Loc nou!

De Joi, incepe sa functioneze un loc nou de stand up in Bucuresti – Glendale Art Cafe, la Pod Cotroceni in incinta Cinema Glendale. Omul de acolo e foarte chitit pe stand up comedy asa ca de maine incepand o sa puteti vedea showuri acolo cu mai toti oamenii care fac stand up in Bucuresti, aproape in fiecare zi din saptamana.

E, joia e ziua noastra… deci ne vedem acolo daca vreti un alt loc, fara fum, mai comod si totusi intim.

Showul e la ora 21.00 si rezervari se fac la 0730.615.122 – Stefan.

8 responses to “Loc nou!

  1. totusi in iasi v-am asteptat la noaptea devoratorilor de publicitate, cel putin asa scria pe bilet. unde erati?

  2. duduie, de ce nu se transmite show-ul de improvizatie pe live.trupadeko.ro? de doua saptamani tot imi pun alarme si cand intru chu’chu’!

  3. va vedem la sibiu?…:))

  4. ha!😀 “chitit pe stand-up”

  5. Joia care vine se va tine? Vreau si eu. Multam.

  6. @moduletz
    ne pare rau, dar ne-am dat seama ca nu ne permite banda de net sa transmitem in conditii bune show-ul, asa ca am renuntat pana cand ne mutam in alt loc unde avem conditiile care este necesare🙂

    @shavarsh
    pana acum nu am gasit un loc satisfacator in sibiu… vrem sa ajungem, dar nu prea avem unde😦

    @yoda
    da, in fiecare joi la Glendale, cel putin inca 3 saptamani de acum incolo

  7. Vreau si eu…De ce nu raspunde Stefan la telefooooooooooon!!:))…eh, tot va prind eu odata si odata…:D abia astept sa raaad

  8. nu stiu altii cum sunt…dar eu cand imi aduc aminte de prima oara cand am fost la stand_up cu baietii astia (aseara) …asaaaa….asaaa-mi vine sa mai merg si a doua oara…. si nu numai…..btw… pot sa-mi fac abonament ?

Leave a Reply

