdan…
    man, usor cu insultele, ca nu m-ai prins in dormitorul parintilor tai facand dragoste cu mobila😀

    daca te uiti pe afisele celor doua showuri din Iasi, ai sa vezi la Showtime de vreo 10 ori mai multi parteneri media, etc decat la noi… deci toata treaba cu reclame vs. showuri… mai gandeste-te o data, daca nu iti cer prea mult😉

    pe de alta parte, ca sa ma mentine la nivelul tau de procesare si intelegere si ca sa iti raspund la toata treaba cu cocalar, basit si grandoman, plm, cine zice ala e, sac sac, na ca mi-am luat lopatica inapoi! :))

  6. dc era un pic mai mult de interes stand -up-ul, toata disputa asta s-ar fi dat in Cancan
    si ar fi fost la nivel national… Ce ghinion nu?
    ..pt ca at ar fi devenit si de mai interes adica.

  7. iasi, ok…ce bine! whatever… in bucuresti cand va mutati intr-un loc in care sa incapa o “masa de oameni” mai mare?😉
    congratz pentru tot ce faceti si noroc ca mai repetati din glume, ca altfel trebuia sa vin sa va vad in fiecare saptamana😀

  8. Criza de imagine sau lipsa de promovare?
    Atata timp cat fiecare sta in “fieful” sau nu se poate intampla nimic deosebit ca evolutie. Cat despre originalitate..lasa de dorit in multe puncte avand in vedere ce se intampla “afara” iar target-ul deasemenea nu este o problema adresandu-va populatiei gen “dorel”Pseudointelectualitatea careia voi va adresati va va pupa in continuare in partile dorsale, dandu-va dreptate in acest scandal generat gratuit..pentru a iesi in evidenta exista multe alte moduri care va pot pune in valoare si inteligenta si profesionalismul. V-ati dat cu firma in cap..sau poate asta este nivelul tau real.

  9. alt Bogdan…alt comment
    Nu am avut ocazia sa va vad intr-un show, pe cei de la ShowTime i-am vazut de doua ori….foarte funny…foarte ok…abia astept sa mai vina prin zona…indiferent de locatie…chiar si in parc..lumea rade la voi…

    Deko…in afara de parintele nostru YOUTUBE…nu v-am vazut…dar sincer dupa modul in care tu maestre pui problema, nici nu vreau sa stiu ca existati si incet incet va cerneti si voi….MULTE SUCCESE

  10. Sincer sa fiu ma asteptam mai mult de la tine Teo. In afara faptului ca ar trebui sa vii mai des la stand-up la trupa Showtime sa vezi si tu diferenta…
    Imi pare rau ca trebuie sa iti spun reactii de genul :” acelasi dume au astia de la deko” sau ” aia e industrie frate ce fac aia de la deko”
    Chiar crezi ca o sala a fost atat de idioata incat sa nu stie pt cine vine? Cu astfel de sesizari poate o sa iti tipe lumea din sala : Showtime, Showtime. ( nu ai fi primul care i s-ar intampla)
    A doua veste e ca trupa Showtime face stand-up pentru fiecare si nu pentru “masa de oameni”!

  11. @ Teo: oh, ce m`ai lovit in orgoliu. iti dai seama ca daca te`as fi prins, ai fi fost pe youtube🙂 si nu, n`au fost insulte, au fost vorbe adresate voua. Rautacioase de altfel, dar foarte realiste. si legat de parteneri media, da, au, dar de ce au? ca sunt atat de buni, incat oamenii ii cauta. Ah, acum mi`am dat seama, pe tine te loveste in orgoliu. Renumita trupa DeKo nu are parteneri media. Ce urat. Pacat, o sa ajungeti un nou Menstealia😀 nu esti decat un alt mancator si aruncator de noroi. da` imi place.. o sa`ti aduci la show`uri numa emoisti care dupa show o sa`si taie venele de fericire :))

  12. P.S. aia e tot ce ai putut spune legat de grandomanie, cocalar etc. ? Atat? imi pare rau ca`ti spun, dar esti un pic mai prost decat prevede legea🙂 daca tu ai inteles insulte din ce ti`am scris eu acolo.

  13. Pingback: La Nebuni » Blog Archive » ShowTime vs. DeKo

  14. @bogdan
    man, inca o data, mai usor cu insultele… astea cu prostia, mancatoria si toate cele, ok? cand iti raspund copilareste la niste acuze copilaresti asta nu inseamna ca trebuie sa si stau sa inghit toate modurile in care iti trece tie prin minte sa ma faci.

    @all
    M-a rugat Tibi sa pun raspunsul lui aici, deci iata-l:
    “1 – NU m-a sunat nimeni sa ma intrebe nici de Deko, nici de trupa Cealalta, nici de Doru Octavian Dumitru sau de Jean Paler (banuiesc ca si astia sunt cel putin la fel de ofticati ca vine lumea la spectacolele noastre pt ca ne confunda cu ei)! Poate stii tu mai multe si nu stiu eu!

