Clip nou special pentru toata lumea

Despre cacanari si HI5 – ultima bucata de stand up careia i-am dat drumul sa plece in lume… aveti grija de ea, hraniti-o, mangaiati-o pe crestet pana se face mare.

Saptmana asta ne vedem asa:

Miercuri in Deko la improvizatie, de la ora 21.00. Merita sa dati un ochi la show-ul asta, devine din ce in ce mai bun. Vom relua transmisiunile live de la inceputul lui Ianuarie… pana atunci, trebuie sa va miscati oasele in fum.

Joi in Glendale Art Cafe, tot de la ora 21.00. Am avut deja doua show-uri acolo si e interesant ce se intampla – am inceput sa il simt ca pe un mic laborator, acolo incerc glume noi si e rost de mult lucru cu publicul. O atmosfera mai relaxata un pic decat la Deko unde e presiunea e oleaca mai mare. Si cum ‘pic’-ul e mai mare decat ‘oleaca’…

Vineri si sambata, ca de obicei, in Cafe Deko, de cate doua ori pe seara – de la 20:00 si de la 23:00.

Numerele pentru rezervari sunt:

Glendale Art Cafe –  0730.615.122 – Stefan

Cafe Deko – 0733.102.288 – unica si irepetabila Alexandra, welcome back!🙂

35 responses to “Clip nou special pentru toata lumea

  1. Foarte tare! Partea cu “pula mea n-asculta muzica” e geniala [ca shaorma?!]

  2. =)) ” inteleg ca vrei sa ma futi”…=)) nu ar strica sa ii raspund unui asa, in cazul in care as fi abordata pe strada conform spuselor tale. As face-o CEL PUTIN pentru a ii observa reactia. Foarte tare.:D

  3. prea criminal. imi place la mebunie, sper sa ajung si eu pe la deko. :d

  4. “Va futeti sau jucati X si 0” ahahha =)
    foarte tare.

    Intrebare : In Glendale Art Cafe biletu’ e 20 RON ?

  5. faza cu X si 0 a fost si in vama veche , old one .

  6. anonim – eu spre exemplu n-am avut ocazia sa vad sau sa aud asta…

  7. Ce glume obosite ai in tine , mai mult iti exprimi frustrarile decat sa faci glume , astea cu soba si alte chestii sunt lucruri vechi.

  8. @arnej
    da, sunt frustrat ca nu ma place femeile, sunt praf, am pula mica, sunt sarac si as vrea sa fiu ca tine. toti vrem sa fim ca tine.
    dar asa, in trecere…
    linkul de la nickul tau e cumva catre hi5.com? nu catre vreun profil… asa, catre Hi5 in general😀

  9. nu stiu de ce, dar nu am ras

  10. nu ai ras pentru ca nu e de ras! daca vrei sa razi, incearca sa intelegi ce vrea sa zica arnej😀

  11. am inteles ce vrea sa spuna, fiecare are propria lui parerea pe care o respect…
    iar chestia cu hi5-ul este un pamflet cu siguranta

  12. pai ce vroiai sa fie, o profunda analiza socio-pshiologica?😀

  13. Felicitari baietzi. De fiecare data cand gasesc ceva nou cu voi ma amuz copios, insa as vrea sa va vad si live, dar am inteles ca este destul de greu sa gasesti un loc. Merita sa-mi fac sperante ?

  14. @leon
    avem asa:
    in cafe deko, vineri si sambata cate doua show-uri, de la 20 si de la 23. numarul pentru rezervari il gasesti la pagina de intrebari si informatii.

    la glendale art cafe, de la ora 21, joia asta si joia care vine. deci sigur prinzi loc… numarul pentru rezervari il gasesti pe pagina principala mai jos.

    se pare ca marti vom face show la o berarie din Militari, un loc destul de mare si misto, in care au avut deja show baietii de la Showtime. daca te uiti pe blog zilele astea, sigur anunt ce si cum, precum si adresa.