    2 – ca s-a intamplat acum 1-2 ani sa mai vina cate unu sa ne intrebe “dar aia cu pula mea de ce nu o spuneti?” asta nu inseamna ca se intampla si acum!

    3 – ce se intampla intre voi si trupa Cealalta nu e treaba noastra si nu mai amesteca lucrurile! E destul de greu de crezut ca un om care sta cu banii in mana si vrea sa-si cumpere bilet la un spectacol, a vazut pe afis ca scrie MARE “trupa ShowTime”, el plateste cu speranta ca la show o sa apara totusi baietii de la Deko. Oamenii nu sunt atat de retardati pe cat ii crezi tu, Teo!

    4 – “eu stiu care e realitatea cu confuziile, ok?” si eu stiu cum sta teaba si de aia zic, exagerezi!

    5- nu ai de ce sa te stresezi ca ne-am nimerit la interval atat de scurt in acelasi oras! Facem o reclama f buna stand-up-ului si cine a fost la noi cel mai probabil vrea sa mai vada show-uri de genu asta! Deci ia-o ca pe un avantaj, multi dintre cei care au fost la noi la show sambata or sa vina si la voi luni! Si culmea, tot in cunostinta de cauza, fara sa ne confunde! nu pot sa comentez la tine pe blog ca… nu stiu de ce. asa ca o sa-ti pun aici ce ma tot chinui sa scriu acolo si poate faci tu o minune cu manutele alea doua sa-mi apara si mie comentariu asta la tine pe blog😉

    Merci mult si hai sa ne vedem la o bere ca sa nu ajunga sa ne para rau! Ar fi pacat!”

  15. Si ca sa aiba si un final toata treaba asta:

    Imi pare rau ca ce am scris a provocat reactiile astea, sincer m-a surprins, nu credeam ca asa o sa intelegeti totul. Nu am avut in minte cand am scris 3 randuri tarziu in noapte nici un scandal, nici o mancatorie sau, ma rog, toate cacaturile cu care poate multi s-au obisnuit atat de mult incat le vad acum peste tot. In sfarsit, dupa ce am aflat ca sunt cacanar, grandoman, terminat si multe alte povesti, nu pot decat sa zic inca o data ca imi pare foarte rau ca am ajuns pana aici. Toti mai avem multe de invatat, si nu e vorba numai de stand up. Eu am invatat ceva destul de valoros azi, si sper ca toti cei care au sarit ca arsi pentru nimic sa invete la randul lor cate ceva din randurile pe care tocmai le-am scris. Va multumesc.

    Btw, mai sus nu e vorba de tine, Tibi, reactia ta o inteleg – pana la un punct. Dincolo de punctul ala, bem noi o bere😉

  16. Pingback: Nebuloasa » Despre scandaluri

  17. quaie, are tata o vorba. gura bate curu. si eu am o vorba. ce plm aveti, v-a sonat soarele, ca parca erati prieteni si colegi.

  18. @Teo
    Daca nu esti grandoman eu nu mai vin la show-uri de acum.

  19. Arhi, poate vor si ei sa repete schema pe care tu si visurat ati facut-o acu ceva vreme …😀

  20. standu se dezvolta in romanica si se dezvolta repede. e in natura romanului sa caute cea mai usoara modalitate de-a face bani si de-a se caca pe el in public.

    personal nu-s nici cu teo nici cu ceilalti al caror nume imi scapa din simplu motiv ca mi-e prea lene sa scrollez pana la numele lor de scena. in ziua de azi tot retardu are blog ( mi-e mai sila de ei ca de emo, aia macar isi fac rau doar lor) si nu va trece mult timp pana cand acelasi retard ce ‘scrie’ pe blogul personal se va apuca de stand-up.

    pula mea, daca tie tie- scris ca trebuie sa lucrezi la strung-nu ma refer la scris in stele, n-am treaba cu de-astea, ma refer la ce scrie in dreptul iq-ului: ‘perfect pentru a lucra la strung’- ce cacat incerci sa scapi? daca asta e tot ce poti face, nu-i nici o rusine. mai bine sa le spui bancuri unui lacatus-mecanic ecat sa fii tu unu.

    stati linistiti, nu se cerne nimic. ajunge sa deschideti tv-u ca sa va prindeti de treaba asta, loc e pt. toti. scandalurile din cancan sunt mai aproape decat credeti.

  21. Cand vii in Bacau ca tare te asteptam !? Baietii mei vor sa-ti facka un masaj neuronal cu degetl mare.

  22. Avem si noi net si stim ca nu sunteti singura trupa din tara asta…deja miroase a lauda

  23. Pingback: Şi pentru toţi cei din lista mea de mess: | Roxid

Leave a Reply