    una peste alta, eu zic ca e destul de usor sa gasesti un loc😀

  15. Hai ca am schimbat site-ul , ti-am gasit si tie un loc pe site-ul asta . In primul rand glumitele tale sunt foarte obositoare , aia cu pula si ce ai mai aberat tu pe acolo o folosesc doar aia care sufla-n pungi. Tu zici de aia ca au mesaje pe tricouri cu nu stiu ce dar vezi ca si tu iti iei tricouri fancy . Tu faci gluma , tu razi la ea. Fiecare se imbraca cum vrea , poate se simte el mai bine in trening vara . Glumele tale se faceau in 2004-2005 , stai sa te gandesti ce patesti zi de zi pe strada si incep sa turui de foame pe acolo . Pe mine ma obosesti grav , Teo din Clinceni. Hai saaaaaaaluuuuuuut , cacanarule.

  16. Pingback: Din nou Teo at Gramo`s World

  17. Haha… auzi, ofera-i lui Arnej un bilet gratis la spectacol :))

  18. …nu stiu celelalte bucati de stand up-comedie, dar ultima are nevoie de mult, mult lubrifiant…🙂 Good luck!

  19. Arnej, iarta-ma ca te-am obosit… data viitoare o sa imi dau drumu’ mai repede.

  20. scoate degetul din fund cand vorbesti cu mine , vad ca publicul tau este format din gay , citeste ce scrie mai sus , lubrifiant , tu iti dai drumu pe public , ai emotii cand esti in mijloc acolo , esti locomotiva lor. Ti-am zis , glumele tale caministe n-au flow😦 , schimba placaaaaaaa . Cred ca tu ai fost molestat de vreun preot . Salut Teo din Clinceni , esti genul de om care se descalta la intrare in mall.

  21. Misto🙂

  22. m-am indragostit de tine🙂 :X

  23. @arnej
    fratica eu unu te inteleg, dar nu vad rostul limbajului deplasat, de ce nu incerci sa vorbesti civilizat? sau doar vrei sa injuri lumea pe net ca toata lumea :-j

  24. Esti bun, dar e loc de mai mult pe palierul asta. Succes pe ramura, cum se spunea odata.

  25. Daca nu-ti palce ce face omu nu mai asculta/vizualiza. Poate omu e de la tara si ii place lui sa se descalte la intrarea in mall…sau tu esti taran din bucuresti si te simti mult mai capabil intelectual decat el? Daca ai fi inteles o chestie din ce a zis teo acolo probabil te-ai fi abtinut…dar asta denota capacitatea ta intelectuala obosita.

  26. Gigele, are you talking to me?

  27. Esti prea tare! Postez pe hi5 clipul :))

    Cand mai veniti prin Cluj?

  28. nu-mi place faza de la inceput cu treningul.plm si eu ma mai imbrac in trening

  29. ceva…era vorba de altcevaaa :)))….arnej varsati frustrarile in alta parte ! who`s the cocalar now? ……..va mai asteptam prin phoenix :X

  30. Gizas…. frate…. dau de distrusi peste tot…. da-i ban ip lu’ dobitocu’ ala de cacat ca-ti pateaza blogul, pisa-m-as pe ei de manelari de cacat… in rest, respectele mele, baieti, pentru ca aproape m-am cacat pe mine de ras (am scris aproape) la show-urile voastre.

  31. japo(tanase andrei)

    teo am vb cu alexandra si sper k in seara asta sa nu mai rama fara rezervare

  32. Teo: “linkul de la nickul tau e cumva catre hi5.com? nu catre vreun profil… asa, catre Hi5 in general”. => El o fi fondatorul hi5-ului o.O
    Ontopic: Teo, tu ne faci viata mai frumoasa, asa ca nu baga in seama toti cretinii. :))

  33. LE: Arnej, ai auzit si tu o melodie de la Parazitii si acum ai invatat sa folosesti cuvantul flow? Moama ce tare esti…

  34. vaaaiii, te-am vazut prima data acum o luna pe youtube, cu ‘cuvinte vulgare’ :)) puuula mea :))=)) foarte tare! am vazut toate clipurile de zeci de ori, si ma amuz la fel de tare:)) keep up the good work!

    si va vreau in buzau :)) musai :)) bbye :* :* :*

  35. Pingback: ArTiStul mă semnez » Arhiva » Despre căcănari şi Hi5

Leave a Reply

